Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tootje71 schreef:Fijn om ook goed nieuws hier te horen ! Helaas heb ik een zere keel en snotter virus te pakken afgelopen week had mijn zoon het en nu ben ik aan de beurt de suikers hangen steeds rond de twintig...bleehhhh hopelijk ben ik volgend weekend opgeknapt want dan heb ik een afscheids/verassings uitje ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest en nu ga ik verast worden .spannend !
) en dus gelukkig wel verklaarbaar.
Hij zit nu nog regelmatig te hoog,maar niet meer in de 20!
gelukkig! Zijn we strakjes van zijn werkgever af
Ook kunnen we dan verder met het vorderen van zijn verlofuren want als je er nog 400 heb staan en ze betalen maar 217 uur uit.. heb je de FNV wel nodig hahaha. Achterstallig loon moet binnen nu en 30 oktober binnen zijn, dat is al geregeld. Tijden gaan keren hier.. gaan de goede kant op
Als je dan uiteindelijk tijdens je ziekte niets hoort is de liefde toch wel een beetje over
Tja, een afscheid?? wat is dat? ach... een gouden handdruk noemen wij het dan maar
buiten zijn verlofuren al recht op ruim 3500 euro bruto. Is toch leul al zeg ik het zelf. Nu gaan we misschien voor onszelf beginnen. We zien wel, ben alle voors en tegens aan het uitzoeken.
. Hartstikke goed dat jullie er achteraan gaan, er zullen genoeg mensen zijn die het laten voor wat het is en dan leren dat soort werkgevers nooit.
. Kan me voorstellen dat je er treurig en boos van wordt. Hoop dat de uitslag van de sensor iets positiever zal zijn!