Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Als je een goede oogschaduw gebruikt heb je geen primer nodig hoor.
Ik heb het in ieder geval nog nooit gebruikt en heb ook nooit last van oogschaduw die zich gaat ophopen in je crease.
phormicola schreef:Wimperkruller was ik idd vergeten! Mijn ogen hebben zo'n rare vorm dat die dingen niet op m'n wimpers passen, dus ik was het even vergeten.
Primer vind ik niet een must voor beginners. Als je echt serieuzer wordt met make up vind ik het juist wel een must
Eclipse_ schreef:Inderdaad goede lijst! Alleen ik vind dat als je oogschaduw gebruikt een primer toch wel een must is. Niets zo erg als oogschaduw zich gaat ophopen in je crease.
En een wimperkruller vind ik ook altijd wel een verschil maken!
Trouwens nog een tip, om je een wakkere blik en je ogen meer te laten stralen, doe een beetje highlighter bij je binnenste ooghoek ( weet niet of dat hier al genoemd was ).
Onassa schreef:Andere topic wel maar is duidelijk een HK topic.
Ik mis de voorbeelden en de probeersels een beetje.
Hier waren we echt bezig met ervaringen uitwisselen en elkaar voorbeelden laten zien, dat vond ik juist zo leuk.
Een HK is ook leuk,maar vaak heeft het dan nog maar weinig met het onderwerp van doen.
Onassa schreef:Andere topic wel maar is duidelijk een HK topic.
Ik mis de voorbeelden en de probeersels een beetje.
Hier waren we echt bezig met ervaringen uitwisselen en elkaar voorbeelden laten zien, dat vond ik juist zo leuk.
Een HK is ook leuk,maar vaak heeft het dan nog maar weinig met het onderwerp van doen.
S_uus schreef:Hallo Boktwereld
Ik ben erg benieuwd welke kleuren groen ik nu precies moet gebruiken bij Smokey Eye's.
Jep jullie ruiken onzekerheid haha, niks mis met jullie geur dus...
Ik vind het erg lastig en ook best gedurfd,en ik heb geen makkelijke ogen.
Dat wil zeggen , mijn stuk onder mijn wenkbrauwen is nog al eh, zwaar?
Ik heb enkele foto's gemaakt van mijn oog, omdat dat meer duidelijkheid schept.
Het is een beetje groen grijs.
En hoe gaan jullie precies te werk bij Smokey Eye's?
Bedankt alvast.
S_uus schreef:Concealer & Primer, wat is het verschil eigenlijk?
Ben niet heeeel erg thuis verder in de make up dingetjes hoor...
Heb wel veel, maar van dit geen idee.
De 1 een soort foundation en de ander een stiftje? of zit ik nu heel fout.
S_uus schreef:Renee , ik kijk straks het filmpje even , laptop is even heel traag en is een ander filmpje aan het laden.
Je tekst pak ik er zo even bij
Ik denk dat groen past?
Ben beetje onzeker in de kleuren, en wil ook wel beetje variëren van groen af zeg maar.