[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:03

Ik heb mijn rook weer laten piercen :+: Wel in mijn andere oor omdat die ander uitgegroeid is maar ik ben zo blij :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:03

Tof! Deed 'ie zeer of niet? Hoor hele verschillende dingen over een rook zetten. :P Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar volgens mij is het best een pijnlijke piercing.

mayniac_val

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:27

Nee, totaal niet! De eerste werd gezet met behulp van een klem, die was veel pijnlijker! Toen ik snel naar de metro moest lopen deed het wel zeer overigens :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:23

Haha, ik mis een hele discussie hier. :D
Fiffil begrijpt mijn idee er van al aardig goed. Klopt ook helemaal wat betreft de fetishscene. In het wereldje waar ik in zit, is dit niet eens raar. Dan stelt die shoot van mij eigenlijk niets voor.
Ik snap trouwens goed dat dit voor veel mensen extreem is. Ik ben wel erger gewend. :D Voor mij is dit schoonheid. Het lichaam is een kunstwerk, en daar maak ik gebruik van.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb hier natuurlijk niet voor betaald gekregen. Ik doe dit helemaal voor mezelf. Mijn liefde voor piercings gaat heel wat verder dan een diamantje in je gezicht of door je navel. ;)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:32

Kraakbeen piercings voel ik op de 1 of andere manier niets van
Rook dus ook niet

Voor wie of wat was de shoot eigenlijk, als ik vragen mag?

Ik begrijp het wel, zou het alleen zelf niet doen............ Denk ik :P

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:38

Het waren promotiefoto's voor een piercingshop. :j
Ik was ook niet het enige project op die dag :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:41

Ik heb alleen maar kraakbeenpiercings, zou dus echt niet weten hoe het voelt als ze je velletje piercen.

Waarom hebben ze eigenlijk ook MD's in je arm gedaan RS, op welke manier hoort dat bij een korset? Of neem ik het woord nu te letterlijk?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:44

Nou, dat maakt natuurlijk niets uit. Je kunt er piercen wat je wilt eigenlijk. Het had ook met BCR of hele segments kunnen gebeuren, maar toevallig was er nu gekozen voor MDs. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:57

Nee, ik bedoel waarom op die plaats, waarom ze ook in je armen zaten. Ben niet nieuwsgierig verder hoor :P

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:00

Ahhh zo bedoel je! :D Nou, bij mij werd het lint verbonden tussen mijn arm en zij, als ik mijn handen in mijn zij zette. Dus ik kreeg een corset effect in de opening tussen arm en zij. :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:07

Ah, op die manier. Stoer :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:12

Het is wel een beetje moeilijk uitleggen. :D
Maar ik ben ook benieuwd! Iig was het inderdaad wel lastig, want toen ik eenmaal vastzat kon ik me echt niet meer bewegen. Ik moest echt heeel voorzichtig zijn (niet fijn als je dan jeuk aan je neus krijgt)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:29

Nee, niet bepaald :')
Argh, mijn koptelefoon roste net nogal hard over mijn verse piercing (bleef met mijn knie hangen achter het draadje, ben reuze handig :P) Doet piiijjjnnn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:41

Haha dan moet er iemand anders aan je neus krabben. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 00:31

Ik zou automatisch de hele tijd mijn arm omhoog gooien, dat soort dingen zijn niet echt voor mij weggelegd :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:01

Er heeft serieus iemand aan mijn neus moeten krabben toen. :+

En geloof me, je gooit je arm echt niet omhoog. Ik voelde het al als ik mijn duim bewoog. Elke beweging doet pijn.
En natuurlijk houd je goed in je gedachte dat de MDs net nog gezet waren he, dus even te hard trekken en ratst ze er zo uit.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:07

Oeh jakkie, dat lijkt me niet fijn nee, als alles er net zo hard weer uitscheurt :+

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:04

Nee dat zou een beetje zonde zijn. :=
Ik had er net voordat ze er weer uit werden gehaald er zelf perongeluk 2 uitgetrokken toen ik bleef hangen met mijn vest.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:30

Hoi ik had een vraagje over stretchen (zo schrijf je het toch he :o )
Ik ben al zeker 2 jaar bezig aan men ene oor en aan het andere iets van 9 maanden.
Nu zit ik met een probleempje, ik wacht altijd netjes tot het geen pijn meer doet en tot het er echt genezen uitziet en vooral voelt. Nooit heb ik er problemen mee gehad, maar de laatste tijd vind ik het wel echt raar worden.
Aan men ene oor ging ik aan 6mm beginnen, nu dit liep dus fout. Het werd dik, pussig, bloederig, rood en deed mega veel zeer dus had ik die eruit gedaan en er weer een normale oorbel in gestopt want een kleinere kon ik niet uitstaan |( . Nu ging ik 1 week terug aan men andere oor ook beginnen aan de 6 en hup weer hetzelfde verhaal.
Wat doe ik fout of waarom doet men oor toch zo.
Ik had er nooit problemen mee, maar alleen die 6mm doet zo moeilijk.
Kan iemand me helpen of wat tips geven ?
Groetjes :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:37

Het hangt er vanaf waar mee je stretcht, en natuurlijk hoeveel in 1 keer.
Het beste is om 1 mm per maand te doen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:41

Red_Savage schreef:
Het hangt er vanaf waar mee je stretcht, en natuurlijk hoeveel in 1 keer.
Het beste is om 1 mm per maand te doen.

Ik doe het altijd per 1mm en wacht soms nog langer dan 1 maand, zou het kunnen dat ik gewoon niet groter kan dan 5mm ?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:42

Hoeveel mm stretch je per keer? Hoe lang wacht je met stretchen naar de volgende maat? Wat voor materiaal gebruik je?

Je zegt "ik wacht netjes tot het geen pijn meer doet" maar eigenlijk zou stretchen helemaal geen pijn moeten doen. Neem je te grote stappen of ga je te snel, dat het zeer doet?

Ik heb in de eerste instantie ook netjes een maand ertussen gehouden (en één mm per keer), maar vanaf de 5mm kon ik eigenlijk al om de 1.5 week stretchen, dat ding gleed er zonder enige moeite of druk pijnloos helemaal doorheen. Maar het is per persoon verschillend, sommige mensen moeten echt langer wachten. Je moet in elk geval nooit té snel gaan en het mag eigenlijk ook geen pijn doen, da's een teken dat er iets niet goed gaat en dan kun je ook scheurtjes krijgen, een blowout, bloed/pus/pijn/andere niet zo fijne dingen. Plus dat als je een keertje je oor kapot hebt gekregen je eigenlijk een maat terug moet en nog langer moet wachten tot het echt helemaal geheeld is... en dat duurt wel langer dan een maand.

Edit; zie dat je netjes één mm per keer stretcht en een maand wacht, hmm. Wat gebruik je om te stretchen (olie/glijmiddel) en doe je het onder de douche? Dat gaat ook een stuk makkelijker namelijk, dan is je huid wat soepeler.
Of is het ding voor de 6mm waarmee je stretcht van een ander materiaal gemaakt dan de rest? Misschien reageer je er niet zo lekker op?
Wat gebruik je om te stretchen, bijv. gewoon een plugje of een taper. Ikzelf heb altijd tapers gebruikt, vind ik fijner werken en bovendien hoef je niet in één keer naar de volgende maat maar als het nodig is kun je ook nog even dat ding er wat minder ver in stoppen en over meerdere dagen langzaam stretchen. Dat heb ik bij de 3mm gedaan omdat ik toen van een 1.6mm meteen naar de 3 ging en mijn oren even moesten wennen aan het stretchen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:47

Ik gebruik neutrale vaseline en ik doe het soms onder de douche.
Maar als ik voel dat het niet verder gaat dan stop ik, maar dan valt hij er weer uit dus duw ik altijd iets verder dan het eigenlijk gaat zodat hij blijft zitten (ik ben er zo en veel kwijt geweest door dat ze eruit vallen) hoe moet ik dat dan oplossen.
Ik gebruik van die krulletjes.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:48

Wat voor materiaal zijn die krulletjes? En gebruik je dan geen O-ringen om ze op hun plek te houden? Dan vallen ze er niet uit.
Vaseline is niet geweldig om mee te stretchen. Ik zou eerder glijmiddel of jojobaolie gebruiken, dat laatste gebruikte ik altijd. Als je acryl gebruikt om te stretchen moet je eigenlijk geen vaseline gebruiken, dat beschadigt namelijk het acryl.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 01-02-11 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:51

Fiffill schreef:
Wat voor materiaal zijn die krulletjes? En gebruik je dan geen O-ringen om ze op hun plek te houden? Dan vallen ze er niet uit.

Deze zijn van glas of plastic en waar koop je die dingetjes dan ?