Toevallig vorig weekend geprobeert. Leuk dat ze de zuurkool wel lekker vondt! Hier is dat ook echt een groot succes! Hier gaat ook álles erin tot nu toe, ben ik erg blij mee hoor! Zelfs witlof en asperges is ze gek op. Kan er echt van genieten als ik haar zo zie eten, asperge in de hand en gaan.

Hier tot vandaag dus ook boter en stroop. Meer nog niet. Stroop ben ik mee begonnen voor de ijzer omdat ik nog niet wilde beginnen met vlees en ander beleg vond ik nog niet nodig. Maar wil haar nu toch wat meer afwisseling bieden. Vanochtend heeft ze dus 1 boterham met amandelpasta op, ging er goed in. En vanmiddag gewoon met boter.
Morgen weer een andere pasta proberen. Ze hebben echt heel veel keus trouwens, ik kon amper kiezen. Maar veel zit o.a. zeezout bij en dat wil ik nog niet voor Yasemin, misschien wel voor onszelf... (zag bijv pasta van zongedroogde tomaten met knoflook en basilicum... lijkt me heerlijk!)
.
, maar voor jezelf)
in ieder geval de linkerkant die steeds problemen geeft. Zit weer aan de AB en hoop dat ik snel opknap, na de kuur ga ik afbouwen en wil ik uitkomen op ochtend en avondvoeding, en evt 's nachts. Ik ga dan alleen nog voeden met rechts. Dan kan ik tussendoor uit met diksap en yoghurt daar is ze nu oud genoeg voor. Ben er niet blij mee, maar moet nu wel helaas.