Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
... Maar inmiddels was ik zo in de, 'ik moet een krultang hebben' mood
Dat ik ze maar gewoon genomen heb... Maar echt weggegooid geld, ga proberen of ik hem terug kan brengen... Want 13 euro vind ik opzich iets te veel voor een miskoop... Krijg er echt alleen maar mega slappe krullen mee die nog geen 10 seconde blijven zitten
er staat ook nergens bij hoe heet die wordt... Maar las op internet dat de stijltangen van dat merk maar 150graden worden dus dat zou een hoop verklaren.
?
( ik ben niet erg
)

__Nathalie__ schreef:Doe ik ook 1 keer per maandZonder dat wegknippen word het lastig om ze zo lang te laten zitten dan gaat het wel klitten

ook heel erg tevreden over, heb de stijltang ook gekocht. Ik heb de multistyler van rowenta ook! bij de mediamarkt gekocht
ook niks mis mee, alleen dat dikke opzet stuk vind ik persoonlijk flut. Maar als ik dikke krullen wil maak ik die met m'n stijltang =D
!
Dacht alleen dat dat meer aan 't feit lag dat het een stijltang was dan aan de kwaliteit van mijn stijltang... Neroo schreef:Knappe meid!
Hoe doen jullie dat met een stijltang? Dat krullen maken?
Ik moet een krultang kopen, maar ik weet niet meer welke nou beter was?
32 of 38 mm? En welk merk enzo

Man, ik heb echt geen geduld
?
Zat ook echt 24/7 die trackcode te kijken of ze al iets dichter bij mijn huis waren