Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:51

Ik ben alleen echt niet handig met vlechten. Of in elk geval niet mijn eigen haar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:57

ook niet zo'n zijkant vlecht ofzo :P ? Ik vind dat altijd zo leuk staan :j .
Ik kan zelf best leuke dingen met haar vind ik :') (watervalvlecht enzo :Y) ) Maar met mijn net-iets-te-korte haar vind ik het echt een beetje net-niet allemaal. Haha :') .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:02

ik heb haar net iets over mijn schouders, ik vlecht het altijd in, nooit last van losspringende plukjes oid, had gister weer een vlecht van bovenop mijn voorhoofd, door naar de andere kant (dus langs mijn haarlijn) en vervolgens door naar achteren in een knot :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:04

nouja, ik heb het vrij kort, en in heel veel laagjes. Die laagje zijn wel enigszins het probleem wbt losse plukjes. Maargoed, ik vind het ook gewoon veel mooier staan als je écht lang haar hebt. Persoonlijk :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:19

Je ziet bij mij de lengte van mijn haar niet (losse vlechtjes wel, invlechten niet) achterkant doe ik namelijk altijd in een knot :D ik heb mijn laagjes er uit laten groeien, zitten er nog een aantal in (lok bijvoorbeeld) maar die is ook lang genoeg om mee te vlechten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:27

ik heb het momenteel ook ingevlochten zitten, vooraan en dan zo naar de zijkant gevlochten. doe ik vaak als mn haar wat vettiger is, dan kan ik het wassen nog een dag uitstellen als ik weinig tijd heb :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:30

Afbeelding

ik heb hem nog van gister in _O- ik ga douchen, borstel mijn haar en vlecht het vervolgens zo in _O- dat kan ik gerust 2 dagen laten zitten incl slapen ohh erg he := _O-

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:31

haha nee hoor dat vind ik niet :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:33

ik ben ook echt zo lui dat als ik ga douchen dat mijn kop niet onder het water gaat, beetje mousse erbovenop en klaaaar :')

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:35

Fiffill schreef:
En dan weer gewoon laagjes erin? Ik heb altijd zo het idee dat ze het zo enorm uitdunnen, daar ben ik nooit zo blij mee :\ maar ik weet niet zeker of het dat is wat ze doen....
En weet iemand nog iets anders leuks om te doen met lang haar? :))

Oh trouwens we kunnen wel eens meeten ja, alleen heb ik een druk rooster en ik studeer in Den Haag :P maar als alles een beetje lekker loopt moet het vast wel goedkomen :D

Ik weet niet hoe dik je haar is, maar als je het gevoel hebt dat het onder te dun wordt zou ik geen lagen zetten. Ik vind dat je prachtig haar hebt zo!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:35

Menino schreef:
ook niet zo'n zijkant vlecht ofzo :P ? Ik vind dat altijd zo leuk staan :j .
Ik kan zelf best leuke dingen met haar vind ik :') (watervalvlecht enzo :Y) ) Maar met mijn net-iets-te-korte haar vind ik het echt een beetje net-niet allemaal. Haha :') .

Heb je daar een voorbeeld van? Ik zit nu met meerdere plaatjes in mijn hoofd. :P

Ik heb het gewoon nooit geoefend. Behalve op paarden, maar dat is net wat anders dan je eigen haar. _O- Misschien toch eens oefenen. Maar het is zo'n hoop haar. :')

DQ ik vind het leuk staan!

ayo schreef:
Fiffill schreef:
En dan weer gewoon laagjes erin? Ik heb altijd zo het idee dat ze het zo enorm uitdunnen, daar ben ik nooit zo blij mee :\ maar ik weet niet zeker of het dat is wat ze doen....
En weet iemand nog iets anders leuks om te doen met lang haar? :))

Oh trouwens we kunnen wel eens meeten ja, alleen heb ik een druk rooster en ik studeer in Den Haag :P maar als alles een beetje lekker loopt moet het vast wel goedkomen :D

Ik weet niet hoe dik je haar is, maar als je het gevoel hebt dat het onder te dun wordt zou ik geen lagen zetten. Ik vind dat je prachtig haar hebt zo!

Nou, ik heb het wel vaker in laagjes gehad maar de laatste keer leek het veel dunner dan voorheen toen ze het knipten :o? vandaar dat ik het dacht. Mijn haar is namelijk dik en zwaar (ik kreeg ook hoofdpijn ervan als ik het vast had toen het zo lang was, nog een reden om het korter te knippen in die tijd :P ).
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 31-08-11 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:36

hier mijn vlecht :D
Afbeelding

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:36

xDramaQueen schreef:
ik ben ook echt zo lui dat als ik ga douchen dat mijn kop niet onder het water gaat, beetje mousse erbovenop en klaaaar :')

douchen, antipluisspul erin, fohn erop, klaar :')
van 't zelfde kaliber he DQ :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:38

Oh dat vind ik wel gaaf! :D Ook maar eens proberen. :7

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:39

Ariebombarie schreef:
xDramaQueen schreef:

douchen, antipluisspul erin, fohn erop, klaar :')
van 't zelfde kaliber he DQ :))

_O-

leuk zo :j jij pakt alleen wel echt alleen je voorkant, ik pak gelijk al mijn haar mee, daarom issie zo dik, heerlijk als er niets in je gezicht hangt en je kan wilde dansjes doen zonder dat het los schiet 8-)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:43

Ik vrees alleen dat ik echt een huge vlecht krijg als ik alles meepak. :=

Verder dan zoiets kom ik tot nu toe niet. :')

Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:55

zometeen als het weer langer is kan ik dat ook niet meer doen, dan is het echt zo van vlecht waar ga je met dat meisje naar toe :') dan maak ik er wel 2 naast elkaar ofzo :D dat hierboven is ook leuk :D

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:02

dat kapsel hierboven had ik erg vaak als ik geen zin had om mn haar te doen, had ook haar tot zeker bijna tot mn kont.
maarja zaterdag alles afgeknipt, was dood en droog. nu heb ik het bij mn borst. vind het opzich wel jammer, maar dit is veel beter te verxorgen voor mij ! door het dode haar had ik gigantisch veel & snel klitten en daar heb ik nu dus geen last meer van :) ook is het nu even kammen en fohnen en ben ik klaar, eerst was ik zeker een uur bezig :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:07

xDramaQueen schreef:
zometeen als het weer langer is kan ik dat ook niet meer doen, dan is het echt zo van vlecht waar ga je met dat meisje naar toe :') dan maak ik er wel 2 naast elkaar ofzo :D dat hierboven is ook leuk :D

Ik zou alleen niet je wenkbrauwen zo kammen :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:30

xDramaQueen schreef:
_O-

leuk zo :j jij pakt alleen wel echt alleen je voorkant, ik pak gelijk al mijn haar mee, daarom issie zo dik, heerlijk als er niets in je gezicht hangt en je kan wilde dansjes doen zonder dat het los schiet 8-)

ja, ik pak idd alleen de voorkant omdat ie anders echt vreselijk dik wordt := daar heb ik teveel haar voor. de rest van mijn haar zit dan wel naar achteren vast in staart of knot.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:31

Fiffill schreef:
Ik vrees alleen dat ik echt een huge vlecht krijg als ik alles meepak. :=

Verder dan zoiets kom ik tot nu toe niet. :')

Afbeelding

prachtig maar daar is mijn haar dan weer te kort voor helaas...... DUS NIET KNIPPEN FIEF!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:36

Nee nee ^)

gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:40

Haha, goed luisteren naar de dames bente :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:42

Ohhh ik luister altijd naar Aar ~~}>

gesloten