Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:En dan weer gewoon laagjes erin? Ik heb altijd zo het idee dat ze het zo enorm uitdunnen, daar ben ik nooit zo blij meemaar ik weet niet zeker of het dat is wat ze doen....
En weet iemand nog iets anders leuks om te doen met lang haar?
Oh trouwens we kunnen wel eens meeten ja, alleen heb ik een druk rooster en ik studeer in Den Haagmaar als alles een beetje lekker loopt moet het vast wel goedkomen
Menino schreef:ook niet zo'n zijkant vlecht ofzo? Ik vind dat altijd zo leuk staan
.
Ik kan zelf best leuke dingen met haar vind ik(watervalvlecht enzo
) Maar met mijn net-iets-te-korte haar vind ik het echt een beetje net-niet allemaal. Haha
.
ayo schreef:Fiffill schreef:En dan weer gewoon laagjes erin? Ik heb altijd zo het idee dat ze het zo enorm uitdunnen, daar ben ik nooit zo blij meemaar ik weet niet zeker of het dat is wat ze doen....
En weet iemand nog iets anders leuks om te doen met lang haar?
Oh trouwens we kunnen wel eens meeten ja, alleen heb ik een druk rooster en ik studeer in Den Haagmaar als alles een beetje lekker loopt moet het vast wel goedkomen
Ik weet niet hoe dik je haar is, maar als je het gevoel hebt dat het onder te dun wordt zou ik geen lagen zetten. Ik vind dat je prachtig haar hebt zo!
Ariebombarie schreef:xDramaQueen schreef:ik ben ook echt zo lui dat als ik ga douchen dat mijn kop niet onder het water gaat, beetje mousse erbovenop en klaaaar
douchen, antipluisspul erin, fohn erop, klaar
van 't zelfde kaliber he DQ
xDramaQueen schreef:![]()
leuk zojij pakt alleen wel echt alleen je voorkant, ik pak gelijk al mijn haar mee, daarom issie zo dik, heerlijk als er niets in je gezicht hangt en je kan wilde dansjes doen zonder dat het los schiet