Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steef schreef:lillytjuh schreef:langer maken kan niet, korter maken wel. Als je hem langer maakt is hij niet meer betrouwbaar!
Ik ben niet seksueel actief, dus zou het in dat geval geen kwaad kunnen, of kan ik het alsnog beter niet doen?
Muisbal schreef:Ik heb ook weer ff een vraagje...
Ik heb nu sinds vorige week dinsdag voor het eerst de nuvaring in. Deze heb ik op de eerste dag van mijn menstruatie ingebracht. Normaal ben ik binnen 7 dagen van mijn menstruatie af. Maar nu na bijna 11 dagen vloei ik nog steeds licht en vind dat wat heel raar... Komt dat vaker voor?
StillAngel schreef:Mag ik een vraagje stellen? Laatst had ik een topic geopend omdat ik heel veel angst heb ook tegenover de pil. Ik ben namelijk bang dat ik de controle verlies over mijn lichaam en vind het echt zo eng om er een te slikken, heb het nog nooit geprobeerd maar zie er gigantisch tegenop..
Maar dokter adviseerde mij wel pil, andere methodes zijn geen optie.. Condoom alleen vind ik niet veilig genoeg..
Sodeletuut schreef:Ik heb ook even een vraagje, ik ben altijd 7 (!) dagen ongesteld, en daar baal ik een beetje van. Zou een zwaardere pil daar voor helpen ofzo? Of is dit gewoon een wet van de natuur...
Joolien schreef:Sodeletuut schreef:Ik heb ook even een vraagje, ik ben altijd 7 (!) dagen ongesteld, en daar baal ik een beetje van. Zou een zwaardere pil daar voor helpen ofzo? Of is dit gewoon een wet van de natuur...
Had ik ook, maar dat is door de pilgebruik wel korter geworden. Wat je ook kunt proberen is deze pil:
http://www.yaz24plus4.nl/welkom
Ilsemarie schreef:@muisbal: gebruikte je hiervoor ookal anticonceptie zoals de pil? Mocht dat zo zijn, waarom ben je dan dan niet gewoon na de stopweek aan de nuvaring begonnen?
Mocht je hiervoor niks gebruikt hebben, dan moet je sowieso rustig afwachten (inderdaad na 3 maanden moet het stabiel zijn) en zeker als je eerder nog niets gebruikt hebt moet je lichaam enorm wennen!