Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:49

MamboBeach schreef:
Tita, in het hele land hebben ze leuke loopjes hoor, niet alleen in het Westen, Zuiden, Noorden of Oosten des lands.

Er zijn wel degelijk mensen die een paar 100 km afreizen om bij een bepaald evenement te willen zijn en er aan willen deelnemen! Dat vind ik juist supergaaf!

:D jawel Berlijn, Londen,NY staan op de planning
Maar tuurlijk mambo als er een veluwe-loop (wel op asfalt is) dan doe ik mee alle loopjes in de bossen van Utrecht doe ik ook mee.
Maar ff naar Groningen :n dat vind ik niet zo veel aan.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:54

tita schreef:
MamboBeach schreef:
Tita, in het hele land hebben ze leuke loopjes hoor, niet alleen in het Westen, Zuiden, Noorden of Oosten des lands.

Er zijn wel degelijk mensen die een paar 100 km afreizen om bij een bepaald evenement te willen zijn en er aan willen deelnemen! Dat vind ik juist supergaaf!

:D jawel Berlijn, Londen,NY staan op de planning
Maar tuurlijk mambo als er een veluwe-loop (wel op asfalt is) dan doe ik mee alle loopjes in de bossen van Utrecht doe ik ook mee.
Maar ff naar Groningen :n dat vind ik niet zo veel aan.

Gelukkig zijn er mensen die er wel veel aan vinden om naar Groningen te komen! ;)

Ach, als iets mij gewoon leuk lijkt en het is verder wil ik dat wel doen!
Zo heb ik in het Westen ook al iets leuks gezien! :j

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:13

Hey dames! Ik heb het topic een beetje terug gelezen... (bijna niet te doen zoveel ;) ) en ik zie jullie vaak praten over de lessen van evy die jullie lopen geloof ik... is er een link naar dat schema wat jullie doen? Ben er wel benieuwd naar geworden eigenlijk!! :D

tita

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:51

Mambo Groningen is zowat 250-300km dat vind ik echt te ver loop je je helemaal te pletter en mag je ook nog eens 3 uur in de auto zitten nou dan kan je me helemaal bij elkaar vegen en stel dat je moet starten om 10.00h kan je in holst van de nacht rijden :D niks voor mij

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:55

Je moet er wat voor over hebben he Tita! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:08

tita schreef:
Morgen

hihh iedereeb in dit topic woont in het noorden..Groningen gaat hem niet worden hoor veel te veel leuke loopjes hier.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een horloge die precies verteld hoe hard ik ga en hoeveel km ik heb afgelegd mijn hartslag daar kijk ik niet naar

Is zo'n nike+ sportband niks voor je? Die heb ik ook, en is erg nauwkeurig moet ik zeggen. Kost ook geen vermogen, ongeveer 60 euro compleet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:09

Yonker schreef:
Rotterdam is westen :=
Brabant ofzo?? Daar doen ze zeker niet aan :P

Nijmegen, Marikenloop!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:09

Ja dat is 16 mei, dat is beetje te vroeg voor mij :=
Ga jij daar wel aan mee doen Angela?? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:10

Jeannine schreef:
Ik heb mezelf net lid gemaakt van onze hardloopclub :-)

Wat goed! Kei leuk!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:14

Angela_ schreef:
tita schreef:
Morgen

hihh iedereeb in dit topic woont in het noorden..Groningen gaat hem niet worden hoor veel te veel leuke loopjes hier.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een horloge die precies verteld hoe hard ik ga en hoeveel km ik heb afgelegd mijn hartslag daar kijk ik niet naar

Is zo'n nike+ sportband niks voor je? Die heb ik ook, en is erg nauwkeurig moet ik zeggen. Kost ook geen vermogen, ongeveer 60 euro compleet.

ken ik niet maar binnenkort moet ik intervallen en heel veel en snel dus ik denk dat ik een horloge moet aanschaffen op mijn ipod zit wel een stopwatch maar ik mag niet zweten dan doet ie het niet meer en moet ie weer een nachtje in de vriezer liggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:14

Yonker schreef:

Jep! De 10km, maar helaas helemaal alleen. Ik moet vanavond eens vragen of er mensen van mijn nieuwe club aan mee doen. Mijn oude groepje waarmee ik eigenlijk zou gaan is afgehaakt. De trutten...

Jij woont trouwens niet zo heel ver van mijn vandaan. Ik doe in september ook mee met de ladiesrun in Amsterdam, de 4 mijl. Misschien is dat ook iets voor jou? Is wel een eindje uit de buurt, maar het lijkt me gewoon vet om in Amsterdam te rennen. En dan doe ik nog mee met de zeeland marathon ladies run, de 5 km in Zeeland uiteraard, langs het strand.

En volgens mij is er in juni in Gennep ook nog een run, maar dat zou ik voor je na moeten kijken.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:25

Ik ga ook even naar die band kijken....

En in de vriezer liggen.... _O- _O-

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:27

@ Angela, heb net even je verhaal gelezen en supergoed joh. Je mag echt trots op jezelf zijn!! Waar een wil is is een weg en die heb je gevonden. Echt knap!

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:28

bandita schreef:
Hey dames! Ik heb het topic een beetje terug gelezen... (bijna niet te doen zoveel ;) ) en ik zie jullie vaak praten over de lessen van evy die jullie lopen geloof ik... is er een link naar dat schema wat jullie doen? Ben er wel benieuwd naar geworden eigenlijk!! :D

Of stel ik hier nou echt een domme vraag? Aangezien er niemand reageert :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:29

Bandita ik train via asics ik vind de evy-methode dus 10x niks

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:30

Smart schreef:

:)) en hij doet het dan weer wel he hij heeft nu 4x in de vriezer gelegen ong na 2 weken stopt ie er mee...hup nachtje in de vriezer en ik kan hem weer opladen :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:31

Angela_ schreef:
Yonker schreef:

Jep! De 10km, maar helaas helemaal alleen. Ik moet vanavond eens vragen of er mensen van mijn nieuwe club aan mee doen. Mijn oude groepje waarmee ik eigenlijk zou gaan is afgehaakt. De trutten...

Jij woont trouwens niet zo heel ver van mijn vandaan. Ik doe in september ook mee met de ladiesrun in Amsterdam, de 4 mijl. Misschien is dat ook iets voor jou? Is wel een eindje uit de buurt, maar het lijkt me gewoon vet om in Amsterdam te rennen. En dan doe ik nog mee met de zeeland marathon ladies run, de 5 km in Zeeland uiteraard, langs het strand.

En volgens mij is er in juni in Gennep ook nog een run, maar dat zou ik voor je na moeten kijken.

Die in zeeland lijkt me wel erg gaaf om te doen. Eindje uit de buurt maar dan heb je ook wat!!
Ook in september??
Want ik ben pas bij les 15 van Evy he, dus moet ook niet de hard willen...

En vind je het erg dan om alleen te rennen?? Mij lijkt het juist irritant om met een groepje te rennen?? :=

En banditia dat is geen domme vraag hoor... Er loopt ook een start to run topic hier @ bokt... Je kan de lessen downlaoden via piratebay... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:32

Bandita: Ook ik train via asics, en sinds 2 weken via een atletiekvereniging, dusnik gebruik Evy ook niet. Hetbommeke in dit topic weet er meer van, maar die is op vakantie meen ik.

Yonker: Als je mee wilt doen in Zeeland kunnen we misschien wel carpoolen? Ik vind het niet erg om alleen te rennen, maar als je samen rent kun je elkaar er door heen slepen en sta je niet zo alleen in het startvak.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:35

tita schreef:
Smart schreef:

:)) en hij doet het dan weer wel he hij heeft nu 4x in de vriezer gelegen ong na 2 weken stopt ie er mee...hup nachtje in de vriezer en ik kan hem weer opladen :')

Hahhaa, geniaal dit.... :+

Bandita, ik had de lessen nog... Ik heb ooit een keer een mail van iemand gehad.... ( ik kijk wel even of ik die misschien nog heb )

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:35

Wat is de asics methode dan voor methode? Schema ofzo?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:36

Smart schreef:

Compleet uitgebalanceerd schema voor welk doel je wilt trainen..ze houden met alles rekening het is een persoonlijk schema.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:37

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:42

Ow joh 1 oktober pas, dat moet lukken :=
Waar woon jij ergens?? Want ik zie dat het een vrijdag is, ben wel afhankelijk van me ouders hun auto namelijk. Ga het ff overleggen hier thuis :D
En uhmmm wanneer begint de inschrijving?? Of ben ik nou zo scheel?? :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:43

Jee zeg het is echt koud :=

Oh door het zand lijkt mij ook wel zwaar :j

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:44

tita schreef:
Smart schreef:

Compleet uitgebalanceerd schema voor welk doel je wilt trainen..ze houden met alles rekening het is een persoonlijk schema.

Oke, dat lijkt me inderdaad ook erg fijn. Betaal je hiervoor en waar kun je een schema laten maken?

SAKKIA, het is erg koud ja, stond net in mijn blouse buiten en dat was geen succes.... ;)