Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes__ schreef:@ Koeky: Niet zo slim om de piercing al te verwisselen... Genezingsperiode van een navelpiercing is erg lang, zo'n 6 maanden tot een jaar. In ieder geval zo min mogelijk aankomen, niet zwemmen en spoelen met (afgekoeld) gekookt water met zeezout. Daarna goed spoelen aangezien zout de huid erg uitdroogt. Let ook op met het dragen van schone kleding!
Marije__ schreef:Dat de genezingsperiode zo lang is verschilt toch ook wel per persoon? een vriendin van me mocht hem na 3 weken al laten verwisselen. ik heb hem nu bijna 4 weken en wil over 2 weken toch wel verwisselen! de piercer zei dat na 6 weken, als het er goed uit ziert wel gewisseld kan worden! ik loop nu namelijk met een ringetje.. dat is zo lelijk
xLuus schreef:Ik heb de mijne gisteren verwisseld en ik heb ook nergens niks geen last van..
heb alleen wel het idee dat het staafje wat aan de korte kant is ..
Lous schreef:Hoe lang geleden heb je hem laten zetten? Het gaat ook niet meteen fout.
Dat had ik ook. Na 6 weken na het zetten verwisseld. Ging een paar weken prima en daarna helemaal fout.
x_Elise schreef:Hoe hebben jullie het gedaan met paardrijden en je navelpiercing?
Heb je daar last van in het begin?
x_Elise schreef:Ik ga hem nu morgen laten zetten.
En dan wil ik vrijdag weer gaan rijden
Maar dat gaat dus gewoon
koeky schreef:x_Elise schreef:Ik ga hem nu morgen laten zetten.
En dan wil ik vrijdag weer gaan rijden
Maar dat gaat dus gewoon
ja dat kan prima,
ik had hem toen de eerste 2a3 dagen bij de paarden wel afgeplakt, tegen vuil enzo,
maar heb geen hinder ondervonden en is ook niet gaat iriiteren
ik had overigens wel een lage rijbroek,
bij een hoge, kan het zijn dat bij het rijden de broek tegen de piercing aan komt,
dus zou wel een laage aan doen