*is gewoon eigenlijk stikjaloers omdat ik ook op vrije dagen max tot 7:30 kan blijven liggen vanwege de kids*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Haha, hoeveel mensen zijn de afgelopen week hier pas rond 11 uur opgestaan? Ik zie het nu wel heel vaak staan, toevallig. Stelletje luilakken!![]()
*is gewoon eigenlijk stikjaloers omdat ik ook op vrije dagen max tot 7:30 kan blijven liggen vanwege de kids*
Duke schreef:Haha, hoeveel mensen zijn de afgelopen week hier pas rond 11 uur opgestaan? Ik zie het nu wel heel vaak staan, toevallig. Stelletje luilakken!![]()
Angela_ schreef:Duke schreef:Haha, hoeveel mensen zijn de afgelopen week hier pas rond 11 uur opgestaan? Ik zie het nu wel heel vaak staan, toevallig. Stelletje luilakken!![]()
Ik, maar ik ben ziek, dus ik mag dat.![]()
Ik moet door mijn burn out vaak bijtanken, en dan sta ik pas later op. Dan hou ik het 's avonds langer vol.
Marije__ schreef:Marije__ schreef:O: brinta met halfvolle melk en muesli. Boterham met tahin.
T: 2 wasa sport crackess met smeerkaas.
L (nu): 2 wasa sport met tonijn salade en rucola sla
cup a soup kerrie, met een sneetje brood
lillytjuh schreef:Ik sta inderdaad op mijn vrije dagen altijd laat op hahahaha
Vanmorgen ging ik er trouwens pas om 9uur in..... om12uur was ik er al uit omdat de buurman aan het boren was! jakkes!
Miiej schreef:lillytjuh schreef:Ik wil niet bot overkomen maar als je later een dikke kont wil moet je gewoon doorgaan met het eetschema wat je gepost hebt! Veel en veel te weinig, je lichaam gaat dadelijk in spaarstand en zodra je dan iets meer gaat eten komt het er dubbel en dwars aan!
Als je je ergert aan je buik kun je beter gerichte buikspier oefeningen gaan doen!
mee eens, probeer inderdaad buikspieroefeningen.
mijn lijstje is vandaag ook te weinig, maar voel me niet zo lekker/ misselijk.
O: 3 cracker met filet american en boterhamworst.
L: 3 cracker met boterhamworst.
A: pasta met kaassaus.
T: Appel
Loesss schreef:Om maar weer meteen even met mijn aloude adviezen te beginnen. Miej dit is het tweede eetschemaatje wat ik van je tegenkom. Hoewel je weinig eet, eet je super veel onverzadigde vetten, echt heel zonde! Want zo ga je er niet voor zorgen dat er minder vet in je lijf komt. Probeer de kaassaus, de volvette worsten etc te schrappen. Ook die pittige kipsalade bevat veel verzadigde vetten....