Jawel... Sternumpiercing is dus een surfacepiercing tussen je borsten. Je ziet dus 2 bolletjes, deze zijn onderhuids verbonden met elkaar door een staafje. Al zie ik hier op de bovenstaande foto een ander staafje dan een surface-staafje.
MD is een enkele. Er wordt een metalen plaatje onder je huid geplaatst, waarop dus een diamantje geschroefd kan worden. Je kunt er net zoveel nemen als je zelf wilt. De bolletjes die je ziet, zijn verbonden met het plaatje dat onder je huid zit en niet dmv een staafje...
Dat is een gewoon surface staafje hoor.. Alleen ander materiaal.
Ik zou MD's nemen, ben je duurder uit maar een surface groeit snel uit.
Anoniem
Geplaatst: 09-02-10 16:03
Zou dan idd ook voor een MD gaan.. zeker daar groeit het denk anders giga snel uit met een surface! En weet niet of het overal zo is maar waar ik ze gezet heb is het goedkoper om er meer tegelijk te nemen (en ze hebben daar t/m juni alles voor halve prijs )
SJANNE_DARK
Geplaatst: 09-02-10 17:07
altijd handig als het goedkoper kan. Maar vind het ook belangrijk dat het door en goeie word gedaan. Moet het me ouders nog vertellen. Ben net 18. En me vader zij altijd ik wil niet dat je tatoos of piercings neemt als je in mijn huis woond. Mijn vriend en ik halen dinsdag de sleutels van ons huisje. Dus ga het huis uit. Maar wil het ook niet stiekem doen.
Hoe bedoelen jullie dat, dat het er uit kan groeien?
dat is wel jammer. MD (Madonna??)is het 1 knop zeg maar en een sternum 2 knoppen die onder de huid vast zitten met een plaatje? verwijnen die dingen ook zeg maar? of als je ze er uit haald heb je dan een gaatje? of groeit dat dicht?
haha merk wel dat ik opeens veel vragen heb. Ben er achter gekomen dat een Madonna vaak boven de lip is?? Maar dat kan dus op heel het lichaam( bijna)?
Tezzy
Geplaatst: 09-02-10 17:22
Madonna is inderdaad gewoon boven de lip, een MD (micro Dermal) is gewoon een plaatje, met 1 knopje erop. Een Surface is een staafje met aan beide uiteinde een knopje, waardoor je dus 2 zichtbare knopjes hebt.. Sternum is de plaats van je MD/Surface De foto hierboven is een Surface, en op pagina 77 zie je een MD.. *even snel opgezocht*
vind het allen wel een hoop geld. ik zou dan wel een Dermal Anchor willen. bij mij in de buurt kost het vanaf 60 euro. groeit die er ook uit dan? of hoeft dat niet