Ik heb afgelopen week de hele week niet gelopen... 19 februari voor het laatst dus moet van mezelf vanmiddag mijn pakkie aan trekken. Post het hier ook maar ff dan heb ik een extra stok achter de deur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Stomme scheenbenenNet dus maar lesje 9 van S2R gedaan ipv 17 die ik eigenlijk moest lopen. Maar nu ook weer last. Zo maar ff iets uit de diepvriezer erop leggen, pakje doperwten
ben vergeten m'n icepack erin te leggen
Jaan81 schreef:hetbommeke schreef:Stomme scheenbenenNet dus maar lesje 9 van S2R gedaan ipv 17 die ik eigenlijk moest lopen. Maar nu ook weer last. Zo maar ff iets uit de diepvriezer erop leggen, pakje doperwten
ben vergeten m'n icepack erin te leggen
Pas maar op! Als je idd scheenbeenvliesontsteking hebt en dit niet goed laat genezen en herstellen, kan dit zwaar chronisch worden en ben je nog verder van huis.....!
hetbommeke schreef:Ja dat weet ik, alleen ik wil het niet weten, snappie? Dan moet ik namelijk rust houden en dat wil ik niet watn ik was net zo lekker bezig. Hoezo eigenwijs
Gucci_ schreef:Ik loop nu elke dag het zelfde rondje (zo'n 1 km denk ik, of net niet) Ik doe het 's avonds. Ik lees dat veel hier meer dan 1 km lopen. Ik kan dat niet doen, omdat ik 's avonds niet in mijn eentje de hele wereld uit wil gaan. Ik ga nu elke avond het zelfde rondje om lopen, en probeer dat in een steeds kortere tijd te doen, dus steeds sneller. Kan dit ook wel, verbeter ik daar mijn conditie ook mee? Of moet je echt elke dag een aantal km hardlopen?