Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce B schreef:Ik kom hier ook even kijken...
Heb een dochter van bijna 7 weken, met 37,5 weken opgewekte bevalling ivm zwangerschapsvergiftiging.
Bv kwam eerst niet op gang en ze is vanwege slechte start gelijk bijgevoed met flesje. Onze meid was echt zo slim om door te hebben dat er toch niets kwam dus die wilde niet meer zuigen aan de borst. Moest ook met tepelhoedje omdat ze anders geen grip had.
Dankzij slimme verpleegster met zonde spuitje via het tepelhoedje gevoed en toen wilde de dame het wel weer proberen.
Nu komt er gelukkig wel wat melk en kan ze lekker drinken met het tepelhoedje.Daarna krijgt ze gewoon nog een flesje erbij.
Die nachtvoedingen zijn zwaar, maar als ze dan ook nog steeds moet spugen en/of kramp krijgt dan worden we echt bekaf. Sommige nachten ben je dan tussen 2 voedingen alleen maar aan het rechtop houden en proberen te helpen en troosten. Gelukkig gaat het nu al wat beter en we doen johannesbroodpitmeel door de melk om hem wat dikker te maken.
Iemand advies hoeveel je er door mag doen? Voor mijn gevoel is mijn melk nog dunner dan de KV. Klopt dat?
Hier ook speen 1 trouwens, zowel van difrax als avent. Met die 123 speen van Avent verslikte ze zich er bijna in zo hard kwam die melk er uit lopen. Ze is ook best een gulzige drinker
ps: ik voed gemiddeld zo'n 3/4x per dag aan de borst en verder kolf ik af (teleurstellende hoeveelheden) en vullen we aan met flesje.
6 a 7 voedingen per 24 uur vraagt ze.
ankem schreef:Eerst was links de meest producerende borst. De kraamhulp zei dat de borst tegenovergesteld aan je handigheid, over het algemeen meer produceert. Nu is rechts de meest producerende borst en ben rechtshandig, dus die vlieger gaat niet helemaal op.