Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 15:26

Doe rustig aan. Als je veel last blijf houden toch ff naar de ha gaan. Het is erg vervelend dat je dit er nu bij hebt, misschien helpt een stevige borrel :D om weer balans te krijgen? _O- Artsen doen het ook, kunnen ze rechter snijden. :Y) (dit zijn de pijnstillers die spreken, ben erg melig aan het worden geloof ik)
En nee, ik denk dat ik toch maar zelf zo goed en kwaad mogelijk mijn pony's verzorg. Dit was muts nummer 4 al in 1,5 jaar tijd. Heb het wel gehad. Ze willen alleen maar op pony's rond crossen, niet op die van mij dus, ben zuinig op ze. }:0 De noorder brug is nog niet rond, heb net de aanvraag weer op de bus gedaan. Kon het niet digitaal tekenen :? Heb je een digide code voor maar ja, liggen achter met automatisering.

Pollewoppy

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:04

Ik heb vandaag een slechte dag. Werd al rot wakker. Heb veel spanning en onrust in mijn lijf. Het lukt even niet om te posten.

Straks bij mijn schoonouders eten, heb er helemaal geen zin in...

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:56

zwelgje Ik ken idd heel erg goed dat je helemaal gek word als je niets doet. is heeeel erg logisch.. ik zou zeggen lees het boek de lessen van burn out. ik kan het gewoon niet beter verwoorden dan haar. Maar te veel doordraven lukt nu alleen nog maar omdat je enorm veel adrenaline aan maakt. ik ben ook door gegaan en daarna helemaal door gezakt. dus toen kon ik alleen nog maar eten slapen lezen. Zelf goed de vinger aan de pols houden, want tot zo ver wil je echt niet gaan!!!! maar rusten in dit stadium voelt vaak slechter dan door gaan, omdat dan alle dingen op je af komen. toch is dat het enige wat helpt!

verder kan ik ff niet reageren, want alle geschreven stukjes van jullie dansen voor mijn ogen...vandaag is mijn kleine zusje van 5 jarig...jeej, zo lekker taart eten :D fijne zondag allemaal!

oja en de bonterij staat alleen op internet, idd zonder dat je ergens op kan duwen....er staat ook "onder constructie". ik ben al blij dat ie online staat...want dat is zeer ingewikkeld ;)

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:43

Halo allemaal! Even druk geweest met alles afronden, nu eindelijk tijd om even uitgebreid te reageren.

PW: Wat een leuke foto's van je hond! Echt een goedzak volgens mij! Fijn dat je goed met je vriend gepraat hebt, dat is toch heel belangrijk.
Probeer verder beetje rustig aan te doen he, en toch leuke dingen te doen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan.

Aikon: Wat een brutale actie zeg van die verzorgster, ik zou daar niet blij mee zijn! Ik hoop dat je een goede nieuwe bedrijfsarts krijgt is toch wel fijn als zo iemand je goed ondersteund. Krolse poes, verschrikkelijk kan je de hand schudden. Heb gelukkig mijn Bengaaltje gister weggebracht naar de kater. Mag ze die gaan pesten! :Y)

Zwelgje: Idd handig die communicatie ach dan maken ze maar weer een nieuwe je hebt het duidelijk aangegeven! Neem af en toe wat rust, al ga je 's middags even een half uurtje liggen. Is zo belangrijk.

Maaaike: Beterschap! :(:) Hopelijk voel je je snel wat beter!

Mijn gesprek ging erg goed. Heb er ruim anderhalf uur gezeten. Ik werd meteen al de volgende dag gebeld dat ik op 2e gesprek mag komen en dat is morgen. Afgelopen week was mijn laatste week op mijn (niet meer dus) werk. Ik had het gevoel dat ik me er echt doorheen moest slepen en was 's avonds ook echt helemaal gesloopt. Vanochtend werd ik wakker en dacht bah morgen moet ik weer, en toen meteen oh nee ik hoef helemaal niet! :D Dat was wel een heel prettig gevoel!

Oh ja, wat ik nog even wil zeggen. Wat onwijs lief dat jullie toch om iemand denken al is diegene (ik dus) een paar dagen niet in het topic geweest. Echt top meiden, dat is echt super! :*

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:59

:wave:

Bijzonder hoe mensen hier klaar staan voor elkaar ondanks dat ze zelf al in een hele moeilijke situatie verkeren.

Ik heb wel bijgelezen maar niet de energie om diep in te gaan op alles. Kortom met mijn gaat het dus absoluut niet goed :o Ik heb een hele slechte week gehad en het over het weekend maar niet te hebben. Jullie kennen vast het gevoel wel dat je lichaam te zwaar/moe is om te bewegen te denken, te doen en je eigenlijk nergens toe komt. Ik lig behoorlijk overhoop met mezelf, ben te moe om te vechten en om eerlijk te zijn heb ik daar ook helemaal geen zin meer in.

Ik ben nog steeds aan het werk, mijn baas is met vakantie en voor mijn gevoel kan ik het niet maken me nu ziek te melden, zeker omdat er ook nog eens een collega ziek thuis zit. Eigenlijk het bekende probleem, bang zijn voor boze reacties en bang dat het ten koste van mijn baan gaat.
Eigenlijk is de hele situatie nog onveranderd hier maar ik heb er helaas zelf een hele grote invloed op...

Edit: Verhaal is heel warrig, kom ook niet goed uit mijn woorden dus ik hoop dat het enigsinds te volgen is :o

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:56

Ik vind je verhaal niet warrig en kan je maar één goed advies geven n.a.v. je verhaal: ZIEKMELDEN en aan jezelf gaan denken!! Hoeveel meer signalen moet je lichaam je gaan geven?

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 00:39

aikon ja vond ik ook, niet mijn fout dat hun een verkeerde datum sturen terwijl ik dat nog aangegeven heb.. Poeh zo erg als jij heb ik de lente kriebels nog niet hoor haha maar wel leuk dat je je huis paas en lentevrolijk gaat maken!

Maaike dat klinkt niet heel goed, zou niet te lang twijfelen om even langs de dokter te gaan, of in ieder geval bellen.. sterkte in ieder geval.. en bedankt voor je tip, geloof dat ik me vandaag best aan 1 ding heb gehouden..

Ik heb vandaag wel een redelijk rust of nou ja ontspannenmoment gehad waar ik best trots op ben. Heb na het voeren even wat gegeten thuis en gedoucht. Daarna heb ik mijn kleine nichtje opgehaald om wat met mijn shet te doen. Het is bij mij een beetje 'moeten' dat ik iedere dag met mijn shet wil wandelen, rijden of in ieder geval bewegen, omdat zij gevoelig voor hoefbevangenheid is en nog niet zo lang geleden een terugval had.. Hoe moe ik ook ben ik 'moet' van mijzelf met haar wandelen al is het een half uurtje per dag. Gevarenzone is nog niet voorbij en wil haar echt niet bevangen hebben!
Vandaag hebben we haar even in de stal van mijn overleden pony gezet om te poetsen, het was zo'n pokkeweer.. >;) Waren ineens zo lekker aan het tutten, prutsen, poetsen en vlechten dat ik eigenlijk dacht: laat ook maar een keer.. We hebben in het stro zitten genieten van mijn kleine gup die wegdoezelde met al die strikjes in haar manen en hebben wat lekkers gegeten en gedronken.. Even dat 'penny' gevoel van vroeger dat je van de kleine dingetjes geniet..
Dus, ik heb niet op de bank gezeten, maar wel in het stro mijn rustmoment gehad.. dat telt ook wel toch? ;)

Pollewoppy Hoe gaat het nu, heb je het overleefd bij je schoonouders? Balen dat je een slechte dag hebt, het weer helpt je hier helaas ook niet echt bij.. hier waait en regent het echt enorm..

JantineS heb de eerste 2 weken (zit nu op precies 3weken) wel alleen maar geslapen en weinig gegeten, ook geen tv of boek, gewoon niks eigenlijk.. Maar denk dat ik nu meteen misschien iets teveel wil, omdat ik merk dat ik door zoveel gerust te hebben wel nu steeds meer mijn kracht weer een beetje terug krijg om dingen te doen.. Zal inderdaad toch moeten proberen dit een beetje rustig te doen..
Bedankt voor de tip van het boek. Gefeliciteerd met je zusje, goede dag gehad?

Nathalie Wat fijn dat je gesprek goed ging en je een uitnodiging hebt voor een 2e gesprek! Lekker gevoel dat je je werk nu achter je kan laten.. en succes morgen!

Mistral ik kan alleen maar meegaan in het advies van Pollewoppy.. Toen ik me ziek meldde had ik ook liever nog even doorgegaan om meer bevestiging voor mezelf, maar ook voor anderen te hebben dat het echt niet meer ging.. Maar wat heb je er aan de situatie nog meer te verslechteren door jezelf er nog dieper in te werken..? Echt probeer aan jezelf te denken, hoe verschrikkelijk moeilijk het ook is.. succes ermee..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 09:36

Zwelgje: Wat heerlijk dat je zo van je shetje hebt kunnen genieten! Echt super, ik zie het helemaal voor me. Je mag er ook trots op zijn dat je het wandelen even kon laten voor wat het is en lekker heb omgetut met je pony en nichtje!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:11

Bedankt dames! Ik heb vandaag mijn laatste lesdag op school, ik heb nu alleen nog examens af te ronden dus dit moet ik eerst door. Maar leuk is anders.

Zwelgje: Heerlijk zo'n tutdag, dat doet een mens goed!

Nu nog voorjaar/zomer dan zal het vast voor vele hier weer een stuk zonniger eruit zien. Tenminste daar hopen we dan maar op.

Ik zal richting school, doei doei

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 14:10

idd eindelijk zon, gister was vette storm! Brrrrr

iedereen een goede maandag?? Ik heb zo'n volle kop, alsof je een wolk in je kop hebt...iemand bekent daarmee en met oplossingen daarvoor?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 14:32

Zeker bekend mee.
Probeer iets te doen waarbij je afleiding hebt en je je goed voelt. Wandelen is altijd goed. Ga lekker naar buiten, het is er weer voor ;)

Mediteren kan ook een manier zijn om wat meer rust te krijgen en je gedachtenstroom wat af te remmen.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:01

Ik was vanmorgen op m'n werk, niets uitgevoerd, hoeft ook niet. Ik zie gewoon niet wat er hoeft/moet gebeuren.. zie anderen rennen/vliegen en denk, misschien moet ik ook iets doen. Maar krijg me niet vooruit en zie ook niet wat ik kan/moet doen. Ben totaal uitgeroosterd, hoef ook niets te doen.
Maar wilde vandaag toch even gaan, even andere omgeving en andere mensen om me heen. Ben wel op tijd naar huis gegaan :)

PW, hoe is het met jou?
Mistral, succes!! Wat voor opleiding is het?
Jantine, probeer inderdaad wat afleiding te vinden, misschien even een stuk lopen buiten, het is heerlijk weer :)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 16:25

Iemand nog last van de volle maan gehad? :+ Wat een storm hé vannacht.

pw Hoe gaat het vandaag? Nog uit eten geweest bij je schoon ouders?

zwelgje Lekker zeg, zo'n frutsel dag met je pony en nichtje. Ook een manier om ff lekker te ontspannen. Dat moeten ken ik ook, zo hou ik er een beetje regelmaat in. Zo zorg ik er voor dat ik wel meer de deur uit kom. De paasversiering maakt onderdeel uit van mijn natuurreligie. Ik moet nog een beetje kalm aan doen, het volgende feest is op 21 maart, heet ostara of te wel pasen. Ik heb maar 8 seizoens feesten per jaar en dus word mijn woonkamertje ook 8 keer anders versiert, op deze manier maak ik voor mezelf de seizoenen duidelijk zichtbaar en beleef ik ze beter. Iedere gek zijn ding. :+

mistral Ik ga met pw mee. ziekmelden (Alleen wat dikker gedrukt :o ) Meis je bent te ver gegaan, je collega's kunnen wel wat verzinnen. Denk echt aan je zelf }> een ander doet het niet, zeker deze collega's niet. (Als ik het zo lees) En als ze het niet zonder jou kunnen redden bellen ze de baas maar dat ie terug moet komen. We geven je dit advies (opdracht) niet voor jandoedel, de meesten van ons hebben de zelfde weg als jij afgelegt en weten uit ervaring waar het allemaal toe kan lijden. En wat voor een lange weg je moet gaan om weer beter te worden. Luister naar je lichaam (en ons :o ) Doe het voor je zelf en je dochter :(:) . En suc7 met je examens. Ik hoop voor je dat je het haalt, dat al je tijd en energie niet voor niets is geweest. Meen dan wel een verdiende rust pauze van erg lang =:)

jantine En... hoe was het feest en de taart? Lijkt mij ook niet makkelijk om een website te maken, ik word stiekum toch wel steeds nieuwschieriger.

nathalie De eerste bedrijfarts die ik had was niks mis mee, waarom ik nu een ander krijg?????? Ik hoop niet dat ik elke keer een ander krijg, word er nu al niet goed van. Gefeliciteert met je 2e ronde +:)+ Ik duim voor je op een goed 2e gesprek. Ik heb geen wolk in mijn hoofd maar plukken watten of zo. Hoe je die er uit krijgt.......geen idee.

maaaike Neem lekker de tijd meis :(:) , het komt wel weer terug het gevoel van vooruit gaan en werkzaamheden zien liggen. Echt een teken nu dat je het rustig aan moet doen. Ik zou het niet op kunnen brengen om naar mij werkplaats te gaan (als de sfeer vele male beter was) Al is het moeilijk om in eens niets om handen te hebben. Goed dat je toch naar je zelf geluistert hebt.

Hier gaat het zoals gewoonlijk....niet. Ik heb tot mijn schrik, nu pas :o , gezien dat univé de pgb geschrapt heeft dit jaar. Dus weet ik niet wie straks voor de kosten op moet draaien van de noorder brug. >;) De ing vind het heel normaal als iemand een kwartaalkrediet heeft deze in eens te stoppen. Moet dus ff 500 euro inleveren, inkomen is iets meer dan 850. Dus dat lukt makkelijk _-:( Heb een boze mail gestuurt. }> Ik ging al naar een ander bank per juli, maar denk er over dat toch maar eerder te doen. Een abonnement opgezegt, begonnen artikelen te herhalen. En hooi bestelt, raakt ook weer op. Heb me bedacht dat saté miauwmiauw het niet word, heb 2 handen nodig voor het slachten, kat blij. Ik niet. ;( Ik hoop dat de paardenkampen met dit weer snel drogen, kunnen mijn pony's er weer uit. Het vreemde is dat de ketting vaak van de deuren is bij mijn pony's. Ik doe als ik weg ga altijd een ketting door de handvaten van de boxen, anders ontsnapt de jongste. Achterstallig onderhoud is de oorzaak dat hij zijn deur open krijgt. We weten niet wie hier 's avonds/'s nachts bij komt, vind het toch wel eng.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:23

Aikon; wat een gedoe allemaal met de unive en de ing.. Heb er altijd een hekel aan als er met dat soort instanties dingen veranderen/verkeerd gaan. Zo irritant, moet je daar weer achteraan!!
Goed dat je aanvraag voor de noorder brug in ieder geval nu weg is, scheelt je weer zorgen. Nu afwachten hoe lang het duurt voor je iets terug hoort. Hopelijk duurt het geen weken!
Eng idee dat er misschien iemand 's avonds bij je pony's komt. Lijkt me geen prettig idee. Sta je daar verder wel goed, of overweeg je ook ergens anders te gaan staan?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:38

Goedemiddag dames!

Maaike: Ik moet vanuit mijn werk de opleiding apothekersassistente doen. Normaal een 3 jarige opleiding die ze hier in een half jaar proppen. Leren ging mij altijd erg makkelijk af, maar nu dus niet.
Ik heb de komende 2 maanden alleen nog maar examens, lessen zijn gestopt gelukkig!

Aikon: Je/jullie hebben ook helemaal gelijk maar het is zo ontzettend moeilijk om dat te doen. aan de andere kant voelt het ook wel weer als een stukje afleiding, als ik eenmaal op het werk ben (met uitzondering van vorige week) dan gaat het ook wel weer even nergens aan denken gewoon je werk doen..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:43

Maaike: Goed dat je op tijd naar huis gegaan bent. Het geeft niet dat je niets gedaan hebt, zoals je al zegt ben je uitgeroosterd en hoeft het niet. Wel een goede leer om een stapje terug te doen zo ;)

Aikon: Zo te horen gaat het idd niet lekker bij je. Vind ik niet zo gek na alles wat je typt. Je hebt veel aan je hoofd lees ik wel. Je financiële situatie werkt ook niet mee zeg, ik hoop dat er wat veranderd voor je. Idd een eng idee dat er iemand bij je pony's rondloopt.

Mistral: Het is niet zo gek dat leren je nu niet makkelijk af gaat. Je concentratie is ook veel minder. 2 Maanden nog examens, dat is wel lang. Wat voor werk doe je eigenlijk? Als ik heel eerlijk ben, komt het een beetje op mij over dat je nu een excuus zoekt om je niet ziek te hoeven melden. Je lichaam is toch duidelijk lijkt mij. Ik snap dat het moeilijk is, maar wil je jezelf dan helemaal de vernieling in jagen? Neem van mij aan; Dan ben je nog veel verder van huis...

Hier gaat het wel, kan alleen niet zoveel doen als ik zou willen. Vanochtend naar de groep geweest, wat nuttig was, wel een moeilijk onderwerp zeg pff. Daarna even gesport en nog een evaluatiegesprek gehad. Ik was om half 1 thuis en ben met de hond gaan wandelen. Vanmiddag lekker met Dink op de bak gelegen, ik was gewoon weer helemaal gesloopt. Ik wilde de badkamer nog doen, maar dat gaat vandaag niet meer lukken. Heb de was maar even opgevouwen, is minder intensief. Morgen na de groep de badkamer maar doen, ik voel me 's ochtends beter dan 's middags, dus dat is een handiger tijdstip denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:47

hee meiden,

ik had gisteren een heel stuk geschreven, maar ik zie dat deze niet geplaatst is! Stom!

Maar goed, het gaat hier niet zo goed. Gisteren barste hier thuis de bom weer eens. Ik zit er ontzettend mee in mijn maag.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:51

Dat is niet fijn Angela.
Nog even volhouden, hopelijk lucht je gesprek morgen op.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:53

PW: Ik heb echt wel goede dagen op het werk gehad :D Met uitzondering van vorige week dan, maar toen was het ook wel heel erg.
Op zich vallen die examens mee, 9 maart moet ik examen doen (deze zie ik behoorlijk tegenop) 24 maart moet ik er 2 doen, en 12 mei ook 2 verder hoef ik voor school niets meer te doen. Behalve nog 4 dagen externe stage.

Ik werk als doktersassistente in een apotheekhoudende huisartsenpraktijk.

Kun je dat sporten bolwerken PW? Dat lijkt me nu heel zwaar, moet er niet aan denken te moeten sporten :o

Angela: Dat is balen, een heel stuk geschreven wat helemaal weg is. Vervelend zeg dat je in zo'n rotperiode zit nu :(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:57

Sporten gaat wel lekker ja.
Ik heb een trainingsschema dat helemaal gericht is op mijn eigen kunnen. Zo doe ik niet teveel en niet te weinig ;)

Ik ben daar in dec. 2008 meebegonnen. In het begin viel het me inderdaad heel zwaar, maar ik wist waar ik het voor deed. Ik wilde me lichamelijk weer fitter gaan voelen. En ik begin nu het resultaat te merken. Vaak heb ik geen zin, maar als ik er dan ben gaat het wel heel lekker en voel ik me achteraf beter. :)

Sporten (naar je eigen kunnen) is heel belangrijk om weer nieuwe energie te krijgen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:02

Doe je aan fitness?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:29

PW; ik vind dat je veel hebt gedaan!! Het is misschien niet zoveel als je zou willen, maar je bent naar de groep geweest, wat pittig was, gesport en een gesprek, met Dinky gelopen, was gevouwen.. Je zegt zo vaak dat wij een stap terug moeten doen, maar kijk eens naar jezelf ;)! Je hebt zoveel gedaan vandaag, misschien niet zoveel als je wilt, maar GENOEG! Accepteer dat gewoon, morgen weer een dag! Ik heb vandaag niet zoveel dingen gedaan als jij hoor en weet je.. ik vind het wel prima! vandaag dan, zo vaak vind ik het ook niet fijn hoor, als ik minder doe dan ik wil. Maar je kan nog zo hard meer willen doen, wat niet lukt, lukt niet!
Vind je wel weer een stukje opgewekter klinken gelukkig.. :(:) :)
Jammer dat ik je net op msn miste, ik was even het eten aan het maken (staat nu in de oven..)..

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:02

Mistral; Lijkt me dat je als doktersassistente je klachten wel serieus moet nemen ;) Stel, iemand noemt jouw klachten op, dan laat je diegene toch gelijk naar de ha komen? Nu ben je het zelf en is het niet erg genoeg. Logisch dat je moeite hebt om te leren, gewoon werken is al moeilijk, laat staan lastige stof tot je nemen. Die examens hebben nu toch ook helemaal geen zin? Kan je dat niet een tijd uitstellen? Zou zonde zijn als je er nu energie in steekt, wat toch niet lukt, en je ze niet haalt. Dat zou ik zelf erg frustrerend vinden. Kan je dat niet op een laag pitje zetten?

Angela; vervelend he, als het niet geplaatst is.. :(:) Balen dat het niet goed gaat. Doe rustig aan!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:41

Maaaike schreef:
Mistral; Lijkt me dat je als doktersassistente je klachten wel serieus moet nemen ;) Stel, iemand noemt jouw klachten op, dan laat je diegene toch gelijk naar de ha komen? Nu ben je het zelf en is het niet erg genoeg. Logisch dat je moeite hebt om te leren, gewoon werken is al moeilijk, laat staan lastige stof tot je nemen. Die examens hebben nu toch ook helemaal geen zin? Kan je dat niet een tijd uitstellen? Zou zonde zijn als je er nu energie in steekt, wat toch niet lukt, en je ze niet haalt. Dat zou ik zelf erg frustrerend vinden. Kan je dat niet op een laag pitje zetten?

Angela; vervelend he, als het niet geplaatst is.. :(:) Balen dat het niet goed gaat. Doe rustig aan!

Ja ik laat patienten zeker komen maar ik heb altijd die insteek gehad dat wat ik zelf heb best wel mee valt en dat ik niet moet zeuren maar gewoon aan het werk gaan. Ik zal me dan ook niet zomaar ziek melden, oktober vorig jaar (met die mex. griep) , zat ik gewoon met koorts en grieperig gevoel op mijn werk. Dat schijnt ook in mijn werk veel te gebeuren, dat die mensen zichzelf wegcijferen voor anderen.Is het goed? Nee dat niet, maar ik als alleenstaande moeder met eigen huis, paarden enz kan het me ook niet veroorloven om zonder werk komen te zitten. Dat is misschien wel mijn grootste angst, mijn baan kwijt raken terwijl ik het hier verder prima naar mijn zin heb.

Die examens uitstellen kan wel maar dat heeft financiele gevolgen voor mij. Zodra ik dat papiertje op zak heb ga ik ook meer verdienen en dat is wel iets waar ik naar uit kijk.
Voorheen haalde ik hoge cijfers op mijn examens, dat heb ik van me af gezet. Ik ben ook blij als ik een 5.5 haal :o Als ik dat papiertje maar krijg. Als ik nu nog een half jaar had gemoeten had ik het beter op een laag pitje kunnen zetten. Maar ik heb de laatste lesdag gehad vandaag en moet alleen nog leren voor die examens. Misschien moet ik nog een keer een schop onder mijn kont hebben en er even keihard tegen aan. Als die opleiding klaar is valt er ook weer een druk van mijn schouders :j

Het komt al met al gewoon wat knullig uit

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:01

Maaike: Toen jij er was, was ik aan het koken ;)
Ik kan het ook wel accepteren hoor, daarom ben ik lekker op de bank gaan liggen en ga morgen de badkamer doen. Wat dat betreft heb ik al wel het één en ander geleerd.

Mistral: Ik fitness inderdaad en dat alleen cardio 3x in de week.
Ik begrijp dat je baan je zekerheid geeft en dat je daarom extra voorzichtig bent met ziekmelden, maar toch blijf ik van mening dat je lichaam je zoveel signalen geeft, dat ik het gewoon heel onverstandig vind dat je doorwerkt. Ik ga er verder ook niet meer over zeggen. Ik heb eerlijk gezegd een beetje het idee dat je het toch niet wil horen.