om weer balans te krijgen?
Artsen doen het ook, kunnen ze rechter snijden.
(dit zijn de pijnstillers die spreken, ben erg melig aan het worden geloof ik) En nee, ik denk dat ik toch maar zelf zo goed en kwaad mogelijk mijn pony's verzorg. Dit was muts nummer 4 al in 1,5 jaar tijd. Heb het wel gehad. Ze willen alleen maar op pony's rond crossen, niet op die van mij dus, ben zuinig op ze.
De noorder brug is nog niet rond, heb net de aanvraag weer op de bus gedaan. Kon het niet digitaal tekenen
Heb je een digide code voor maar ja, liggen achter met automatisering. 
Hopelijk voel je je snel wat beter!

Ik heb een hele slechte week gehad en het over het weekend maar niet te hebben. Jullie kennen vast het gevoel wel dat je lichaam te zwaar/moe is om te bewegen te denken, te doen en je eigenlijk nergens toe komt. Ik lig behoorlijk overhoop met mezelf, ben te moe om te vechten en om eerlijk te zijn heb ik daar ook helemaal geen zin meer in.
Waren ineens zo lekker aan het tutten, prutsen, poetsen en vlechten dat ik eigenlijk dacht: laat ook maar een keer.. We hebben in het stro zitten genieten van mijn kleine gup die wegdoezelde met al die strikjes in haar manen en hebben wat lekkers gegeten en gedronken.. Even dat 'penny' gevoel van vroeger dat je van de kleine dingetjes geniet..
Wat een storm hé vannacht.
een ander doet het niet, zeker deze collega's niet. (Als ik het zo lees) En als ze het niet zonder jou kunnen redden bellen ze de baas maar dat ie terug moet komen. We geven je dit advies (opdracht) niet voor jandoedel, de meesten van ons hebben de zelfde weg als jij afgelegt en weten uit ervaring waar het allemaal toe kan lijden. En wat voor een lange weg je moet gaan om weer beter te worden. Luister naar je lichaam (en ons
Heb een boze mail gestuurt.
Ik hoop dat de paardenkampen met dit weer snel drogen, kunnen mijn pony's er weer uit. Het vreemde is dat de ketting vaak van de deuren is bij mijn pony's. Ik doe als ik weg ga altijd een ketting door de handvaten van de boxen, anders ontsnapt de jongste. Achterstallig onderhoud is de oorzaak dat hij zijn deur open krijgt. We weten niet wie hier 's avonds/'s nachts bij komt, vind het toch wel eng.