Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:26

vind ze super! laten doen of zelf gedaan?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:27

marlies85 schreef:
Ehmm..nou wou ik wat aan je vragen Tinks....weet ik het niet meer :')

Weet iemand trouwens hoe ik van de vervelende ribbels in mijn nagels afkom?

ribbels?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:32

Dramaqueen: Ik ben zelf bezig met een cursus webdesign dus weet wel hoe ik een mooie website kan maken.
En ja ik voel me wel een beetje aangevallen elke keer weer dat gezeur over de site. doe het dan lekker zelf.
Ik heb ervoor gekozen om voor een simpele gratis site te kiezen en daar zit standaard een fotoalbum bij.

Als mensen het er niet mee eens zijn zeg het dan tegen mijzelf ik heb ook een pb adres hoor.

Dank je wel tinks! ik wordt er inderdaad een beetje verdrietig van ik steek er elke keer tijd in en krijg een hoop gezeur ik heb ook nog gewoon een full-time baan. en zoals sommige ook weten ging het een periode niet zo lekker thuis. maar ik heb er wel altijd voor gezorgd dat de site up to date was.

Mocht iemand zich geroepen voelen om een betere website te maken be my guest.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:32

Tja, weet niet hoe ik het anders moet noemen.

Mijn nagels zijn niet glad maar een soort van geribbelt zeg maar

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:37

xDramaQueen schreef:
vind ze super! laten doen of zelf gedaan?

nee ik ben niet zo crea ;) vriendin van mij doet ze voor mij :D

hebben die ribbels niet te maken met kalk te kort? of is dat een fabeltje?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:41

Zo, heb vast 10 euro van mn kortingsbonnen besteed bij DA :D
Maak straks even fototje

xDramaQueen schreef:
Ik weet niet of iemand hier ook de bruin heeft van konad stempelnagellak, ik ben er namelijk niet tevreden over, hij is veel dunner, dekt niet goed, je ziet de figuurtjes bijna niet, terwijl hij in het flesje en op de imageplater echt heel donker is... beetje jammer!

Nou ik heb dat probleem dus wel met goudkleurige konad.. echt heel jammer

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:44

marlies85 schreef:
Tja, weet niet hoe ik het anders moet noemen.

Mijn nagels zijn niet glad maar een soort van geribbelt zeg maar

Twee manieren:

1.) Polijsten met een glans-vijl - houdt er dan wel rekening mee dat je eigen nagels dunner worden dus niet zo aan te raden als je al niet van die hele dikke of sterke nagels hebt. plus het is wel effe werk ;)

2.) je hebt ook speciale "ridge filler" (Ik geloof dat essence deze heeft, evenals de hema) dat is nagellak die de ribbeltjes mooi egaliseerd, zodat je daarna je lak mooi kunt aflakken en het strak er uit ziet :)

Overigens - heb je dat alleen nu of is dat t.g.v. je zwangerschap? Ik heb er altijd last van, maar niet zo heel erg trouwens, ik vijlhet altijd heel lichtjes weg.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:45

borrie01 schreef:
Dramaqueen: Ik ben zelf bezig met een cursus webdesign dus weet wel hoe ik een mooie website kan maken.
En ja ik voel me wel een beetje aangevallen elke keer weer dat gezeur over de site. doe het dan lekker zelf.
Ik heb ervoor gekozen om voor een simpele gratis site te kiezen en daar zit standaard een fotoalbum bij.

Als mensen het er niet mee eens zijn zeg het dan tegen mijzelf ik heb ook een pb adres hoor.

Dank je wel tinks! ik wordt er inderdaad een beetje verdrietig van ik steek er elke keer tijd in en krijg een hoop gezeur ik heb ook nog gewoon een full-time baan. en zoals sommige ook weten ging het een periode niet zo lekker thuis. maar ik heb er wel altijd voor gezorgd dat de site up to date was.

Mocht iemand zich geroepen voelen om een betere website te maken be my guest.

zoals gezegd, ik wist niet dat er al iets over gezegd werd, en als je een cursus doet, dan zijn tips alleen toch maar fijn? zo niet dan maak ik me ernstig zorgen wanneer je straks een eind opdracht moet maken voor je cursus en vervolgens kritiek krijgt, nogmaals, het was alleen maar goed bedoeld, en dat van mij is geen cursus, maar een opleiding. ik wist ook niet meer wie het precies was (bokker) vandaar dat ik het in het algemeen deed, ik vond het in iedergeval altijd fijn als buitenstaanders tips/aanmerkingen gaven, die zien het namelijk sneller, maar zoals ik al zei, laat maar zitten, maar het was niet verkeerd bedoeld.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:47

Pikeur schreef:
Maak straks even fototje

xDramaQueen schreef:
Ik weet niet of iemand hier ook de bruin heeft van konad stempelnagellak, ik ben er namelijk niet tevreden over, hij is veel dunner, dekt niet goed, je ziet de figuurtjes bijna niet, terwijl hij in het flesje en op de imageplater echt heel donker is... beetje jammer!

vind ik dus ook, want de wit en de zwart zijn erg mooi! weet ook echt niet hoe ik de bruin moet combineren, op lichtekleuren zie je hem niet, op donkere kleuren niet, en ook niet op blote billen nagels.. maarja, dan weet ik dat wel voor de volgende keer :D

TE5

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:49

zo, mijn nagels zijn weer knalroze :)
alleen de wijsvingers lukken mij nooit mooi :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:51

plaatjes op je nagels is echt vet leuk om te doen! ik had een hele leuke zitten, alleen ik dacht ik knip de bovenkant een beetje bij! maar me schaar was te groot, ik knip zo in me nagel _O- tjah toen moest ik hem ook weer mooi vijlen, en toen moest ik weer plaatje opnieuw doen _O-

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:52

Dramaqueen: het was ook niet zozeer aanvallend naar jou bedoeld.
ik noem het een cursus maar is een thuisstudie eigenlijk heb gewoon een leraar enz. en tuurlijk zijn tips handig.
maar ik was dat gezeur en gezeik zo zat.

naar mijn weten kan je op deze site geen simpleviewer zetten trouwens.

Maar mocht je het leuk vinden om een nieuwe site te maken be my guest je kunt het ongetwijfeld een stuk sneller en beter (goed bedoeld ;) )

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:53

Pikeur schreef:
Maak straks even fototje

xDramaQueen schreef:

Dit heb ik ook met goud dacht dat ik wat verkeerd deed maar heb het inderdaad bij andere kleuren niet.
ze wordt heel licht je zite het bijna niet. ook niet op zwart.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:55

je hebt er moeite voor gedaan en veel tijd ingestoken ik ga dat dus niet zomaar wegnemen :n en ik vind de website er verder prima uitzien :D

kan zomaar hoor! ik heb geen ervaringen met de host die je nu gebruikt, ik gebruikte vroegah everyoneweb oid en dan linkte ik er naar toe, maar heb geen flauw idee of dat idd bij deze host kan :))
* gaat weer plaatjes plakken :D *

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:57

xDramaQueen schreef:
je hebt er moeite voor gedaan en veel tijd ingestoken ik ga dat dus niet zomaar wegnemen :n en ik vind de website er verder prima uitzien :D

kan zomaar hoor! ik heb geen ervaringen met de host die je nu gebruikt, ik gebruikte vroegah everyoneweb oid en dan linkte ik er naar toe, maar heb geen flauw idee of dat idd bij deze host kan :))
* gaat weer plaatjes plakken :D *

Ik ga wel even knutselen met be foto's vd week.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:00

Even snel een berichtje plaatsen.. Iemand vroeg welke producten ik gebruikt heb voor mijn nagels, en dat zal ik later nog even plaatsen en pben zodat het op de goede plek komt. Ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad, en vandaag mega druk. Gisteravond laat een ongeluk(je) met de auto gehad, er is een fietser in mijn auto gereden (het ging net zo vaag als het klinkt) en ik heb nu voor ruim 1500 euro schade aan mijn auto (de laatste taxatie kwam op 2100 euro.. := ). Veel te regelen dus! 'Gelukkig' niet mijn schuld, ik heb de schade, fietser mankeert vrijwel niets.

Ik wou in ieder geval voor de geinteresseerde even laten weten dat ik nog even uitgebreidt laat weten hoe, wat en waar vandaan!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:03

balen zorro! ben bang dat je nog een hele lange weg hebt te gaan, ik ben toen ook letterlijk geschept door een fietser met mn brommer, totaal niet mijn schuld dus, maar ik ging wel onderuit met als gevolg kappen kapot, en ze zijn nu pas een aantal maanden gemaakt..

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:20

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:21

is er nog niemand die zich opwerpt voor een nieuwe beginpost? ik wil wel hoor! ik las net iemand die al bezig was een collage te maken?
dat is super daar ben ik niet zo handig namelijk :D kan wel fotoshoppen enzo en een filmpje maken (als het progje niet crasht zoals tijdens het maken van het filmpje van mn trouwdag vorig jaar }> ) en leuke info enzo neerzetten in het filmpje, hoop alleen dat we de 100 pagina's dan voor zaterdag of na zaterdag bereiken :P zaterdag geen tijd krijg, een berg visite :D heel apart, heb zelden visite gehad voor mn verjaardag en zeker niet zoveel hahaha :z dat word schoonmaken hapjes halen boodschappen doen, pff...

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:22

oeh zorro, dat is minder nieuws.

Idd ik had gevraagd naar je nagels. Moet voor collegatje de nagels doen als ze gaat trouwen, en vond die van jou gewoon super mooi. Simpel en stijlvol, dus wil dat eigenlijk wel even proberen bij haar!

Wonderworst, als je de openingspost wil maken is het dan niet handiger om de fotos van de site van borrie af te halen?
Volgens mij heeft zij ze allemaal wel verzameld in het fotoalbum (of in elk geval de 1e 80 pagina's)

Denk dat ik vanavond maar even de boel eraf ga halen, en woensdag even naar etos. die heeft alle nagelverzorginsproducten 3 halen 2 betalen.
Denk dat ik nog wel wat kan gebruiken.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:24

klopt site is bijna up to date wacht nog even op de foto's van laura.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:25

Van mij mag je hafjegek :D

Ik stuur ze zo ff me bordje leeg eten :D

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:25

Van mij ook :D Leuk!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:27

Simpleviewer kun je niet gebruiken om gratis sites... naar mijn weten...

Kunnen we niet beter een HK worden anders?
Anders kunnen we iedere 2 weken een nieuw topic maken :=

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:27

wat ik me eigenlijk afvraag: jullie hebben het altijd over allerlei nagelverzorging- en nagelriem dingen,
maar wat doen jullie daar nou eigenlijk allemaal aan dan? :+
Het enige wat ik doe met mijn nagels is nl. lakken, vijlen en af en toe met de glansvijl er over heen :+
O, en ik heb een handcreme die de nagels ook zou versterken.. :P (van Vaseline, erg fijn spul :+:)