Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDramaQueen schreef:Ik weet niet of iemand hier ook de bruin heeft van konad stempelnagellak, ik ben er namelijk niet tevreden over, hij is veel dunner, dekt niet goed, je ziet de figuurtjes bijna niet, terwijl hij in het flesje en op de imageplater echt heel donker is... beetje jammer!
marlies85 schreef:Tja, weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Mijn nagels zijn niet glad maar een soort van geribbelt zeg maar

borrie01 schreef:Dramaqueen: Ik ben zelf bezig met een cursus webdesign dus weet wel hoe ik een mooie website kan maken.
En ja ik voel me wel een beetje aangevallen elke keer weer dat gezeur over de site. doe het dan lekker zelf.
Ik heb ervoor gekozen om voor een simpele gratis site te kiezen en daar zit standaard een fotoalbum bij.
Als mensen het er niet mee eens zijn zeg het dan tegen mijzelf ik heb ook een pb adres hoor.
Dank je wel tinks! ik wordt er inderdaad een beetje verdrietig van ik steek er elke keer tijd in en krijg een hoop gezeur ik heb ook nog gewoon een full-time baan. en zoals sommige ook weten ging het een periode niet zo lekker thuis. maar ik heb er wel altijd voor gezorgd dat de site up to date was.
Mocht iemand zich geroepen voelen om een betere website te maken be my guest.
Pikeur schreef:Zo, heb vast 10 euro van mn kortingsbonnen besteed bij DA
Maak straks even fototjexDramaQueen schreef:Ik weet niet of iemand hier ook de bruin heeft van konad stempelnagellak, ik ben er namelijk niet tevreden over, hij is veel dunner, dekt niet goed, je ziet de figuurtjes bijna niet, terwijl hij in het flesje en op de imageplater echt heel donker is... beetje jammer!
Nou ik heb dat probleem dus wel met goudkleurige konad.. echt heel jammer

tjah toen moest ik hem ook weer mooi vijlen, en toen moest ik weer plaatje opnieuw doen
) Pikeur schreef:Zo, heb vast 10 euro van mn kortingsbonnen besteed bij DA
Maak straks even fototjexDramaQueen schreef:Ik weet niet of iemand hier ook de bruin heeft van konad stempelnagellak, ik ben er namelijk niet tevreden over, hij is veel dunner, dekt niet goed, je ziet de figuurtjes bijna niet, terwijl hij in het flesje en op de imageplater echt heel donker is... beetje jammer!
Nou ik heb dat probleem dus wel met goudkleurige konad.. echt heel jammer
en ik vind de website er verder prima uitzien 

* xDramaQueen schreef:je hebt er moeite voor gedaan en veel tijd ingestoken ik ga dat dus niet zomaar wegnemenen ik vind de website er verder prima uitzien
kan zomaar hoor! ik heb geen ervaringen met de host die je nu gebruikt, ik gebruikte vroegah everyoneweb oid en dan linkte ik er naar toe, maar heb geen flauw idee of dat idd bij deze host kan
* gaat weer plaatjes plakken*
). Veel te regelen dus! 'Gelukkig' niet mijn schuld, ik heb de schade, fietser mankeert vrijwel niets. 

kan wel fotoshoppen enzo en een filmpje maken (als het progje niet crasht zoals tijdens het maken van het filmpje van mn trouwdag vorig jaar
) en leuke info enzo neerzetten in het filmpje, hoop alleen dat we de 100 pagina's dan voor zaterdag of na zaterdag bereiken
zaterdag geen tijd krijg, een berg visite
heel apart, heb zelden visite gehad voor mn verjaardag en zeker niet zoveel hahaha
dat word schoonmaken hapjes halen boodschappen doen, pff...
Leuk! 

(van Vaseline, erg fijn spul
)