[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:41

Ik vond het erg dik.. hij irriteerde dan ook erg bij mij..

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 19:33

ik mocht kiezen en heb voor 1.6 gekozen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 19:34

Klijntjuh schreef:
Ik vond het erg dik.. hij irriteerde dan ook erg bij mij..

Dat doen lippen nou eenmaal... Die kunnen heel erg zwellen. Soms moet je er een langer staafje in laten steken dan er al ingestoken word.

xLiisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 18:52

Ik kom even binnenvallen,
Ik heb een tijdje geleden een navelpiercing laten zetten, en ik wil binnenkort een nieuwe erin doen dus i kben een beetje aan het kijken. Maar nu heb ik een vraag; wat is het verschil tussen chirurgisch staal en titanium? :)

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:04

Ik kom ook weer even langs met mn surface.
Ben er nogsteeds erg tevreden mee, hij blijft normaal doen en zit inmiddels alweer 4 weken.
Vorige week controle gehad en gelijk gevraagd wanneer er andere balletjes op mogen.
Mag opzich al wel en ik wil het ook wel.
Maar is het verstandig.. de piercer kan wel zeggen van wel, maar twijfel een beetje, ik kan natuurlijk niet zien hoe ie er vanbinnen uitziet.
En heeft het effect op de genezen, andere balletjes?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:18

xLiisa schreef:
Ik kom even binnenvallen,
Ik heb een tijdje geleden een navelpiercing laten zetten, en ik wil binnenkort een nieuwe erin doen dus i kben een beetje aan het kijken. Maar nu heb ik een vraag; wat is het verschil tussen chirurgisch staal en titanium? :)

Niet zo heel veel, maar sommige mensen blijken toch allergisch te zijn voor cs. Titanium geeft minder reakties.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:24

Niet allergisch voor chirurgisch staal, maar allergisch voor het kleine beetje nikkel dat erin zit. :) Als je dus al weet dat je een nikkelallergie hebt is het beter om voor titanium te kiezen (alhoewel, er zijn weer mensen die migraine ontwikkelen met titanium in hun lijkf :P ). Ik ben ook allergisch voor nikkel maar chirurgisch staal kan ik wel hebben.

xLiisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 21:13

Oke, bedankt voor jullie antwoord! :)

Arabier17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 23:14

ik heb afgelopen zaterdag een tongpiercing laten zetten , na 4 jaar het niet gedurfd te hebben

ik vond het doooood eng,.. maja als je een weddenschap maakt moet je je eraan houden he

nou alleen niemand heeft er een die ik ken.

en nou is me tong natuurlijk dik en alles

ma hoe deden jullie het erna, konden jullie gewoon eten enzo

en als het gaat ontsteken hoe zie je dat dan

bij mij zit boven op me tong zo rond kuiltje waar da bolletje in drukt af en toe .. en dat doet wel pijn

heb ook continue de neiging erop te zuigen waarnaa het alleeen maar meer pijn gaat doen

oh en verder heb ik nog 2 oorgaatjes aan beide kanten en links boven in een ringetje (weet ef niet hoe dat heet daar)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:53

Goed dat je het gedaan hebt! :)
Ik ben gewoon gaan eten, dezelfde avond nog, het ging moeizaam, maar het lukte redelijk.
Hoe je ziet dat ie gaat ontsteken.. Geen idee eigenlijk, heb het nooit gehad. :+
En dat kuiltje dat heb ik nog steeds lichtjes, ik denk dat dat redelijk normaal is. :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:15

Mijn tong heb ik iets meer dan een week geleden voor de 2e keer laten piercen, aangezien die de 1e keer na een operatie dicht was gegroeid.

Mijn tong is beide keren niet echt dik geweest, de eerste keer zat ik na een half uur aan een broodje kroket en de 2e keer ging ik dezelfde avond uit eten :+ Wel goed gespoeld natuurlijk... maar nergens last van gehad ook geen pijn. Ik heb wel een hoge pijngrens over het algemeen.

Maar als het bolletje er echt in drukt is je tong erg dik? Heb je wel een langer staafje gekregen?
En je moet er niet continu op gaan zuigen of ermee gaan lopen spelen als je tong zo erop reageerd, dat bevoorderd de genezing niet echt ;)

Arabier17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:20

me tong werd erg dik ja
nu na 4 dagen is het nog steeds gevoelig, vooral bovenop de tong op de plek waar het bolletje dus zit

heb vandaag pas voor het eerst op een beetje redelijke manier kunnen eten. maar na het slapen (smorgens) is me tong vrij dun en tegen de avond is hij weer helemaal dik

er zit een langer staafje in ja.. want smorgens moet ik dus uitkijken dat het niet tegen me tanden tikt met eten en praten

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 15:16

Ik heb nu ongeveer 3 maanden een piercing boven in mn oor, in het midden. Is nog steeds best wel gevoelig maar ik kan er wel op slapen. Het ziet er verder wel goed uit. Hoe lang duurt dit nog ongeveer denken jullie?
En als het genezen is en geen pijn meer doet wil ik een ander knopje erin doen, maar kan ik er ook gewoon oorbellen in doen of zijn er echt speciale piercings voor?

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 19:13

Nu bijna twee jaar geleden heb ik ook na lang wikken en wegen een tongpiercing laten zetten!
Ik was ook echt bang om hem te laten zetten, uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt.. Toen ik voor de deur stond bij de piercingshop hebben ze me echt naar binnen moeten slepen
Uiteindelijk werd alles rustig verteld hoe en wat enzo, die man daar vertelde ook nog dat een tongpiercing de minst pijnlijke piercing en dat sommige mensen er zelfs helemaal niks van voelen! Toen tong schoongemaakt, stipje erop, klemmetje erop..
Ik kreeg wat droge lippen en zei toen: Wacht ff me lippen nog natmaken! Waarop die kerel antwoordde: Nee niet doen! De piercing zit er al door en ik moet de balletjes er nog ff opdraaien! Haha ik had dus helemaal niks gevoeld!
In je tong zitten twee spieren, daar prikken ze precies tussendoor waardoor je weinig tot helemaal niks voelt.

Ik vind het echt een aanrader om te doen als je het leuk vind maar niet durft, het valt echt mee vond ik, ook de dagen erna heb ik niet echt last gehad anders dan dat me tong ietsje dikker was maar daar helpen ijsklontjes en waterijsjes echt super tegen! Verder goed spoelen met mondwater. (geen listerine maar een huismerk nemen werd mij verteld)

Ben er nog steeds super blij mee :D

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:35

Blijf ik net hangen met mijn MD, niet eens heel hard.. is ie er gewoon uit!
Het deed niet eens zeer! Zat er al een tijdje aan te komen, hij zat scheef en was al een beetje aan het etteren de laatste tijd..
Ga hem ook niet opnieuw laten zetten, ben hem nu wel zat.. Hoop alleen dat er nu geen lelijk litteken komt! De huid waar ie in zat is nu wel keihard! :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:35

Is normaal... Litekenweefsel is nu eenmaal stroever en dus harder ;)

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:36

dus dat blijft?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:43

Het zal nog wel iets zachter worden, maar je zal het altijd blijven voelen ja.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 13:33

M3lisss schreef:
Blijf ik net hangen met mijn MD, niet eens heel hard.. is ie er gewoon uit!
Het deed niet eens zeer! Zat er al een tijdje aan te komen, hij zat scheef en was al een beetje aan het etteren de laatste tijd..
Ga hem ook niet opnieuw laten zetten, ben hem nu wel zat.. Hoop alleen dat er nu geen lelijk litteken komt! De huid waar ie in zat is nu wel keihard! :=

MD eruit...? lijkt me wel een eng idee :=
En dat terwijl je niet hard bleef hangen, zonde waar had je hem zitten?
Vriendin van mw had er een op d'r hand, net boven de duim zeg maar... die was er ook zo uit maar dat bloedde toen best flink :+

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 13:41

Om littekenweefsel te verminderen kan je ook slakkencreme proberen (zijn ook mensen die dat gebruiken om het dichtgroeien van hun stretches wat te versnellen), maar je zal 't altijd wel wat blijven zien/voelen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 21:40

Ik word gék van die MD's :') Echt die dingen zijn nog geen dag geheel pijnloos geweest laat staan dat ik ze al heb durven laten vervangen (ja ik ben echt een jankert als het op mijn buik aan komt ik weet het, sorry :o )

Nu weer de linkse helemaal rood en gezwollen... Ze groeien trouwens niet uit, ze zwellen gewoon :roll: En telkens als ze beide goed zijn en ik denk dan "Mórgen ga ik naar Wim om ze eens los te laten draaien om eens goed schoon te maken." dan staan ze de dag er op weer rood en gezwollen... En ik zie het echt niet zitten om ze zo los te laten draaien :o

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 00:33

c_alsemgeest schreef:
MD eruit...? lijkt me wel een eng idee :=
En dat terwijl je niet hard bleef hangen, zonde waar had je hem zitten?
Vriendin van mw had er een op d'r hand, net boven de duim zeg maar... die was er ook zo uit maar dat bloedde toen best flink :+

Had hem op mijn pols.. baal er nu toch wel wat meer van zo een dag later. Maar denk dat mijn huid hem al een tijdje aan het afstoten was. heel veel pus enzo de laatste tijd en hij zat elke keer scheef. Zo stom ook. Ik raakte hem met afzadelen, kwam tegen het zweetblad aan toen ik de singel losmaakte ;(

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:30

Ook ik kom hier weer eens binnen vallen.

Mijn navelpiercing is weer fijn aan 't spelen. Soms komt er pus en iets bloed uit en dan weer een hele poos niks.. Is dat nou gewoon de genezingsperiode nog of wat anders? Heb hem sinds eind augustus vorig jaar. Verder doet hij geen pijn en maak hem zodra er echt veel troep uit komt weer een paar keer schoon met Unicura.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:47

weet iemand toevallig waar ik een goudkleurig staafje voor een tongpiercing kan bestellen, want deze die eigenlijk bij deze bolletjes hoort is veel te groot :P

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:09

Ellee schreef:
Ook ik kom hier weer eens binnen vallen.

Mijn navelpiercing is weer fijn aan 't spelen. Soms komt er pus en iets bloed uit en dan weer een hele poos niks.. Is dat nou gewoon de genezingsperiode nog of wat anders? Heb hem sinds eind augustus vorig jaar. Verder doet hij geen pijn en maak hem zodra er echt veel troep uit komt weer een paar keer schoon met Unicura.

Ik heb sinds afgelopen September mijn navelpiercing, en heb er eigenlijk totaal geen last van.
Enkele keren beetje pus en gevoelig nog, maar nu totaal niet meer.

Geneestijd is 6/9 maanden, is mij verteld. Die van jou zou genezen moeten zijn, denk ik.
Maar wel goed dat je hem dan weer schoonmaakt met Unicura. Wat je anders kan doen weet ik eigenlijk niet.