Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLiisa schreef:Ik kom even binnenvallen,
Ik heb een tijdje geleden een navelpiercing laten zetten, en ik wil binnenkort een nieuwe erin doen dus i kben een beetje aan het kijken. Maar nu heb ik een vraag; wat is het verschil tussen chirurgisch staal en titanium?
M3lisss schreef:Blijf ik net hangen met mijn MD, niet eens heel hard.. is ie er gewoon uit!
Het deed niet eens zeer! Zat er al een tijdje aan te komen, hij zat scheef en was al een beetje aan het etteren de laatste tijd..
Ga hem ook niet opnieuw laten zetten, ben hem nu wel zat.. Hoop alleen dat er nu geen lelijk litteken komt! De huid waar ie in zat is nu wel keihard!
c_alsemgeest schreef:MD eruit...? lijkt me wel een eng idee
En dat terwijl je niet hard bleef hangen, zonde waar had je hem zitten?
Vriendin van mw had er een op d'r hand, net boven de duim zeg maar... die was er ook zo uit maar dat bloedde toen best flink
Ellee schreef:Ook ik kom hier weer eens binnen vallen.
Mijn navelpiercing is weer fijn aan 't spelen. Soms komt er pus en iets bloed uit en dan weer een hele poos niks.. Is dat nou gewoon de genezingsperiode nog of wat anders? Heb hem sinds eind augustus vorig jaar. Verder doet hij geen pijn en maak hem zodra er echt veel troep uit komt weer een paar keer schoon met Unicura.