Pilipa, als je wilt dan weet je mn pbbox te vinden. Leuk weer eens iets van je te horen, hoop dat er meer pieken voor je zullen komen, dat verdien je!
PW, kan me goed voorstellen dat je niet wilt maandag maar schiet je hier iets mee op? Of schiet je er iets mee op om thuis te blijven, dan voel je je denk je beter maar achteraf misschien weer schuldig en de drempel om dinsdag te gaan wordt steeds hoger. Als het niet gaat kun je weglopen maar ik zou denk ik wel proberen om te gaan, daarnaast is je vaste begeleider er dan ook weer? Was het eten nog lekker? Je hebt jullie van eten voorzien, daar ging het toch om? Hoe voel je je nu?
Vanmiddag kwam mn vriendin nog lang en ik ben bij mn pa gaan eten, was weer gezellig en nog vakantiefoto's gekeken. Ben daarna met de hond gaan wandelen en net nog even het grasgemaaid, het was droog dus dat ging nog mooi even. Nu komt het met bakken uit de hemel maar dat is weer goed voor het gras. Nu een beetje zitten en optijd naar bed denk ik, ben best wel moe.