Kimmey schreef:Elise, heb je ook ervaring met de mirena ten opzichte van het koperspiraaltje?
Nee, heb ik niet.
Ik ben nu voor het eerst ongesteld geworden. Tot nu toe niet zo positief..
Eerst een week pijnlijke borsten gehad (normaal heb ik dat ca. 2 dagen van te voren), dat was erg vervelend (slaapt ook niet lekker).
Toen enige bloederige afscheiding zo 2 dgn van te voren, maar dat was niet erg. Nu ben ik sinds vrijdag echt ongesteld. Vrijdag kramp, best redelijk, zaterdag viel mee, zondag weer redelijk, toen hoopte ik dat ik over het hoogtepunt heen was, maar nee, gister avond *auwww*. Lag naast m'n vriendje te vergaan van de kramp. Van het aanspannen en de pijn maar in slaap gevallen. Nu vandaag alweer kramp maar (nog) niet zo hevig als gister.
Ik weet dat het 2-4 mnd kan duren voor alles netjes gesetteld is vanbinnen, maar stiekum hoop ik op eerder... Normaal had ik echt vrijwel nergens last van dus dat het een verslechtering zou opleveren had ik wel verwacht, maar dit is écht vervelend. Heb ook veel meer bloedverlies trouwens, ook 's nachts, dat ben ik van zowel met als zonder pil niet gewend (maargoed, als de kramp weg of een stuk minder zou zijn, neem ik de rest wel voor lief!)
Je moet er wat voor over hebben zeg, als vrouw...