[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:25

_San87_ schreef:
Nou ja, ik zou ze zelf niet nemen wat het lijkt me ontzettend pijnlijk, maar ik als symetrist zou dan zeker beide tepels laten doen.

Die symmetrie zat ik inderdaad ook aan te denken. Als ik er één neem, denk ik dat ik me ga storen aan het feit dat het zo 'oneven' is :)
De pijn heb ik er (geloof ik, ik weet niet hoeveel pijn het gaat doen) er wel voor over. Ik heb ook 2 tattoos dus ik ben al wat gewend :)

Ik ga eens even googlen of ik wat voorbeeldfoto's kan vinden.

@pharagirlke: haha ja, dat heb ik ook al overdacht! Maar als ik er twee neem moeten ze toch echt op één dag geplaatst worden,
anders komt het er misschien niet meer van :Y)

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:29

Ja, dat is denk ik wel mogelijk om die maten te laten punchen.Je kunt tot een bepaald aantal mm laten punchen, daarna zal het toch echt snijwerk moeten worden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:30

pfff jij hebt moed nickytje :j Respect :j
Ik snap je denkwijze trouwens wel. Ik zou ook zo zijn denk ik... Anders durf ik niet meer terug :')

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:31

marlies85 schreef:
Ja, dat is denk ik wel mogelijk om die maten te laten punchen.Je kunt tot een bepaald aantal mm laten punchen, daarna zal het toch echt snijwerk moeten worden.

Hmm.. ok :)
Ga ik morgen maar eens naar de piercingshop vragen of ze het doen. :)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:32

pharagirlke schreef:
Ik snap je denkwijze trouwens wel. Ik zou ook zo zijn denk ik... Anders durf ik niet meer terug :')

Haha, de beste man die mijn tattoos heeft gezet en mijn laatste piercing zegt altijd: jij bent echt een harde!
Maar voor de tepelpiercings knijp ik em eerlijkgezegd wel een beetje :o :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:32

Verstand op nul en gaan met die banaan.Ik wil over poos ook 2 tepelpiercings laten zetten.Ben ook een beetje van de symmetrie :')
Ik laat ze dan wel beide zetten, ben je er ook meteen vanaf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:33

pharagirlke schreef:

Ik zou tepels sowieso niet durven :') En ik moet eerlijk zeggen, ik vind ze ook maar weinig vrouwen echt staan. Maar dat vind ik met heel veel piercings.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:34

Het is niet dat je ze zo vaak ziet he :=

Maar als je piercings bij veel vrouwen niet mooi vind... Eh waarom zit je dan in een piercingtopic? := Ik heb echt nog niet zoveel piercings gezien waarvan ik dacht "dat staat je echt niet" :?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:38

Ik vind persoonlijk niet bij iedereen een bepaalde piercing passen. Ik weet niet waarom... Er zijn er ook zat die het prima kunnen hebben hoor.

En ik ben hier omdat ik zelf ook een heb en er graag nog eentje wil :) En je hebt inderdaad gelijk, die tepelpiercing zie je doorgaans niet. Ik vind ze gewoon niet zo mooi.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:39

een piercing is geen kwestie van passen of niet. Het is een kwestie van "is die persoon er happy mee of niet" :) Als je een piercing laat zetten zodat andere hem mooi zouden vinden ben je imo bezig vanuit foute beweegredenen.... :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:43

ja ... zo heb ik mijn navelpiercing voor mezelf. omdat ik het zelf mij lijf vind sieren. Het maakt me af zonder dat iedereen het hoeft te zien...

Tjah ik zit nu in mijn hoofd te spoken om een tongpiercing te nemen :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:49

pharagirlke schreef:
een piercing is geen kwestie van passen of niet. Het is een kwestie van "is die persoon er happy mee of niet" :) Als je een piercing laat zetten zodat andere hem mooi zouden vinden ben je imo bezig vanuit foute beweegredenen.... :)

Dat weet ik wel. Maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik het mooi vind. Ik vind persoonlijk een navelpiercing alleen mooi op een strakke buik, iemand anders kan dat totaal anders vinden. Dat is gewoon persoonlijke smaak :)

Men zal waarschijnlijk blij zijn met zijn of haar piercing, en dat is prima.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:49

Nickytje schreef:
Ik ben er nu al erg lang over aan het nadenken en ben er eindelijk uit, behalve over één ding dan.
Hier komt ie: Ik wil graag een tepelpiercing. Eén wil ik sowieso, maar ik twijfel of ik ze beide zou laten piercen of niet.
En horizontaal of verticaal, daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Er zitten hier vast meer mensen met een tepelpiercing dus
voor jullie heb ik nog een paar vraagjes. Hoe zit dat met een strak shirtje? Zie je de bolletjes van de piercing dan echt zitten?
En hoe zit hij bij jullie? Horizontaal of verticaal? Eén tepel of beide gepiercet?

Momenteel heb ik een tongpiercing en een lowbret en had eentje in mijn lip en navel.

ik heb slechts de kleinste balletjes die je kan hebben en nóg is hij bij mij zichtbaar in een VOORGEVORMDE!! bh, maar dit ligt geheel aan je eigen lijf, bij andere dames zie je hem niet eens zitten zonder bh..
mijne zit horizontaal, de linker alleen, wilde ooit 2 tepelpiercings maar ik doe dit echt niet nog een keer...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:50

Nickytje schreef:
_San87_ schreef:
Nou ja, ik zou ze zelf niet nemen wat het lijkt me ontzettend pijnlijk, maar ik als symetrist zou dan zeker beide tepels laten doen.

Die symmetrie zat ik inderdaad ook aan te denken. Als ik er één neem, denk ik dat ik me ga storen aan het feit dat het zo 'oneven' is :)
De pijn heb ik er (geloof ik, ik weet niet hoeveel pijn het gaat doen) er wel voor over. Ik heb ook 2 tattoos dus ik ben al wat gewend :)

Ik ga eens even googlen of ik wat voorbeeldfoto's kan vinden.

@pharagirlke: haha ja, dat heb ik ook al overdacht! Maar als ik er twee neem moeten ze toch echt op één dag geplaatst worden,
anders komt het er misschien niet meer van :Y)

een tattoo was half niet te vergelijken met mn tepelpiercing, en dan zeggen ze je tepelpiercing is maar 1 prikje, amehoela, het voelde alsof hij 3 dagen lang op de BBQ had gelegen, en mijn tattoo over mn ruggengraat deed echt verdomd pijn! maar dit ligt ook geheel hoe gevoelig je tepels zijn.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:53

@DQ: je was me net voor :) Wilde net vragen of jij dat was, met die bbq :) Het verschilt heel erg van persoon tot persoon denk ik.
Een vriend van me heeft ze ook net beide laten piercen en hij zei dat het wel 'meeviel'. Uiteraard kan het ook zijn dat hij het enkel zei
om stoer te doen en niet wou toegeven dat hij zat te beven als een rietje :Y)

Ik hoop gewoon echt dat ik niet ga afhaken na de eerste :o Het is misschien niet te vergelijken, maar ik kneep zojuist eens in mijn tepel
en dat doet toch 'best' al wel pijn :D

Ik heb een tattoo op de binnenkant van mijn arm en ook eentje over mijn ruggengraat. En ik ben er ook best van overtuigd
dat de tepelpiercing het pijnlijkste van alles gaat zijn.

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:59

@Nickytje: ik heb 2 horizontale tepelpiercings. Bewust allebei tegelijk gedaan. Het deed zo allemachtig zeer dat ik echt niet terug gegaan was voor de 2e. En één vind ik zelf niet mooi. Als je dan toch pijn hebt, dan maar allebei tegelijk vind ik.
De bolletjes zie je bij mij onder mn kleding niet zitten. Wel zie je eigenlijk altijd min of meer stijve tepels. Met een beetje voorgevormde bh is dat probleem ook verholpen.
Ik heb voor horizontaal gekozen omdat ik evt. eens ringetjes in wil of hangers aan mn staafjes. En dat vind ik verticaal niet mooi.

Mn piercings waren idd erg veel pijnlijker dan mn tattoo. Maar ja, ze zijn wel heel erg mooi!!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:05

@Pendrag: Dus ik kan er wel degelijk vanuit gaan dat het ECHT pijn gaat doen :) Voor de ringetjes is horizontaal
inderdaad wel een must. Het 'lastige' vind ik dat ik niet kan kijken hoe het zou staan. Ik ben ook best goed voorzien
ter borsthoogte en vraag me af of het dan wel mooi is met de piercings. Mijn borsten zijn op zich mooi hoor (als ik even aan
zelfbecomplimentering mag doen) _O- Ik ga er eens een piercing voorhouden, kijken of ik er zo misschien een zicht op krijg, hihi

Ik wilde net vragen of je echt zo'n vrij lang 'tjoepje' op je tepel moet hebben om te kunnen piercen, maar het gaat zie ik.
Mijn tepel ziet er ongeveer zo uit als op dit plaatje... Teveel info misschien, haha.
Deze vind ik ook wel mooi, maar 2 piercings in één tepel lijkt me duivels pijnlijk om te zetten.
http://farm2.static.flickr.com/1102/1129585135_bf79deb987.jpg?v=0

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:33

Hoelang mocht je ookalweer niet met een tongpiercing niet alcohol drinken.. aangezien ik over 10 dagen op vakantie een weekend ga met vrienden :P ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:35

minstens een week.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:36

oh dan moet het toch geen probleem zijn :o ?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:39

Idd, maar houdt ook rekeing met het verwisselen van het staafje. Een te lang staafje is echt vreselijk onhandig en bijt je steeds op...

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:43

oke, bij de piercingshop waar ik de piercing wil laten zetten kan het verwisselen na 14 dagen, dus dat betekent dat ik wanneer ik op vakantie ga nog een lang staafje heb..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:47

Dan zou ik wachten tot na de vakantie. Echt ik spreek uit ervaring, na een week is je tong echt goed geslonken en is een lang staafje echt een kwelling.
Mijn piercer liet mijn staafje ook met een week verwisselen.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:49

Deze piercer wil echt pas na 14 dagen wisselen, is dat raar vergeleken met andere piercingshops?...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:51

Nee denk het niet. Als ik om mij heen hoor hanteren de meeste 14 dagen ;)
Ik was blij dat het na een week kon. Ik heb de mijne nu al bijna een jaar, en helemaal geen problemen mee gehad. :D