MissPromiss schreef:Ik heb de uitslag van de kanteltafel en de fietstest binnenMoet nog naar de cardioloog en de internist, maar hoe ik het nu bekijk lijkt het er op dat het geen me/cvs is maar iets met mijn hart..
Heb geen zin om alle cijfertjes over te typen, dat is nogal wat maar dit si de bespreking die er bij stond:
Kanteltafel: Abnormale daling van het slagvolume
Ergosirometrie: Goed uitgevoerde test, normale longfucntie, abnormaal lage anaerobe drempel en peak V'O2. De ademreserve was voldoende. Het ventilatoir quotient van co2 bij AT was normaal. De toename van het slagvolume bleef wat achter.
De waarde van de V'O2 was 13 ml/min/kg en ik vond op internet dat dit súper laag is (dat het al slecht is bij 23,6)
Merk dat ik er toch wel wat van geschrokken ben.. vooral omdat die ene waarde zo laag is
Moet nog naar de cardioloog en de internist, maar hoe ik het nu bekijk lijkt het er op dat het geen me/cvs is maar iets met mijn hart.. 
). Mijn moeder wil me alweer naar de dokter hebben omdat ik er zo slecht uit zie, maar no way dat ik ga. Er gaan ook geruchten rond dat mijn HA moet stoppen, want hij heeft een medische misser met dodelijk gevolg gemaakt. En de HA waar ik als laatst ben geweest (gedeelde praktijk) heeft een waarschuwing gehad omdat ze veel informatie van non -evidencebased bronnen haalt. Lekker stel artsen.

Zou mooi zijn als je energie-niveau zo zoetjes aan omhoog gaat...zou wel heel erg fijn zijn.Mocht je toch een terugklap krijgen dan heb je het in ieder geval binnen en kan niemand je meer afpakken