Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:50

Patriciavt, zou het erg leuk vinden als ik dat mag zien :) Fijn!

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:20

Hmmm ben een beetje terneergeslagen. Ik had naar tevredenheid een goede B, enkele keer C.
Maar dankzij een groeiend wezentje hier op halverwege de dracht al 75 FF. :wow: Ik vind het net uiers. Heel best hoor, ik weet dat mijn toekomstige carrière eruit ziet als een wandelend buffet. Maar ik kan me nog even niet met dit uiterlijk verzoenen. :n
Met kleding is het eerlijk gezegd niet te geloven dat ze zo groot zijn. Maar ik zie mezelf ook nog wel eens zonder kleding. En die BH's lijken me vooral geschikt om mee naar het IJsselmeer te gaan als er een mooi windje staan. Lekker surfen.

Bij het groeien in de puberteit was het al een paar jaar kwelling en pijn (al voordat er iets zichtbaar was), nu weer vanaf dag 1 dezelfde pijn, dus het liefst snoer ik de dames in een stram harnas. Maar dat schijnt ze niet ten goede te komen. Evengoed, zonder zadel te paard je 75 FF in bedwang houden is nog niet zo makkelijk.

Enfin, heb voor dagelijks gebruik BH van merk Freya gekocht bij Sandrabra in Utrecht, is een speciaalzaak voor de grotere boezems. Als deze al niet genoemd is, misschien een tip: ik werd er uitstekend deskundig geholpen.

Om me verder te oriënteren hoe andere ruiters hiermee omgaan, eventueel wat tips te lezen over sportbh's, kwam ik op dit topic.
Dus ik meld me even hier, hopelijk vind ik wat info als ik dit topic doorlees.
Zal ook eens kijken of er topics zijn over zwangerschap en rijden, of ik open een topic. Ben namelijk ook nog gezegend met bekkenpijn vanaf week8 |(

En voor de ongeruste Bokkers: ons meisje is meer dan welkom hoor! We verheugen ons helemaal te pletter (als dat kan). *\o/*
Moet alleen zien om te gaan met wat nieuwe lichamelijke factoren.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:45

mijn god... van 75B naar 75FF lijkt me ook wel een donderslag bij heldere hemel... ongelofelijk ja! Ik wist dat ze goed konden groeien als je zwanger bent maar dit lijkt me idd een beetje teveel van het goede := Hopelijk trekt het straks weer bij want van die maat word je niet vrolijk...

Sterkte ermee! Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt en of je dat ook kan dragen als je zwanger bent, maar marliesdekkers geeft ook ontzettend veel steun! (ik heb mazzel dat ik ze soms in de uitverkoop kan kopen... vandaar dat ik me er toch maar aan waag) maarja, heb je enige idee of ze nog verder gaan groeien? Want dan is het ook wel zonde om dure bh's aan te schaffen natuurlijk. ze hebben van MD ook voedingsbh's geloof ik.

freya wil ik ook nog een keer proberen idd, sandrabra schijnt idd goede winkel te zijn maar helaas is utrecht voor mij niet om de hoek.

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 19:06

Bedankt voor je tip! En je meeleven. Het is inderdaad wel shockerend. :=

Ik kan de centjes hierin niet mee laten wegen. Heb zeker 2 passende bh's nodig, al was het voor de pijn. Maar de opluchting van enige steun, dat was waanzinnig! Dan te bedenken dat ik tot een paar maanden geleden ook wel eens niks onder mijn shirtje droeg!

Maar als ze blijven groeien (ohnee! :wow: ), ja dan zal ik dus opnieuw 2 bh's moeten aanschaffen. Wel duur inderdaad de grotere maten. Geen bh'tje van 15 euro meer! Freya viel mee: 45 euro ongeveer. Heb daarbij een iets ruimere gekocht (nog steeds 75 FF) van Fantasie (ook iets van € 45). De sjiekere waren inderdaad vanaf €60.
Jammer ook dat het allemaal van synthetische stoffen is gemaakt (nylon, polyester, elastaan, +/- 5% katoen).

Ik las al dat er meer dames hier gepost hadden over veranderingen tijdens en na zwangerschap. Moet nu eerst eens naar de paardjes, straks lees ik daar weer op door. Hoewel ik al weet dat je er geen peil op kunt trekken, álles kan, geloof ik. Maar goed, informatie is altijd interessant.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 19:50

Pff das echt een enorme groei :wow:
Nee dat lijkt me idd een behoorlijke shock, er rekening mee houdend dat je cupmaat ong. 2 maten zou groeien bij je zwangerschap.. Dan heb je ineens FF :wow:

Weet niet hoe het is om zwanger te zijn, maar ik heb zonder zwangerschap al 70G.. En ik weet nu eigenlijk al zeker dat ik dus een bvk wil, maar nu ik dat voor mezelf weet begint het me steeds meer in de weg te zitten.. Dat niet alleen, kan nauwelijks meer dingen doen met m'n rug.. Loop al bij de fysio, maar het word alleen maar erger! Wat een ramp! :(

Ik leef iig wel met je mee! Hoop dat de rest van je zwangerschap wat beter verloopt, of naja iets minder ongemakken ;)

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 01:44

hoi

grote borsten heb ik ook gehad, ik heb ze laten verkleinen.
ik werk in de zorg dus dagelijks tilwerk, mijn schouders deden echt veel pijn. Hardlopen en paardrijden wapperden ze alle kanten op ;)
dus kwam het besluit om ze te laten verkleinen. Ik ben er echt heel blij mee het is inmiddels een meer dan jaar geleden dat ik dat heb laten doen. En kan weer mooie bh kopen :D
leve de plastische chirurgie :D ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:18

@ marmenmar85 ! Wat fijn om te horen dat het jou zo goed is bevallen :D !

Ja, bij mij was het besluit ook zeer snel gemaakt. Toen ik uiteindelijk ook werkelijk inzag dat het niet meer ging.
(Dat heb ik eerst nog een hele tijd niet willen inzien.. ik dacht er wel mee te kunnen leven, maar eigenlijk werd het alleen maar erger!)

Maar ik ben nu 5 weken en 3 dagen geleden geopereerd.
En ik kijk er al erg naar uit om weer op mijn paardje te kunnen rijden!
En weer heerlijk te kunnen sporten zonder dat ze in mijn nek liggen!
Oh.. en bh's ! Whaaaa.. daar kijk ik naar uit ja!

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:43

Hoihoi,
Ja als ze na hun functie als melktoevoer niet genoeg slinken, zal ik er ook niet lang over twijfelen.
Fijn dat jullie er zo blij mee zijn!

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:14

@ femke volgens mij heeft het bij mij nog wel 3 mnd geduurd voordat ik weer echt kon sporten.
en 2.5 maand voordat ik weer op mijn peerd zat.
maar het is het waard

Bovendien had ik in begin wel complicatie mijn ene wond wou niet helemaal dicht en daar was mee naar huisarts geweest.
kreeg anti biotica en nog een spulletje om er op toe doen. hielp niks. uiteindelijk was weer lichtelijk aan het werk en heb ik een chirurg gevraagd of die even wilde kijken, toen kreeg ik een super spulletje binnen no time zat hij dicht.

en u merk ik nog wel met hardlopen ( sorry voor details)
dat mijn re tepel heel koud word. waarschijnlijk is de doorbloeding daar niet voldoende als er een verhoogde druk is door sporten (etc) maar komt nog door littekenweefsel. hopelijk gaat het over half jaar weg.

ik wens heel je veel succes ermee en doe rustig aan hoor des te rustiger je er mee omgaat des te mooier het geneest ;)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:39

Brutale vraag, maar had iemand al foto's gemaakt? :o Ben namelijk erg nieuwsgierig. In april moet ik naar de chirurg toe.
Mijn rugklachten zijn op dit moment eigenlijk niet uit te houden.
Loop bij een fysio, alleen sindsdien is het nog allemaal 3 keer zo erg?
Ze zei dat het normaal is dat ik na die tijd een paar dagen een beurs gevoel heb, maar bij mij houd dat nu constant aan?
De eerste paar dagen als ik daar ben geweest kan ik niks meer, en ondertussen kan ik niet eens meer zonder pijn rijden. (Normaal als ik op paard zat, vergat ik de pijn en had op dat moment dan geen last..)

Heeft iemand van jullie ook ervaring met fysio?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:11

Kaatje.. had ik jou mijn foto's al gegeven?
Ik geloof dat ik nog iemand foto's zou sturen.. Maar ik ben helemaal vergeten om dat ook te doen..

Ik zal eens in mijn pb-box kijken wie ik nog meer foto's beloofd had!

Ik zal zo ook nog een paar nieuwe foto's maken.. Ik ben echt zeer tevreden over hoe het er nu uit ziet!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:20

Ik heb nog geen foto's gemaakt sorry!
Zal het deze week in orde maken :j

Op het borstenforum staan ook véél foto's!!! www.borstenforum.nl

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:20

aaaaaaaaaaaargh! ik kom net in mijn geheim-tip-winkeltje in Haren waar ik altijd aan het eind van het seizoen mijn marliesdekkers bh met een smak korting koop... ze stoppen ermee :oo :oo :oo :oo -O-
Ik baaaaaaaaaaaaaaal zoooo erg!! Want het scheelde al gauw 50%... Ze hebben nu wel 3 halen 2 betalen, dus heb álle rekken met de verkoopster doorgeploeterd en heb god zij dank nog 3 goed zittende bh's kunnen vinden, wel weer een dikke smak geld armer maargoed, ik kan weer ff vooruit!
Maar ik baal wel ;( ;( (had stiekem ook gehoop daar in de uitverkoop een leuke bikini van MD te halen maar dat gaat dus niet door want dat krijgen ze niet meer binnen)

Even de frustratie eruit.. maar aan de andere kant ben ik nu wel des te blijer met m'n goedkope hunkemoller bikini want dit was echt een aanslag op mijn portemonnee :=

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:56

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:52

Femke, bij jou ben ik ook benieuwd hoe het er nu uit ziet. Je had mij die foto's al wel gestuurd van vlak erna :)

Als iemand ze met me wil delen zou ik dat leuk vinden :)

Op het borstenforum hebben ze toch vaak van ervoor en vlak erna, en niet na een jaar oid. Want daar ben ik juist zo nieuwsgierig naar :o

Ilsemarie, wel fijn dat je iig nog 3 goede hebt kunnen vinden. Maar gewoon poedersuiker dat de winkel ermee stopt! :(

Fairytail, heb je gepb't :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:20

oeps, ik heb ze wel gemaakt maar nog niet gestuurd. Doe ik van de week even!!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:04

Ik heb gisteren een poging gedaan tot een extra bikini kopen.
Ik heb een MD, die behoorlijk goed zit, maar wil ook wel eens een andere aan.
Heb een hele berg bikini modellen van Sapph gepast, maar helaas zaten die allemaal verschrikkelijk. Ik snap hier niets van want veel van hun Bh's zitten mij juist erg goed.
Ik heb nu maar 2 Bh's meegenomen en ben van plan er een simpel zwart bikinibroekje bij te scoren.
Hopelijk gaat dit niet te snel verkleuren oid.

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:17

Ik heb mezelf zonet verwent met 2 bh's van L'aventure en een bikini van Watercult. Mijn portefeuille was er niet blij mee, maar ik heb een flauw vermoeden dat bf dat wel gaat zijn :+ .

Btw, Watercult heeft echt super mooie bikini's voor grote cupmaten (helaas wel zeer prijzig := ).

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:52

@ elke: wat is zeer prijzig? ver boven de 100 euro?

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:15

Ilsemarie: ik heb 105€ betaald, maar hij is wel echt van heel goede kwaliteit en geeft ook wel goede steun. Ik zal straks even zoeken naar een voorbeeldfoto.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 10:57

ooh dat valt nog wel mee dan ja! :D
seafolly kost ook zoiets... is ook goede kwaliteit. Dan heb je tenminste ook wat! daar kan je dna ook lang mee doen!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:24

hoi, hoi

heb ff jullie hulp nodig; wilde weer eens wat bhs bestellen bij bravissimo omdat ze daar veel bhs in mijn cupmaat hebben voor niet teveel geld.
het is alleen een engelse site en niet alle woorden kan ik vertalen in het nl :o
kan iemand mij vertellen wat moulded en balconette betekend??
is dat een voorgevormde bh??

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:29

Ik was het topic kwijt := Maar volgens mij is moulded iig voorgevormd? En balconette met beugels?

Ik ben al op gesprek geweest bij het martini ziekenhuis en heb ook al nieuws van de verzekering, mijn bvk gaat vergoed worden...
Alleen nog weten wanneer, zie er wel wat tegen op maar goed, wil iig niet in de zomer geopereerd worden.. Heb nog een bh uit polen voor in de tussentijd nog, al mijn bh's beginnen op te raken en ga geen 50 euro meer uitgeven := Gekregen maar erg mooi, iets van 14 euro ofzo :=

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:35

Moulded is idd voorgevorm en balconette is met beugels idd maar geen hele cup, dus zegmaar het stofje pakt niet je hele borst in, een full cup wel.
Balconette is dus mooier met een wat lager uitgesneden top. ;)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:32

Meavey schreef:
Moulded is idd voorgevorm en balconette is met beugels idd maar geen hele cup, dus zegmaar het stofje pakt niet je hele borst in, een full cup wel.
Balconette is dus mooier met een wat lager uitgesneden top. ;)

ok, super bedankt; balconette lijkt me dan idd wel mooier met laag uitgesneden top maar die heb ik niet en heb ook nogal volle cup dus ben bang dat ze er uit floepen.
heb een klein jaar geleden een bestelling gedaan bij bravissimo maar weet allemaal nu niet meer hoe het werkt. stom ;)
weet ook niet hoe het met die engelse omvang maten meer zit; ik heb 75 H; welke maat moet ik dan hebben?