Wat ontzettend kl*te van je rijlessen Marinke
, ik hoop dat je toch nog een oplossing vind en het alsnog kan halen. Maar ik zou in jou situatie de boel ook het liefst aan de wilgen gehangen hebben hoor.Volgens mij mag ik ook wel in mijn handjes knijpen dus met mijn rijinstructeur, tis in een fijne rustige man en heeft tot nu toe nog maar een enkele keer ingegrepen en dat was hoofdzakelijk door asociaal rijgedrag van overige verkeer en ik door mijn overvarenheid daar nog niet goed op kan reageren. Maar ook een keer vanwege een ambu die met gillende sirenes aankwam, dat ik zoiets had "waaaaah en nuu?"
.Succes met je rijlessen!
Wat jullie ook aangeven, heb ik ook heel erg. Ik maak vaak een exacte planning over wat ik ga doen op een dag en als ik ergens anders heen ga, is dat nog extremer. Die planning moet en zal dan nageleefd worden, zo niet dan is dat op dat moment niet erg. Bij komt alles later, dus zodra ik dan thuis ben, weet ik van gekkigheid niet meer wat ik met mezelf aanmoet.

), maar goed was nooit nodig etc. Tot ik vorig jaar naar m'n vader toe liep: " Kijk kan bijna m'n hele vingertop er tussen stoppen ". M'n vader schrok ervan en is daarmee naar de tandarts gegaan, hij gekeken en zei al waarschijnlijk is er niks meer aan te doen. Het is voornamelijk je kaak die niet rond staat maar meer vierkant is. Maar hij zou een afspraak bij de ortho maken.
kan ik omdat die kaakspier zo sterk is daarom ook bierflesjes openen, strakke knopen losmaken, en dekens vroeger van m'n broertje afpakken met m'n tanden) Die spier oefent dus in princiepe de zelfde druk op m'n kaak uit als een beugel, en heeft dus m'n kaak zo in deze vorm getrokken/geduwt. Daardoor kunnen ze er eigenlijk niks aan doen, zou het operatief moeten gaan.
ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je dan moet, bij mij in de klas zat ook iemand die asperger heeft die blijft ook erg lang boos maar gaat zich dan vooral afzonderen. En hij plakt juist heel erg aan bepaalde mensen, dan dringt ie zichzelf echt op aan weetikveelwie...
Ook al staat de tomtom aan 
Maar ook buiten de auto, ik wil altijd m'n omgeving goed verkennen anders voel ik me zo ongemakkelijk. 
.
editedit: nu weer tandarts