[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:07

hahaha linda je bent toch ook zo'n heerlijke bitch xD

ik heb zelf ook tragus, hij is wat saai maar ben er nog steeds superblij mee Lovers
ik vind jouw idee ook wel mooi lin, maar groeien die niet supersnel uit.. zou wel zonde zijn, maar dan heb je wel een y-vormig litteken, is op zich ook best hip xD

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:48

Anthea schreef:
Anjatjeuh, het ene lichaam is het andere niet. Lachen

klein detail maar veel shops zetten die piercing dus al niet meer omdat ie zo gevoelig is voor uitgroeien. Kan je wel zeggen het ene lichaam is het andere niet ( is ook wel zo) maar als ze blijven zitten zou ik het ook wel heel knap vinden. 3 tegelijk nog wel. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:24

ja maar 3 littekens is ook heel hip, heeft ook niemand namelijk.

ik zou eerst ff afwachten hoe me nieuwe reageert.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:40

Macchiato schreef:
klein detail maar veel shops zetten die piercing dus al niet meer omdat ie zo gevoelig is voor uitgroeien. Kan je wel zeggen het ene lichaam is het andere niet ( is ook wel zo) maar als ze blijven zitten zou ik het ook wel heel knap vinden. 3 tegelijk nog wel. Knipoog

Inderdaad Anthea, het ene lichaam is het andere niet en er zijn inderdaad lichamen die een surface wel accepteren, maar dat zijn er zo weinig... En door er 3 dicht bij elkaar te nemen vergroot je de stress op je lichaam nog eens waardoor de slaagkans nog kleiner (tot bijna nul) wordt. En daar komt dan nog eens bij dat je lichaam nog in de groei is (jij was toch dat meisje van net 15 hè?)...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:42

Ik heb gisteren een tunnel laten stretchen. Mijn gaatje was al een beetje uitgelubberd/ Dus er ging makkelijk een van 3/4 MM in.
Nu heb ik er een glazen clear Spiral in van 5 mm.
En ik heb geen stretch kosten hoeven te betalen. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:48

dat vraagt om een foto Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:52

Klopt, ik zal er snel eentje maken. Haha!
Ik denk dat ik door wil gaan tot de 8 mm.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:20

Zo Haha!

Afbeelding

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:24

aaaaah kaily wat veeet!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:27

Danku! Lachen
Hier nog een close up. Voor de geïnterreseerden. Clown
Afbeelding

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:32

Dat ziet er leuk uit Kaily! Ja Als ie dan helemaal gestretst is, wil je er dan zulke soort oorbel in als je nu hebt, of echt zo'n tunneltje?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:39

Ik weet het niet, nu ben ik wel blij met de spiral. Lachen
Ik wou eerst de rode maar die hadden ze niet in 5 mm. Dus nu heb ik gewoon een clear.
Maar ik zag mooie stale tunneltjes met een biohazards erin Lovers
Dus die wil ik wel. Lachen
Maar ik weet nog niet zeker of ik hem tot de 8 wil laten komen. Ik ga hem iig laten stretchen tot de 6.
Ik wil niet voor de rest van mijn leven met een gigantisch uitgelubberd rondlopen, dus wie weet laat ik het wel bij 6.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:40

Ah, ik snap het ja. Ja is wel zonde idd op met kijkgaten in je oren rond te moeten blijven lopen, als je het niet mooi meer vindt.. Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:55

Oh, nu zit ik toch echt met een probleempje. Nouja, geen probleempje, maar gewoon met een moeilijk punt. Ik heb van de week naar mijn eigen piercingshop gemaild om te vragen hoeduur MD's waren. Dit kreeg ik terug:

Hoi Nadia ,

De normale prijs van een micro dermal , plaatsing inbegrepen is 75 euro. (titanium sieraad zonder steentje , dus gewoon een zilver plaatje)

Met steentje welke de meeste mensen gelijk nemen is het 85 euro .

Indien je zou verkiezen om zoals je vraagt er 3 tegelijk wilt kan ik je 20 % korting geven.

Dus 3 x 85 euro = 255 euro

inclusief de korting kom je dan op 205 euro en mag je de kleurtjes van de steentjes ook zelf kiezen.

Mooi voorstel , toch ??

Laat even weten wat je ervan vind ?

Mvg
Tattoo Ad
Rising sun tattoo
Roosendaal

Nu had ik ook naar BodyMX gemaild en kreeg ik dit van terug:

Beste Nadia,

De prijs voor een DA is 65 euro per stuk inclusief sieraad. Vanaf 2 stuks of meer tegelijk aanbrengen, zijn de kosten 50 euro per stuk. Dus in jouw geval met 3 stuks: 150.00 euro.

Indien je nog aanvullende informatie wenst dan vernemen wij dat graag van je.

Met vriendelijke groeten,
mede namens het team van BodyMx,

Jurgen van Poeyer, Bedrijfsleider

Tel: 076-5284181
Fax: 076-5284182
http://www.bodymx.nl

Dat betekent dat ik bij de tweede 55 euro goedkoper uit ben. Maar dat is als ik bij de 1e de dure sierraden neem. Als ik die van 75 neem komt dat op 225 euro. En dan nog 20% eraf, dan kom je op 180. Dat kom je op 30 euro verschil. Wat zouden jullie doen Schijnheilig

Ter info: Ik ga altijd bij de Rising Sun (van het eerste mailtje).. En de Rising Sun is dichter bij dan de andere zaak, dus voor die andere ben ik ook nog meer benzinekosten kwijt. Wat zeggen jullie? Gewoon bij mijn oude vertrouwde shopje gaan? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:17

Anjatjeuh schreef:
Macchiato schreef:

Inderdaad Anthea, het ene lichaam is het andere niet en er zijn inderdaad lichamen die een surface wel accepteren, maar dat zijn er zo weinig... En door er 3 dicht bij elkaar te nemen vergroot je de stress op je lichaam nog eens waardoor de slaagkans nog kleiner (tot bijna nul) wordt. En daar komt dan nog eens bij dat je lichaam nog in de groei is (jij was toch dat meisje van net 15 hè?)...

Ja, maar ik denk dat ik eigenlijk wel zo goed als uitgegroeid ben. Clown Of is het 'n fabeltje dat je lichaam niet veel meer veranderd nadat je ongesteld bent geweest? Huilen van het lachen Dat is voor mij namelijk al 5/6 jaar geleden. ROFL
Als mijn sternum gaat uitgroeien ben ik overigens van plan om hem dan opnieuw te laten zetten, als de piercer dat iig niet gaat afraden oid. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:18

Oh en Kaily, je weet wat ik er van vind. Lovers Ben nu ook m'n ma aan het overhalen. Huilen van het lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:29

Anthea schreef:
Ja, maar ik denk dat ik eigenlijk wel zo goed als uitgegroeid ben. Clown Of is het 'n fabeltje dat je lichaam niet veel meer veranderd nadat je ongesteld bent geweest? Huilen van het lachen Dat is voor mij namelijk al 5/6 jaar geleden. ROFL
Als mijn sternum gaat uitgroeien ben ik overigens van plan om hem dan opnieuw te laten zetten, als de piercer dat iig niet gaat afraden oid. Knipoog

Dat is dus echt wel een fabeltje, of zie je geen verschil tussen 13 en 17-jarigen?
Kijk, ik ga geen moeite meer doen om te proberen je wat redelijkheid in te praten, je doet toch geen moeite om wat na te denken. Je bent in mijn ogen een ideaal voorbeeld om aan te tonen dat kinderen onder de 16 gewoon geen piercings zouden mogen laten zetten, zelfs met toestemming...

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:32

Uhm, ik ben ook 15 en heb er twee, is dat dan zo erg? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:32

En waarom? Ik verzorg mijn piercings goed. Mijn piercings zijn allemaal netjes verzorgd en nog goed gezet ook, wat is het probleem? Lachen
En om op het 13/17 jarige 'iets' terug te komen, ik had toen ik 12 was een C cup. Rolleyes

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:34

Ik vind dat iemand van 15 oud en wijs genoeg moet zijn om daaar zelf over te beslissen, is gewoon algemeen bedoeld hoor Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:39

Anthea schreef:
En waarom? Ik verzorg mijn piercings goed. Mijn piercings zijn allemaal netjes verzorgd en nog goed gezet ook, wat is het probleem? Lachen
En om op het 13/17 jarige 'iets' terug te komen, ik had toen ik 12 was een C cup. Rolleyes

Het probleem is dat jij duidelijk niet nadenkt over eventuele gevolgen voor later, nu vind je 3 littekens in je decollete misschien stoer en origineel, maar ik ben benieuwd hoe je erover denkt als je binnen 5 jaar geen lage bloesjes meer kan dragen omdat heel de borstkas vol staat met littekens. En dat om geld te besparen terwijl er een veel veiliger alternatief is: md's...
Wow, proficiat, je had al grote tieten op je 12, wat een prestatie. Sluit dat uit dat je na je 15de nog zou groeien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:45

Ik draag nooit lage bloesjes, valt dat even mee. *LOL*
Ik vind een surface mooier dan micro's, mag het? Jij je ding, ik het mijne. Overigens, ik groei niet meer. Ik ben naar de dokter geweest en die zegt dat ik niet of nauwelijks meer groei. Lachen
Ik heb goed over die sternum nagedacht, heb er vanalles over opgezocht, wou er zelfs eerst vanaf zien omdat ze zo snel uitgroeien. Maargoed, het gaat niet bij iedereen fout en niet iedereen vind MD's geweldig. Er is hier nog iemand op bokt die ook al 'n tijd lang een sternum heeft, die doet het super.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:54

Ja, ik ben diegene die al meer dan een jaar een sternum heeft, en die zit er nog wel en ziet er gewoon goed uit (buiten een klein litteken net naast mn bovenste bolletje doordat daar een bultje helemaal gevuld met pus heeft gezeten wat af en toe terug "gevuld" wordt als mn piercing lastig doet). Het is gewoon een heel erg moeilijk piercing, die nooit helemaal rustig wordt en waarbij het op een bepaald ogenblik plots de foute kant kan opgaan. Ik ben de enige van 5 vriendinnen die zn sternum surface nog heeft na een jaar... Ik wil me dus gewoon niet voorstellen hoe dat gaat zijn als je er 3 naast elkaar hebt...

Toen ik hem liet zetten was er gewoon nog geen sprake van md's (of toch niet in BE), anders had ik daar sowieso voor gekozen. Het is zonde om mn piercing eruit te halen om te verwisselen voor md's zolang het goed gaat, dus wacht ik af. De moment dat ik merk dat hij ook maar een beetje uitgroeit/ontsteekt gaat hij eruit en laat ik een aantal maanden later md's zetten.

Het is dus niet gewoon gezaag van iemand die er niets vanaf weet, maar ervaringsdeskundigheid. Knipoog Maar ok, je doet wat je wilt en ik hoop voor jou dat je lichaam het kan verdragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:58

Ik bedoel iemand anders. Knipoog
En toch denk ik echt dat het goed gaat. Zolang ik wacht met het plaatsen van andere piercings tot 'ie genezen is. Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:29

Anthea - op de foto in je profiel draag je een laag bloesje Tong uitsteken

Ik vind dat iemand het voor zichzelf moet weten.... echt, ik snap de commotie niet. Als Anthea het gewoon wíl, waarom dan zo'n tegengas? Ze heeft er denk ik heus wel over nagedacht Knipoog

En tja, het risico bestaat dat je een litteken krijgt, so what? Dat is een risico dat je incalculeert lijkt me, ik zou er niet mee kunnen zitten eerlijk gezegd. En dan heb je nog een verhaal te vertellen ook Knipoog

Ik heb een mega-litteken op mijn schouder, niet eens door een piercing oid, kan er geen stoer verhaal over vertellen, gewoon een operatie... zit er aan te denken een stippellijn naast te laten tattoëren, en een schaar, met de tekst "cut here" Haha!

Red Savage: GAAAAAAFFF die stretch!!! issie niet zwaar? Is het helemaal glas of is het kunststof? Ik wil eigenlijk nog steeds een tunnel, had hier ooit een roze tunnel gezien van iemand, een kleintje, maar die kan ik nergens vinden, heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen? Vind roze dan wel weer über lievvvv Ach gut