ik heb zelf ook tragus, hij is wat saai maar ben er nog steeds superblij mee

ik vind jouw idee ook wel mooi lin, maar groeien die niet supersnel uit.. zou wel zonde zijn, maar dan heb je wel een y-vormig litteken, is op zich ook best hip xD
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Anjatjeuh, het ene lichaam is het andere niet.
Macchiato schreef:klein detail maar veel shops zetten die piercing dus al niet meer omdat ie zo gevoelig is voor uitgroeien. Kan je wel zeggen het ene lichaam is het andere niet ( is ook wel zo) maar als ze blijven zitten zou ik het ook wel heel knap vinden. 3 tegelijk nog wel.
Anjatjeuh schreef:Macchiato schreef:klein detail maar veel shops zetten die piercing dus al niet meer omdat ie zo gevoelig is voor uitgroeien. Kan je wel zeggen het ene lichaam is het andere niet ( is ook wel zo) maar als ze blijven zitten zou ik het ook wel heel knap vinden. 3 tegelijk nog wel.
Inderdaad Anthea, het ene lichaam is het andere niet en er zijn inderdaad lichamen die een surface wel accepteren, maar dat zijn er zo weinig... En door er 3 dicht bij elkaar te nemen vergroot je de stress op je lichaam nog eens waardoor de slaagkans nog kleiner (tot bijna nul) wordt. En daar komt dan nog eens bij dat je lichaam nog in de groei is (jij was toch dat meisje van net 15 hè?)...
Anthea schreef:Ja, maar ik denk dat ik eigenlijk wel zo goed als uitgegroeid ben.Of is het 'n fabeltje dat je lichaam niet veel meer veranderd nadat je ongesteld bent geweest?
Dat is voor mij namelijk al 5/6 jaar geleden.
Als mijn sternum gaat uitgroeien ben ik overigens van plan om hem dan opnieuw te laten zetten, als de piercer dat iig niet gaat afraden oid.
Anthea schreef:En waarom? Ik verzorg mijn piercings goed. Mijn piercings zijn allemaal netjes verzorgd en nog goed gezet ook, wat is het probleem?
En om op het 13/17 jarige 'iets' terug te komen, ik had toen ik 12 was een C cup.