Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sifra01 schreef:VivaLaVida: Het verschil is denk ik dat als je echt overspannen bent/ burnout hebt, dan is het niet meer op te lossen met even rustig aan doen. Helaas. Laat het niet zo ver komen hoor!
, ben je er blij mee? Denk dat je zelf ook ff moet wennen aan het idee...
Heb het weekend alweer volgepland, wel alleen met leuke dingen maar ga wel wat rust nemen als het lukt! op t erf zitten in de zon ofzo 

is dat nromaal
Probeer een balans te vinden tussen die dingen die je doet, je paard opruimen kan een oplossing zijn maar misschien niet de juiste oplossing. Denk goed na over deze beslissing want straks krijg je er spijt van. En heeft hij het bij een ander wel beter? Kun je iemand zoeken die hem tijdelijk wil verzorgen of leasen? Dat zal misschien niet meevallen als hij niet zo makkelijk is maar dat is met verkopen dan net zo. Sterkte in ieder geval.
dat is wel lang ja. Veel dingen inplannen zou je zeggen, maar niet te druk maken weer..... lastig!
en op een dag denk je ineens: oke, nu ga ik erop!!
. Ze liep weer gelijk mee de trailer in en staat nu rustig op stal. Morgen lekker een hele dag de wei in met 2 andere merries, dat zal weer wel even wennen zijn want bij de trainingstal stond ze alleen en hooguit 1 uur per dag buiten maar dit zie ik liever. Vond het (onbewust) wel spannend had weer last van steken in mn borst maar nu gaat het weer wel beter. Zie ook wel op tegen het vertrek van mn vriend, ben er veel mee bezig.

Vriendlief niet zo geloof ik
Maar ja, hij is net 19 en had dit niet voor zich zelf gepland natuurlijk. Zoals het er nu naar uit ziet, gaan we toch voor het kindje. Kan het denk ik niet over mn hart krijgen om t weg te laten halen
Pollewoppy schreef:Ik slik efexor 225 mg.
Edit: Ik denk dat als je echt zo in de put zit dat ad je weer een beetje op gang kan helpen. Het is alleen geen oplossing voor je problemen, maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen...
en as je een burn out heb of een depressi schijn je een stofje in je hersens t missen die je blij laten voelen.(weet ff niet meer hoe dat stofje heet)dat zit iniedergeval in die ad.