Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Bij mij zou het ook een jaar tot 1,5 jaar duren zeiden ze eerst.. Maar nu is het al na dik 7 maanden.
! Oh bij jou zijn de verstandskiezen er uit gesneden, dat heeft inderdaad meer gevolgen dan wanneer ze er gewoon zijn uit getrokken zoals bij mij.. Mijn 2 bovenste verstandskiezen heb ik nog.. Die gaan ze er tijdens de operatie uit halen, dat vind ik wel prettig want het trekken van de verstandskiezen onder vond ik echt geen pretje. Ik werd helemaal duizelig en raar toen ik in die stoel lag en ze hadden de verdoving ingespoten, haha.
Het meest bang ben ik eerlijk gezegd voor de ongevoelloosheid van de lip die ontstaat als ze de zenuw raken.. Dat lijkt me zo vreselijk, ik ben zo bang dat ik net diegene van de zoveel zal zijn waarbij het gevoel nooit weer terug komt.
! Hopelijk is het dan vergelijkbaar met het wegsnijden van je verstandskiezen. Ik denk dat ik vooral ook bang ben omdat ik het nog nooit eerder heb meegemaakt.. Ik vind bloed afnemen al verschrikkelijk, dan ga ik bijna van mijn stokje
echt vreselijk. In andere dingen ben ik helemaal niet zo'n schijter maar dingen aan mijn lichaam hou ik echt niet van! Maar we zullen het zien..!
)
Mijn hele hoofd was opgezwollen, ook heel erg onder mijn ogen, ik kon niet eens meer links rechts en omlaag kijken
Het heeft echt heel lang (zeker 2 maanden) voordat de zwelling echt weggetrokken was. 
) en ik ben in Belgie geopereerd.
)
) en kijk of je ze zover kunt krijgen dat ze doen wat jij wil.
Je gaat hier veel herkenning vinden
Maar goed tijd gaat snel.