Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerbenfroh schreef:Naja als ik 5 maanden zwanger was geweest had ik toch wel eerder wat meer moeten merken toch
Gerbenfroh schreef:Jullie maken me alleen nog maar banger hoor hahaha
Onbeschermde sex maandag op dinsdag en vanaf woensdag/donderdag heel erg diarree, heel ziek geweest..
oh 5 maanden dus..Owww engheid.
Nuage schreef:Gerbenfroh schreef:Jullie maken me alleen nog maar banger hoor hahaha
Onbeschermde sex maandag op dinsdag en vanaf woensdag/donderdag heel erg diarree, heel ziek geweest..
oh 5 maanden dus..Owww engheid.
Ohja zie je wel. Ik had het geloof ik al eerder gezegd maar volgens mij is de kans dan echt 0.0%
Want de pil was niet meer veilig toen je diarree had, maar daarvoor wel.
Goed, goed, goed, sperma wil nog weleens doorleven maar dan moet je wel heel veel "geluk" hebben gehad:
- pil precies onveilig op het goede moment zodat je een eisprong krijgt (maar 1 keer per maand meestal 10 dagen na de eerste dag van je menstruatie en die krijg je dus NIET als je aan de pil bent)
- heel sterk sperma
- raak schieten
- ongesteld worden terwijl je zwanger bent
Ik zou me absoluut geen zorgen maken Gerbenfroh
Nuage schreef:Hoeveel meiden dan Elma_?
Ik ken er namelijk geen een en op de fora waar ik zit komt het ook vrijwel nooit voor. Ik weet dat je het goed bedoelt maar ik denk dat je Gerbenfroh op deze manier nogal onnodig, en vast onbedoeld, in de stress helpt...
Stress is toch wel dé reden waarom ongesteldheid ineens stopt...
Maar even voor de leuk: Elma_ ik ben 17 dagen over tijd! En ik test nog steeds negatief... Kan je mij een beetje hoop geven
annastasia schreef:als je zo in onzekerheid zit zou ik toch wel heel gauw een test willen doen.
Ik lees hier erg veel dat mensen de pil vergeten, en dan vaak ook niet 1 keer. Dan zou ik voor een andere manier van anticonceptie kiezen en anders zeker geen sex hebben als je niet zwanger wilt worden.
Gerbenfroh: ik vind je reactie best wel kortzichtig, dan laat ik het weghalen. Het is natuurlijk jouw keuze. Maar in mijn omgeving hebben meiden dit ook geroepen en toen ze voor het eerst heen gingen en het kleine frummeltje op het scherm zagen hebben ze tot nu toe allemaal besloten het te houden.