[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:11

bij mij is dat brandende gevoel alleen op de dag van het zetten geweest, daarna nergens last van gehad

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:07

mijn ervaring met navelpiercings is afblijven!!
niet met je handen aankomen en ook niet met zeep! als je gaat douchen dan wel gewoon afspoelen met water!
want alles wat je er verder op doet (sterilon, zeep of iets anders...) kan in de wond gaan zitten en moet er ook weer uitzweren...

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:19

@Plucker: Hoe lang heb je hem nou al? Na 5 dagen nu heb ik er niet echt meer last van.

(heb hem alleen niet erg braaf verzorgd op lowlands )

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:22

Muizje schreef:
@Plucker: Hoe lang heb je hem nou al? Na 5 dagen nu heb ik er niet echt meer last van.

ach daar had ik ook wel eens last van... ook ging ik na twee dagen al onder de zonnebank en lag ik na 4 dagen al in bad

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:29

de 3e dag heb ik hem niet schoongemaakt en de rest van de dagen maar 1x per dag
En vrijdag zwemmen... omdat m'n zus nog nie mag weten dat ik ze heb

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:37

ik heb ook een navelpiercing, ik heb hem al sinds 11 december(7 a 8 maanden dus) maar k heb nog steeds me zweerpiercing in en er zit nu zo'n pus bubbel er naast heel raar..maar ik smeer er betadine op zodat het vuil er uit gaat helpt tot nu toe aardig goed de helft lijkt er al uit te zijn

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:41

k heb m 1maand GELEDEN laten zetten (navel) pff ik had het niet meer heb alles bij elkaar gescholden shiit wat doet dat zeer zeg! later kon ik ook niet staan viel steeds bijna flauw (heb me van te voren te druk gemaakt)

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:48

Brammetje16 schreef:
k heb m 1maand GELEDEN laten zetten (navel) pff ik had het niet meer heb alles bij elkaar gescholden shiit wat doet dat zeer zeg! later kon ik ook niet staan viel steeds bijna flauw (heb me van te voren te druk gemaakt)

Hahaha watje

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 08:59

Muizje schreef:

Joehoe vandaag heb ik me piercing een week, gaat al stukke beter, heb hem alleen zaterdag laten verwisselen omdat mijn tepel ging zwellen en ging mijn piercing knellen, vandaar dus nu zit er een langere in en dat voelt stukken beter.

Ik ben nu zwaar verkouden en grieperig dus... strax ff bellen vragen of ik het staafje wat korter kan doen of dat ik het nog even zo laat.

Het branderige gevoel is weg... na een paar dagen al... en voor de rest gaat het super goed, behalve dat spul wat er uit komt bleee vind ik zo vies

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:14

aam_mic schreef:
ik heb ook een navelpiercing, ik heb hem al sinds 11 december(7 a 8 maanden dus) maar k heb nog steeds me zweerpiercing in en er zit nu zo'n pus bubbel er naast heel raar..maar ik smeer er betadine op zodat het vuil er uit gaat helpt tot nu toe aardig goed de helft lijkt er al uit te zijn

Probeer eens een zeezoutbadje......
kopje heet water met daarin 1 theelepel zeezout
even aflaten koelen en het kopje op je navel zetten
en 5 minuten laten weken daarna je navel spoelen met water en droog deppen met een doekje, verder niet meer aankomen
dit doe je 1 a 2 keer in de week
Hiermee onstmet je de wond en de piercing

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:59

Ik heb m'n navelpiercing nog nooit met zout schoongemaakt
Heb 'm nu bijna 2 maanden en het is bijna niet meer rood.
(heb 'm ook al 2x verwisseld...)

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:16

Jeetje wat een gedoe hebben jullie met die piercings zeg Bij mijn 4 piercings is er nog geen 1 gaan ontsteken, gevoelig geweest, en of rood geweest. De piercer zegt ook altijd tegen mij als ik weer wat kom halen dat ik een perfecht lichaam heb om piercings in te laten zetten
Sja het is natuurlijk wel persoonlijk, ieder lichaam reageert er anders op

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:36

ik heb ook zo´n snel genezend lichaam..

Mijn piercer vind het ook altijd leuk alshij weer mag.. Haha klinkt wel leuk zo
na mn tattoo zei hij dat hij heel mn lichaam wel vol wilde zette.. je hebt er een fijn huidje voor zei hij

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:47

Wawhawhhawa. dat zij mijn piercer toen ik mijn allereerste piercing kwam zetten, mijn navelpiercing. Ze zei toen die er eenmaal in zat dat mijn huis zo zacht was, dat ze er zo doorheen was Terwijl je vaak genoeg hoort/ ziet dat er echt wel wat kracht nodig is om die naald erdooheen te krijgen Ik was ook zo klaar dus.
Haha ik weet nog wel toen ik naar buiten liep, en ik moest in de auto gaan zitten ging ik helemaal achterover liggen omdat dat verbandje zo irriteerde en ik had mijn broek open enzo Hahaha echt stom als je daarbij nadenkt

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:58

Hebben jullie ervaring met Lucky 7 uit Assen? Daar wil ik mijn navelpiercing namelijk laten zetten.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:02

Nope !!! Maar heb je al veel informatie over de zaak ? Je kan ook gewoon keer langsgaan als je dat nog niet heb gedaan, misschien hebben ze foldertjes?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:08

Een vriendin van een vriendin.. Jaja..
Die heeft em daar laten zetten, en volgens mij zag dat er wel goed uit, was ook door een vrouw gedaan. Maar heb verder nog geen info.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:20

hihi .. HIlde en ik gaan hem saampjes zetten (Giloni)
Idd de piersing van die vriendin van mij ziet er goed uit
verder heb ik er ook geen info over

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:25

mariellexxx schreef:
Haha ik weet nog wel toen ik naar buiten liep, en ik moest in de auto gaan zitten ging ik helemaal achterover liggen omdat dat verbandje zo irriteerde en ik had mijn broek open enzo

Verbandje?
Ik wist niet dat je een verbandje kreeg?
Waarom eigenlijk?

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:28

SuperQuinta schreef:
mijn ervaring met navelpiercings is afblijven!!
niet met je handen aankomen en ook niet met zeep! als je gaat douchen dan wel gewoon afspoelen met water!
want alles wat je er verder op doet (sterilon, zeep of iets anders...) kan in de wond gaan zitten en moet er ook weer uitzweren...

als je me dát toch is eerder kon vertellen .....

ik ben van plan mijn navelpiercing eruit te halen vanavond ...
denk dat als ik er paar dagen mee ga lopen dat hij eruit zweert. hij is opnieuw onstoken (heb haar al vanaf begin december..) en het velletje wordt naar mijn gevoel steeds dunner.

kan haar denk ik niet meer redden? of iemand een HEEEEL erg goede tip? (behalve het eruit halen )

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:38

kwadraatje schreef:
mariellexxx schreef:
Haha ik weet nog wel toen ik naar buiten liep, en ik moest in de auto gaan zitten ging ik helemaal achterover liggen omdat dat verbandje zo irriteerde en ik had mijn broek open enzo

Verbandje?
Ik wist niet dat je een verbandje kreeg?
Waarom eigenlijk?

Nou omdat het net gezet is, en het eigenlijk gewoon een wond is. Ik kreeg een verbandje op mijn navel omdat anders mijn wollen truitje tegen de piercing aan zou komen, hierdoor zouden dus allerlei stofjes in mijn wond komen, dus ik had daarvoor een verbandje
Het adveis was hem er gewoon totdat je hem voor het eerst gaat schoonmaken ophouden, maar ik heb er ook mee geslapen en er ook nog 3 hele dagen mee gelopen. En nee ik ben niet paranoia ik zorg gewoon erg goed voor mijn piercings En ik vind het ook erg leuk ze te verzorgen

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:40

Oke, fenks voor de info

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:50

Ik heb dat ook met gewoon oorbelgaatjes in mijn lelletjes. Ik heb er nu aan beide kanten 4. En ze zeggen toch ook altij ddat je na 6 weken wat anders in mag? Nou ik wacht daar dus echt wel 2 maanden mee, klinkt ook heel gek maar ik wil gewoon dat het goed genezen is, en ik wil ook gewoon zeker weten dat er op dat moment een ringetje/ iets anders in kan.
En ik verzorg ze ook langer dan 6 weken en ook langer dan 2 maanden. Ik heb mijn 4e gaatjes nu zeker bijna 3 maanden, er zitten nu 1 maand ringetjes in en ik doe er nog steeds sterilon op. Niet meer elke dag maar zeker 2/3 keer in de week
Ohja en over mijn navelpiercing, als ik hem verwissel nu *heb hem 5 jaar* maar ik met mijn vingers mijn boven en onderkant nat waar dus nog het staafje inzit die er al in zat. Dan haal ik hem er voorzichtig uit en maak ik die ik er dan in wil ook nat en doe ik die er dus nat in. Dat gaat gewoon veel makkelijker, dan doorduwen als het heel stroef is. Maarja ierdeen zijn eigen praktijk

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:08

Nou mijn Tepelpiercing is heerlijk aan het genezen, ik voel hem al aardig jeuken dus nu vandaag, heb ik hem een week en het geneest heeeel erg goed en snel en mooi!!!!!!
Ben helemaal blij, ik heb er absoluut geen spijt van!!!!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:05

Ik heb er eentje boven in het oor.
En ik heb wel het gevoel die ie genezen is en dat ik er iets anders in kan doen,
maar voor de zekerheid wacht ik toch maar even.
Ik heb hem nu bijna 5 maanden.
Ik heb hem iedere dag verschoond en sinds 2 weken ben ik dat een beetje aan het afbouwen.

Maar ik wil graag een knopje en ik heb er wel een, maar die is niet van echt zilver.
Zou ik dat risico nemen?