Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muizje schreef:@Plucker: Hoe lang heb je hem nou al? Na 5 dagen nu heb ik er niet echt meer last van.
(heb hem alleen niet erg braaf verzorgd op lowlands)
Brammetje16 schreef:k heb m 1maand GELEDEN laten zetten (navel) pff ik had het niet meerheb alles bij elkaar gescholden shiit wat doet dat zeer zeg! later kon ik ook niet staan viel steeds bijna flauw (heb me van te voren te druk gemaakt)
Muizje schreef:@Plucker: Hoe lang heb je hem nou al? Na 5 dagen nu heb ik er niet echt meer last van.
(heb hem alleen niet erg braaf verzorgd op lowlands)
aam_mic schreef:ik heb ook een navelpiercing, ik heb hem al sinds 11 december(7 a 8 maanden dus) maar k heb nog steeds me zweerpiercing in en er zit nu zo'n pus bubbel er naast heel raar..maar ik smeer er betadine op zodat het vuil er uit gaat helpt tot nu toe aardig goed de helft lijkt er al uit te zijn
mariellexxx schreef:Haha ik weet nog wel toen ik naar buiten liep, en ik moest in de auto gaan zitten ging ik helemaal achterover liggen omdat dat verbandje zo irriteerde en ik had mijn broek open enzo![]()
SuperQuinta schreef:mijn ervaring met navelpiercings is afblijven!!![]()
niet met je handen aankomen en ook niet met zeep! als je gaat douchen dan wel gewoon afspoelen met water!
want alles wat je er verder op doet (sterilon, zeep of iets anders...) kan in de wond gaan zitten en moet er ook weer uitzweren...
kwadraatje schreef:mariellexxx schreef:Haha ik weet nog wel toen ik naar buiten liep, en ik moest in de auto gaan zitten ging ik helemaal achterover liggen omdat dat verbandje zo irriteerde en ik had mijn broek open enzo![]()
Verbandje?
Ik wist niet dat je een verbandje kreeg?
Waarom eigenlijk?