Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Wou dit nog even delen hier: Van een hele lieve meelezende bokker, kreeg ik via pb een cadeaubonEcht stil van, zo ontzettend lief. Vandaag de boekjes ontvangen die ik daar van heb uitgezocht. Ben ongeveer 1.5 maand geleden begonnen met haken en hoef me voorlopig niet te vervelen
![]()
[ Afbeelding ]
Daphne__ schreef:Ja, vind het echt heel lief van haar!![]()
Nog gefeliciteerd Pantarhei!
Villaneusjes, Oh dat heb ik niet gecheckt, heb geen idee eigenlijk. Ik heb de douchekruk en dekenboog ook via medipoint, denk dat dat dus goed zit. Zilveren Kruis heeft iig eerder mijn bed via Medipoint gewoon vergoed.
Zo'n stoel klinkt wel handig. Normaal kook ik best regelmatig, vind dat leuk om te doen, maar dat gaat nu idd niet. Vind dat soort dingen wel lastig om aan te vragen, maargoed heb alleen mezelf er maar mee door het niet te doen![]()
Vandaag weer contact gehad met ziekenhuis. Foliumzuur uiteraard blijven slikken, binnenkort opnieuw bloed prikken. Begin Januari weer een afspraak met de diëtist.
Donderdag ook weer een afspraak met m'n huisarts (De nieuwe).
Vrijdag bloed prikken voor de uroloog, daar 6 december weer telefonische afspraak mee.
Merk nu ook wat verminderd gevoel in m'n onderarmen. Niet heel erg, maar het voelt niet normaal.
Daphne__ schreef:Dat geloof ik meteen CrazyCat! Hier altijd zoetwater en al vaker ingelezen over zout, maar komt zoveel meer bij kijken.. Later als ik groot ben, dan neem ik zout water
_Karlijn schreef:Waren er nog bloeduitslagen bekend? Fijn dat je met ministapjes toch iets vooruit lijkt te gaan.
Froukje_J schreef:Ik zou je adviseren om contact op de nemen met de zorgverzekering voor wachtlijst bemiddeling!
Froukje_J schreef:Ik zou je adviseren om contact op de nemen met de zorgverzekering voor wachtlijst bemiddeling!
Tieneke schreef:Je moeder heeft natuurlijk wel een punt. Je bent bijna 30 en na wat er zich enkele maanden geleden met die apotheek afspeelde, wilt ze daar misschien ook gewoon consequent in zijn.