Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dit wordt wennen!
vooral die topkoffer is wel erg handig. Verzekeringsplaatje/sticker ook aanwezig? En er kan iemand mee zelfs
zeker parkeren. Wat misschien handig is, heel dom is vooruit de schuur in en achteruit eruit. Dan heb je meer manouvreerruimte in de buitenlucht en zie je met inparkeren beter wat je doet
mooie ruime plek ook voor een schoudertas of rugtas denk ik, voor als ik meer mee wil nemen.
daar kan ik mij in elk geval al mee uitleven zo lang de verzekering sticker er nog niet is.
been there done that lang geleden toen mijn huidige scootmobiel in de kinderschoenen stond en voor toen een afwijkend uiterlijk had. Gezeur weigeringen eruit gezet en meer van dat minder leuke gedrag. Ik ben toen een papiertje gaan meeslepen. Dat hielp meteen
goeie om rekening mee te houden inderdaad, ik heb gelukkig redelijk korte lijntjes bij de gemeente dus dat ga ik ook zeker navragen. De lokale supermarkt daar wil ik ook sowieso van tevoren even een praatje gaan maken. Even navragen wanneer ik het beste kan komen oefenen, of ik boodschappen ook direct mag inladen, hoe de zelfscan precies werkt (want dat weet ik niet
) enz, dan kan ik ook meteen melden dat mijn apparaat geen standaard model is en een fotootje laten zien bij wijze van.
maar ik laat die piep bewust zitten. Hoewel irritant is hij wel veilig. Als je achteruit gaat en mensen letten zoals gewoonlijk niet op
en lopen uiig door zonder te kijken helpt het piepje om ze eraan te herinneren dat je de andere kant op gaat en ze kunt overrijden
en geloof me band over voeten doet au
Geen idee of iemand snapt waar ik het over heb en het is ook niet vervelend ofzo bedoeld, gewoon een grappige associatie.
door geen enkele verzekering/polis. En elke vervolgafspraak is ook weer 105 euro eigen bijdrage. Zo balen, ik had hier wel een beetje m'n hoop op gevestigd en heb momenteel zoveel pijn dat het wanhopig maakt, maar hier heb ik gewoon het geld niet voor..
"