Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

BeFunny schreef:gaucho schreef:@beFunny Berg en Dal/ n70 is mooi, maar dan moet je stuk met de bus.
Ja die had ik gezien, misschien ga ik die dan wel lopen als de bus tenminste rijd op zondag en liefst niet om het uur.
lieke2 schreef:*stille meelezer die enorm meegeniet van jullie verhalen maar ook foto's*
@Eelmo, de wisenten zitten in een afgesloten gebied aan de kant van Uden volgens mij. Taurossen zitten vaak rondom knooppunt Paalgraven mocht je die ook nog willen zien.
Gaan we nog een keertje voor terug, wonen toch relatief dichtbij. De Heckrunderen zie ik regelmatig bij het ecoduct als ik daar over de snelweg rijd, maar helaas nog nooit in levende lijven tegengekomen. Ook deze week niet.
Heel erg genoten. Helaas de koeien niet gespot, maar wel een aantal ponies met veulen tegengekomen. En een prachtige ree bok

Bikkel wel dat je gewoon doorgelopen bent, denk ik dat ik zelf op zoek gegaan zou zijn naar een andere route als de paden zo volledig ondergelopen waren
dan verdubbel je hem bijna qua afstand. En als je die ooit doordeweeks kan doen ipv in het weekend raad ik het je ten zeerste aan.