rocymax schreef:Meis, toch. De tranen springen me spontaan in mijn ogen....
... ik heb hopelijk al eerder gezegd dat ik jou een kanjer vind en hartstikke dapper.
Maar dat deze bestraling zo ging...
...
...
Diep respect!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grote_Beer schreef:Ohw ja, de brachytherapie...
Voor mij intussen ruim 2 1/2 jaar geleden, maar als ik jouw verhaal lees dan komen de herinneringen weer boven. Ik vond het van alle behandelingen die ik heb ondergaan ook het naarste. Vooral bij de eerste sessie heb ik erg veel pijn gehad. Het is ook niet niks wat ze even naar binnen proppen. Mijn man vergeleek het met een soort tegelsnijder. En dat stil moeten liggen...
Vandaag ben ik op de pijnpoli geweest en is mijn medicatie aangepast. En er is een afspraak ingepland voor over 2 weken bij de neuroloog. De arts op de pijnpoli twijfelde of mijn pijn wel zuiver zenuwpijn is. 2 maanden geleden hebben ze op de pijnpoli een ruggenprik gedaan en daarna heb ik een week lang aanzienlijk minder pijn gehad. Maar na een week kwam het dus weer terug. Er bestaat nu twijfel of er niet (ook) sprake is van een ontsteking. Die zou dan tijdelijk de kop zijn ingedrukt door de dexamethason in de ruggenprik. Dus nu pijnstillers die ook ontstekingsremmend zijn. Daarnaast is de dosering van de fentanylpleisters opgehoogd.
Ik voel me qua pijn nu al een stukje comfortabeler dan de afgelopen weken, dus hopelijk gaat dit beter werken.
BritHittepit schreef:Ik hoop ook echt dat je pijn snel onder controle is want dat is echt verschrikkelijk! Maar er zit dan toch al iets van schot in de zaak! Veel beterschap! Ik denk vaak aan je!
MarliesV schreef:Oh fijn dat de waardes goed zijn Brit! Hopelijk raak je ook wat gekke dingen aan bijwerkingen kwijt als je met die medicatie stopt.
Grote Beer, fijn dat je beter hebt geslapen en dat je wat opknapt qua zitten en zo.
Nog leuke dingen in het vooruitzicht dames? Dat kopje thee van Pien in het zonnetje of zo?
BritHittepit schreef:Mijn sinus is genezen denk ik, ik heb geen hoofd of tandpijn meer!
Papa verjaart dus daar hebben we een etentje voor!
Mijn verjaardag komt eraan maar hier kijk ik eigenlijk niet naar uit… dit zal de eerste verjaardag zijn als ongeneeslijk ziek en het lijkt dan meer zoiets van ‘oef, deze leeftijd heb ik dan toch gehaald’ maar ik verjaar samen met mijn schoonzusje dus we gaan wel iets organiseren! (Of beter gezegd zij, om mijn krachten te besparen)
Verder willen we onze douche gaan veranderen dus we gaan de materialen maandag uitkiezen en dat is wel fijn! En papa heeft voorgesteld om deze te installeren dus dat bespaart ons veel geld!
Dan is de controle scan alweer dus dat is weer effe bang afwachten tot de resultaten maar ik ben nu wel minder bang precies…
Verder heb ik ook nog een babybezoek gepland bij een collega maar ik weet niet of dit haalbaar gaat zijn omdat dit op mijn ‘slechte’ dag valt…
Ik heb nog 2 restaurants opgezocht waar ik wil gaan eten. Eentje is een gewoon spaans restaurant hier in de buurt en dan wil ik graag naar O en O. Ik denk dat we naar het Spaans restaurant gaan als we goede resultaten krijgen na de controlescan.
Ik wil ook nog graag op reis maar we zijn er nog niet uit naar waar… en een cruise maken stazt zeker op mijn verlanglijstje!
Dus ik heb nog veel plannen maar eerst maar zien dat we dag doorkomen en plannen gebeurt natuurlijk adhv hoe ik me voel!
pien_2010 schreef:Zo begrijpelijk en normaal. Welkom terug in de normale wereld. Of anders gezegd je leven stabiliseert. De normale dingetjes vragen weer aandacht. Hetgeen ook komt omdat mensen vertrouwen hebben dat het goed gaat met je. Jij zit er nog midden in. Niet gemakkelijk dus, wel herkenbaar en normaal. Sterkte Britt.