Ik kom me hier ook melden, zal voornamelijk meelezen denk ik haha.
Ik moet helaas ook afvallen, ik ben zo’n 15 kg te zwaar. Heb helaas de bouw van m’n vader(‘s kant) en die is eenmaal stevig, maar ik heb besloten dat er nu wel echt wat vanaf moet. Ik ben 173 cm en weeg 85 kg, ben in januari naar de diëtiste geweest en die vertelde mij dat ik overgewicht heb. Iets waar ik best wel van schrok, om het zo te horen. Ik wist het wel, maar als iemand het je verteld is het toch best confronterend.

Vorige maand begonnen met hardlopen, helaas na 3x kreeg ik weer last van shin splint. Dus dat gaat hem voorlopig ook even niet meer worden. Heb nu mijzelf voorgenomen om 3x in de week +5 km te wandelen. Ik heb een fysiek zware baan, en werk gemiddeld 12 uur op een dag, doe dit nu sinds 2 maanden dus ik hoop dat dit ook een beetje gaat bijdragen haha.
Ik wil weer terug naar het gewicht waar ik me altijd fijn bij voelde, 68-70 kg. Maar als ik een kledingmaat kleiner kan ben ik al héél blij.

Ik ben me nu aan het inlezen via de lazyfitgirl methode, lijkt me een erg fijne manier van afvallen. Maar ik denk dat ik vooral ook écht mezelf een schop onder mijn kont moet geven en niet gaan snaaien als ik stress heb.