Voel mij gelijk zo'n aansteller als ik ja invul

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vayo schreef:Mij lijkt niet dat het een allergische reactie was hoor. Ik denk dat de kans groot is dat het van de spanning was of idd wat misselijk van de vaccinatie (had ik bij de eerste pfizer ook wat), maar ik geloof niet dat dat onder een allergische reactie valt.
Vayo schreef:Ja en dat is wel een milde bijwerking natuurlijk, alleen lijkt het mij geen allergische (mogelijk levensbedreigende) reactie.
Zo had ik na de booster een pijnlijke oksel en gezwollen klieren. Ook een milde bijwerking, maar geen allergische reactie. Dit is vanzelf na 3 dagen weer weggetrokken en ik voel me nu een maand later nog steeds kiplekker!
Ik denk dat je er verstandig aan doet er niet te veel over te gaan lezen, want je maakt jezelf echt gek dan. Probeer meer in de mindset te gaan van ´het is maar een spuitje´. En probeer nadien lekker wat afleiding te hebben, anders ga je op iedere dingetje focussen en dat geeft ook spanning.
Karin schreef:Mijn advies is vooral bedoeld vanuit het idee dat je nu al zo enorm gespannen bent en ook nog eens een vervelende week achter de rug hebt![]()
Als liggend prikken je misschien wat verlichting kan geven, dan voel je je achteraf misschien ook beter. En word je toch misselijk, dan is het misschien toch een milde bijwerking van het vaccin.
Zebrastreep schreef:Ik lees nu wel op de site dat het een normale bijwerking is en vaker voorkomt bij jongeren wat ook wel klopt. Ik ga anders morgen gewoon eens bellen , mocht ik er niet door komen dan maar ja invullen.
Mizora schreef:Zebrastreep schreef:Ik lees nu wel op de site dat het een normale bijwerking is en vaker voorkomt bij jongeren wat ook wel klopt. Ik ga anders morgen gewoon eens bellen , mocht ik er niet door komen dan maar ja invullen.
Ik zou gewoon ja invullen. Zou je het bij de balie benoemen terwijl je alleen maar nee hebt ingevuld, zouden we je voor de zekerheid ook langs de medische balie sturen. Het is echt geen enkel probleem en absoluut niet aanstellerig. Het gaat overigens om één van deze factoren, het hoeft zeker niet per se een combinatie te zijn.
Walkure schreef:Bij onze priklocatie ook een mooie, parkeerveld afgesloten want er waren mensen gevallen. Dus werden helemaal omgeleid naar een parkeerplaats 3 km verder en er gingen pendelbussen heen en weerPrikken zelf ging heel snel.
Anyways, booster geslaagd. Wel een nare nacht met koortsdromen en wakker met griep/koorts, hoofdpijn en ook een pijnlijke oksel. Hopelijk snel weer fit.