Is het goed gegaan je tentamen?
@Kimmie: Goed bezig met je tentamens! En hopelijk blijft deze sportschool je de komende tijd bevallen. Veel plezier iig.
@Twilight: Ja bij mij werkt dat helaas niet. Ik heb het op sommige momenten zo druk op het werk dat er gewoon echt even geen tijd is om te drinken. Heb wel altijd water in de buurt, maar gasten gaan voor.
Prima lijstje toch

@Janine: Oei dat is echt heel erg balen! Hier heeft het veel geregend afgelopen dag/nacht. Hoop bij jullie dan niet
@Linoleum: Jaaa het is wel een voordeel dat ik vroeger erg veel getraind heb, dus ik weet wel ongeveer wanneer het teveel wordt voor mijn lichaam (niet snel gelukkig), dus dat komt zeker goed

Wat naar van je migraine! Dat vind ik zo ongeveer het ergste om te krijgen zomaar.
Wel erg fijn dat de weegschaal weer lief voor je was

Jammer van je paprika's.. Had je ze te hoog staan of te lang? Ik doe meestal 200 graden en dan een half uur. Langer moet niet want dan begint het donker te worden idd qua gehakt en kaas
Jeeeejj sportse vandaag!
@Mara: Ik was aan het kijken naar IF en dat leek mij ook wel interessant, maar op dag 1 is het al mislukt. De salade van gisteren was niet vullend genoeg om het vanaf 6 uur tot nu vol te houden. Dacht probeer het een dag (snap dat je daar langer voor nodig hebt), maar vind het toch onhandig. Helemaal omdat het sws niet iedere dag kan (2x pw kickboks training in de avond en moet daarna wel eten).
Ga dus gewoon verder zoals ik al deed.
-----------------------------
Weegschaal blijft hier al een paar dagen op 62.4 staan. Prima wel, want heb ook spierpijn en al de hele week slecht geslapen. Dus blijf gewoon zo door gaan, dan neem ik aan dat die vanzelf wel naar beneden gaat over een paar dagen. En zo niet, dan ook nog prima. Ik heb de tijd en wil die ook nemen.
Vandaag vrij en ik wou eigenlijk gaan hardlopen of krachtoefeningen doen in het bos. Maaruh moet even kijk wanneer, want het komt hier met bakken de lucht uit. Liefst in de middag, want dan heb ik meer herstel tov mijn training morgenavond. Maarja ik kijk wel even.
Lijstje:
O: brinta met kwark/water en pindakaas + witte chocopasta
L: 3 gebakken eieren met tomaat en spek
T: komkommer
A:200 gr kip met 300 gram corugette (gebakken in een beetje bbq saus) met 70 gr rijst
T:250 gr skyr
Totaal 1946
B:? Hardlopen en wandelen gok ik