Mand schreef:Vet Courses! Hoe vond je de pijn? God wat heb ik intern geschreeuwd op die plek, vooral onderop

Vond het meevallen, alleen de lijntjes naar de zijkant waren soms wat pijnlijk maar verder prima te doen 
Willl65 schreef:Sierlijk! Mooi hoor!
Thanks Will! 
ikheetesmee schreef:Mooi courses! Prachtige plek ook daar
Dank je wel!
Ik heb er nog even over getwijfeld, maar ben er erg blij mee.
kaatje77 schreef:Gaaf Courses

Kkkaren schreef:Heel mooi! Is dat donkerbruin?
Komt door het licht en de inval denk ik
Het is gewoon zwart gezet, al heb ik wel de hoop dat 'ie iets meer zwart/blauw bijkleurt bij m'n andere tattoos.
Ik ga even afwachten hoe deze heelt en alles eruit ziet zonder touch-up, ik heb nog een ander design bij haar gereserveerd en mocht ik tevreden zijn met dit resultaat wil ik haar misschien vragen om een design voor m'n hele onderbeen te doen

5A is het design wat er ook nog op komt, maar ik wil echt qua plaatsing even kijken
Wellicht is die wel mooi op de achterkant van m'n been en dan de rest vullen. Als de artieste dat ziet zitten misschien wel een tof project, vind de subtiele lijnen namelijk erg mooi om mee te vullen op die manier.
Luca03 schreef:Ik laat 15 september m'n nieuwe tattoo zetten op mijn bovenbeen. Nu moet ik de dag erna werken, normaal werk ik in een skinny jeans, dat is nu niet echt een optie vermoed ik.
Wat dragen jullie de dag na het zetten van een tattoo?
Voor allebei mijn bovenbeen tattoos heb ik de twee weken erna een losse broek gekocht/gedragen. Pantalon achtig, zodat het niet zo strak zat. Zeker wanneer je het insmeert en met folie inpakt (which I did, bepanthen is zo vet dat het overal in vlekt) wil je niet continue gedoe hebben om je skinny weer aan te krijgen