Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Over de oxycodon wil ik graag een kleine kanttekening plaatsen. Een aantal maanden geleden kreeg ik oxycodon voor een hernia, helaas overgedoseerd en daardoor ook plasproblemen. Door teveel oxycodon kon ik niet meer plassen. Daarvoor ben ik ook opgenomen en 'slechts' 5 dagen gecatheteriseerd, bij lange na niet de hel die jij nu doormaakt dus. Wilde je deze info meegeven, heel misschien komt het van pas. Heel veel sterkte!
Ik kreeg 's avonds oxycodon, rond 3 uur werd ik niet helemaal lekker wakker, toch weer in slaap gevallen en toen werd ik rond half 5 kotsmisselijk wakker en moest ik overgeven. Toen ik daarna AB via het infuus kreeg werd het erger en erger, hield toen geen druppel water meer binnen
StonedRomy schreef:Het probleem met maximaal aantal operaties is in België en Duitsland niet. Die voeren gewoon een operatie uit zodra er een OK en chirurg+ team vrij is.
Ik gok dat zo’n operatie sneller zou kunnen over een jaar, maar eind november gaat je bijna nergens lukken zonder een acuut geval te zijn.
Dat is echt veel groter dan de laatste keer.