Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

hahahatsjoe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:57

Plexr haalt beslist geen rimpels of lijntjes weg als je echt wat ouder bent, dat is pure geldverspilling. Misschien als je jong bent en nog minimale lijntjes hebt. Pijn is prima te doen want je krijgt verdoving vooraf.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:02

Ik hoef het iig niet.
Heb alleen rimpels in mn voorhoofd en vind dat prima.
Ben ook al bijna 40 dus hoort erbij maar zij vind het wel erg.
Hoor het wel als ze het heeft gedaan.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:04

cinniz123 schreef:
Ik hoef het iig niet.

Benieuwd wat dan haar ervaringen zijn ! Het wordt aangeprezen als alternatief voor ooglidcorrectie nou dat is het beslist niet. En een ooglidcorrectie is een piece of cake, daar heb je weinig pijn van en tijdens de operatie helemaal geen pijn.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:20

Zijn er nog tips om blauwe plekken na lipfillers te minderen? Hoorde weleens iets van druppels of zalf? Wil binnenkort weer gaan maar ik heb het zo druk met uni en werk dat ik niet echt thuis kan gaan zitten om de beurse plekken ‘uit te zitten’

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:12

Shaggy09 schreef:
Zijn er nog tips om blauwe plekken na lipfillers te minderen? Hoorde weleens iets van druppels of zalf? Wil binnenkort weer gaan maar ik heb het zo druk met uni en werk dat ik niet echt thuis kan gaan zitten om de beurse plekken ‘uit te zitten’

Paar weken van tevoren arnica gaan slikken, dat scheelt echt.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:37

hahahatsjoe schreef:
cinniz123 schreef:
Ik hoef het iig niet.

Benieuwd wat dan haar ervaringen zijn ! Het wordt aangeprezen als alternatief voor ooglidcorrectie nou dat is het beslist niet. En een ooglidcorrectie is een piece of cake, daar heb je weinig pijn van en tijdens de operatie helemaal geen pijn.

Heb jij beide gedaan?
Zowel plexr als ooglidcorrectie?

Shaggy09 schreef:

Indd arnica druppels/zalf maar tis geen wonder middel want ik ben echt paars/roze/blauw/geel/bruin maar ik heb zeker wel het idee dat het sneller weg trekt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:00

Ja, ooglidcorrectie is denk ik al 15 jaar geleden als het niet meer is, resultaat is er nog steeds. Toen dat wat minder werd voor mijn gevoel Plexr gedaan, niets opgeknapt. Nu botox om de wenkbrauwen wat op te trekken, dat werkt goed, daardoor gaan de ogen ook wat meer open staan. Heb niet echt heel veel vel nog.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:31

hahahatsjoe schreef:
Ja, ooglidcorrectie is denk ik al 15 jaar geleden als het niet meer is, resultaat is er nog steeds. Toen dat wat minder werd voor mijn gevoel Plexr gedaan, niets opgeknapt. Nu botox om de wenkbrauwen wat op te trekken, dat werkt goed, daardoor gaan de ogen ook wat meer open staan. Heb niet echt heel veel vel nog.

Oke ik snapt dan kan je indd vergelijken.
En snap wat je bedoelt met botox dat had ik toen ook.
Hopen dat dit alleen genoeg is voor mn koppijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:34

Shaggy09 schreef:

Nou beurs hoef je je niet zo zorgen over te maken. Je loopt de eerste week rond als Pamela Anderson of als Annebel uit Temptation Island :') Het was hier echt voor schut de eerste dagen, zulke dikke lippen had. Lippen zwellen enorm snel op.

Ik ben wel naar mijn werk gegaan maar ik zag iedereen kijken.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:47

hahahatsjoe schreef:

Fijn om te horen dit. Ik ga dit doen op wat jongere leeftijd dan gemiddeld en ik was bang dat je misschien na 15 jaar weer aan de beurt bent ofzo. :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:48

Tegen mij werd 10 jaar gezegd maar die zijn al ruim voorbij en op zich zit het nog steeds goed.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:01

Citaat:
Pijn is prima te doen want je krijgt verdoving vooraf

Er is bij mij zelfs 2x verdoofd en nog een keer wat langer gewacht.

Helaas. Ieder stipje voelde alsof er zo'n koud vuur sterretje in mijn ooglid gezet werd. Ik heb er echt een trauma aan over gehouden :')

De ooglidcorrectie vond ik piece of cake.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:38

Shaggy09 schreef:

Ik zelf kies er voor om dit op vrijdag te laten doen. Dan blijf ik het weekend gezwollen en evt blauw thuis. Laatst weer laten doen en dit keer geen enkele blauwe plek.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:41

ClauH schreef:
Citaat:
Pijn is prima te doen want je krijgt verdoving vooraf

Er is bij mij zelfs 2x verdoofd en nog een keer wat langer gewacht.

Helaas. Ieder stipje voelde alsof er zo'n koud vuur sterretje in mijn ooglid gezet werd. Ik heb er echt een trauma aan over gehouden :')

De ooglidcorrectie vond ik piece of cake.

Bizar dat je het zo verschillend hebt ervaren.
Je zou toch denken dat een verdoving in het zelfde gebied toch het zelfde zou moeten werken.
Brrr lijkt me heel naar maar ja dat vond ik met dit ook :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:44

Ik vond de plexr ook erg pijnlijk. En inderdaad alleen voor een subtiel verschil geschikt.

Ik vond de Ooglidcorrectie ook beter te doen en veel meer verschil. Meer waar voor je geld.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:49

Wat kost plexr eigenlijk?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:36

Earth schreef:
hahahatsjoe schreef:

Fijn om te horen dit. Ik ga dit doen op wat jongere leeftijd dan gemiddeld en ik was bang dat je misschien na 15 jaar weer aan de beurt bent ofzo. :P

Hangt er wel vanaf hoe goed je chirurg is. Mijn zusje is naar een kliniek bij Heerenveen geweest en ik dacht toen al dat ik het te weinig vond, nu weet ik het zeker want de boel hangt alweer. En dat is veel korter geleden.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:36

cinniz123 schreef:
Wat kost plexr eigenlijk?

350 of duurder

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 15:33

De arts die mij heeft geopereerd zegt dat het minimaal 15 jaar moet volstaan. Dat is me die €700 (625 zelfs want ik kreeg korting) wel waard :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:48

Suzanne F. schreef:
Shaggy09 schreef:

Nou beurs hoef je je niet zo zorgen over te maken. Je loopt de eerste week rond als Pamela Anderson of als Annebel uit Temptation Island :') Het was hier echt voor schut de eerste dagen, zulke dikke lippen had. Lippen zwellen enorm snel op.

Ik ben wel naar mijn werk gegaan maar ik zag iedereen kijken.

Ja vorige keer had ik echt een eendenbek met blauwe plekjes. Als ik de blauwe plekjes al kan minderen zou het chill zijn.
Maar die eendenbek blijft :') |(
Waar zijn de mondkapjes als je ze nodig hebt

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:50

Bij de drogist :P

En als iemand vraagt waarom je een mondkapje draagt kun je altijd nog zeggen dat je een nieuwe golf verwacht. Of je laat even zien waarom je hem echt draagt :P

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 08:17

Shaggy09 schreef:
Ja vorige keer had ik echt een eendenbek met blauwe plekjes. Als ik de blauwe plekjes al kan minderen zou het chill zijn.
Maar die eendenbek blijft :') |(
Waar zijn de mondkapjes als je ze nodig hebt

Arnica gaan slikken een paar weken voor de tijd, scheelt echt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:42

Vanochtend weer voor de Botox geweest, bijwerken. Moet ongeveer elke 4 maanden.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:04

Ik zou ook graag eens Botox willen voor m’n kraaienpootjes. Echter slik ik preventief Antibiotica voor mijn longaandoening. Botox word afgeraden bij het gebruik van AB...

Iemand daar ervaring mee?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:36

Popstra schreef:
Ik zou ook graag eens Botox willen voor m’n kraaienpootjes. Echter slik ik preventief Antibiotica voor mijn longaandoening. Botox word afgeraden bij het gebruik van AB...

Iemand daar ervaring mee?

Geen idee. Nog nooit iets over gehoord eigenlijk. Ik zou het eens navragen als ik jou was.