Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Ik hoef het iig niet.
Heb alleen rimpels in mn voorhoofd en vind dat prima.
Ben ook al bijna 40 dus hoort erbij maar zij vind het wel erg.
Hoor het wel als ze het heeft gedaan.
Shaggy09 schreef:Zijn er nog tips om blauwe plekken na lipfillers te minderen? Hoorde weleens iets van druppels of zalf? Wil binnenkort weer gaan maar ik heb het zo druk met uni en werk dat ik niet echt thuis kan gaan zitten om de beurse plekken ‘uit te zitten’
hahahatsjoe schreef:cinniz123 schreef:Ik hoef het iig niet.
Heb alleen rimpels in mn voorhoofd en vind dat prima.
Ben ook al bijna 40 dus hoort erbij maar zij vind het wel erg.
Hoor het wel als ze het heeft gedaan.
Benieuwd wat dan haar ervaringen zijn ! Het wordt aangeprezen als alternatief voor ooglidcorrectie nou dat is het beslist niet. En een ooglidcorrectie is een piece of cake, daar heb je weinig pijn van en tijdens de operatie helemaal geen pijn.
Shaggy09 schreef:Zijn er nog tips om blauwe plekken na lipfillers te minderen? Hoorde weleens iets van druppels of zalf? Wil binnenkort weer gaan maar ik heb het zo druk met uni en werk dat ik niet echt thuis kan gaan zitten om de beurse plekken ‘uit te zitten’
hahahatsjoe schreef:Ja, ooglidcorrectie is denk ik al 15 jaar geleden als het niet meer is, resultaat is er nog steeds. Toen dat wat minder werd voor mijn gevoel Plexr gedaan, niets opgeknapt. Nu botox om de wenkbrauwen wat op te trekken, dat werkt goed, daardoor gaan de ogen ook wat meer open staan. Heb niet echt heel veel vel nog.
hahahatsjoe schreef:Ja, ooglidcorrectie is denk ik al 15 jaar geleden als het niet meer is, resultaat is er nog steeds. Toen dat wat minder werd voor mijn gevoel Plexr gedaan, niets opgeknapt. Nu botox om de wenkbrauwen wat op te trekken, dat werkt goed, daardoor gaan de ogen ook wat meer open staan. Heb niet echt heel veel vel nog.
Citaat:Pijn is prima te doen want je krijgt verdoving vooraf
ClauH schreef:Citaat:Pijn is prima te doen want je krijgt verdoving vooraf
Er is bij mij zelfs 2x verdoofd en nog een keer wat langer gewacht.
Helaas. Ieder stipje voelde alsof er zo'n koud vuur sterretje in mijn ooglid gezet werd. Ik heb er echt een trauma aan over gehouden![]()
De ooglidcorrectie vond ik piece of cake.
Earth schreef:hahahatsjoe schreef:Ja, ooglidcorrectie is denk ik al 15 jaar geleden als het niet meer is, resultaat is er nog steeds. Toen dat wat minder werd voor mijn gevoel Plexr gedaan, niets opgeknapt. Nu botox om de wenkbrauwen wat op te trekken, dat werkt goed, daardoor gaan de ogen ook wat meer open staan. Heb niet echt heel veel vel nog.
Fijn om te horen dit. Ik ga dit doen op wat jongere leeftijd dan gemiddeld en ik was bang dat je misschien na 15 jaar weer aan de beurt bent ofzo.
Suzanne F. schreef:Shaggy09 schreef:Zijn er nog tips om blauwe plekken na lipfillers te minderen? Hoorde weleens iets van druppels of zalf? Wil binnenkort weer gaan maar ik heb het zo druk met uni en werk dat ik niet echt thuis kan gaan zitten om de beurse plekken ‘uit te zitten’
Nou beurs hoef je je niet zo zorgen over te maken. Je loopt de eerste week rond als Pamela Anderson of als Annebel uit Temptation IslandHet was hier echt voor schut de eerste dagen, zulke dikke lippen had. Lippen zwellen enorm snel op.
Ik ben wel naar mijn werk gegaan maar ik zag iedereen kijken.
Popstra schreef:Ik zou ook graag eens Botox willen voor m’n kraaienpootjes. Echter slik ik preventief Antibiotica voor mijn longaandoening. Botox word afgeraden bij het gebruik van AB...
Iemand daar ervaring mee?