Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Zo weer even bijgelezen! Druk geweest. Ik ga morgen weer op de weegschaal al was dit weekend niet super goed. Ik slaap niet thuis dus dan wordt het al lastiger. Het enige wat ik nu kan doen is gezonde keuzes maken in het geen wat me aangeboden wordt!
Maar ik was van de week al 1.2 kilo lichter. Wel ben ik vanaf woensdag niet meer naar de wc geweest. Hopelijk vandaag! Zal ook wel in gewicht schelen Haha!
Morgen was het allemaal de stand van zaken doorgeven toch?
jaimy10 schreef:SharonIndezz schreef:Heb je een foto van nu Jaimy? Of is dat te gewaagd op een forum? Ben wel benieuwd hoe zo iets eruit ziet
Zet ik niet hier op hihi, kan wel even via PB een appje doen
Bloodymary schreef:Britt_Sisi schreef:Zo weer even bijgelezen! Druk geweest. Ik ga morgen weer op de weegschaal al was dit weekend niet super goed. Ik slaap niet thuis dus dan wordt het al lastiger. Het enige wat ik nu kan doen is gezonde keuzes maken in het geen wat me aangeboden wordt!
Maar ik was van de week al 1.2 kilo lichter. Wel ben ik vanaf woensdag niet meer naar de wc geweest. Hopelijk vandaag! Zal ook wel in gewicht schelen Haha!
Dat is lang! Heb je daar geen last van dan en heb je dat vaker? Eet je genoeg vezels?
Bloodymary schreef:Britt_Sisi schreef:Zo weer even bijgelezen! Druk geweest. Ik ga morgen weer op de weegschaal al was dit weekend niet super goed. Ik slaap niet thuis dus dan wordt het al lastiger. Het enige wat ik nu kan doen is gezonde keuzes maken in het geen wat me aangeboden wordt!
Dat is lang! Heb je daar geen last van dan en heb je dat vaker? Eet je genoeg vezels?