Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Wat lopen jullie toch snel zeg! Ik voel me wel een slak als ik naar jullie tijden kijk. Mijn recordtempo is iets van 5.16min/km op de 5km, maar bij ongeveer 6min/km op de weg loop ik het lekkerst.
Gelukkig is mijn doel ook niet persé om sneller te worden, maar om met plezier te lopen, fit te blijven, te genieten van het buiten zijn en te ontstressen. En weer toe te werken naar de halve natuurlijk![]()
Als ik teveel druk op mezelf leg dat het allemaal sneller moet, gaat het lopen me tegen staan.
Wendy15 schreef:Is dat iets van hardlopen om te rekenen in minuten per km in plaats van km per uur?
Faringo schreef:Nogmaals bedankt voor het welkom!!
Een aantal van jullie ook nog lekker aan het lopen geweest. Knappe tijden hoor. Ben er nog niet zo in thuis, maar haal een hoop nuttige info uit het topic.
Ik zag gisteren inderdaad dat Endomondo beide aan geeft. Lijkt bij mij nog nergens op maar het is wel handig om uiteindelijk je progressie te zien.
Ik heb nergens last van na mijn lesje van gisteren. Zelfs totaal geen spierpijn. Dat beschouw ik maar als een goed teken.
Even een vraagje. Ik loop momenteel op Asics (geen idee welke maar niet specifiek voor hardlopen). Mocht het lopen me bevallen dan wil uiteraard voor goede schoenen gaan kijken. Nou zit hier een Runnersworld, maar ik was even nieuwsgierig of jullie daarmee toevallig ervaring hebben.
Faringo schreef:Wil inderdaad wel even een analyse enz laten doen ter zijner tijd. Garantie heb je nooit maar wil me niet door verkeerde schoenen binnen no time stuk lopen. Breda is voor mij ook nog aan te rijden. Maak ik er gelijk dagje van. Runnersworld lees ik verschillende ervaringen over.