Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morris schreef:Wel of geen spijt is geen issue voor mij, gewoon geen kinderen.
Klaar.
Maar ik ben benieuwd of kindervrije vrouwen spijt hebben van hun besluit?
Ik heb het nog nooit gehoord namelijk .... maar het zou natuurlijk best kunnen. Dat je 50plus bent en je spijt hebt, en dat je dus eigenlijk kindloos bent ipv kindvrij.
_San87_ schreef:Ik ben helaas een tijdje terug door de dokter gebeld dat mijn afsprqak voor sterilisatie niet doorgaat. Hij wil er niets van horen. Meh.
mairead schreef:Ik had gebeld voor een consult omdat ik het graag over sterilisatie wilde hebben. De assistente heeft de afspraak gemaakt, de dokter heeft een poosje terug gebeld dat het geen zin heeft om langs te komen omdat hij mij niet door gaat verwijzen. Ik was echt heel erg teleurgesteld..._San87_ schreef:Ik ben helaas een tijdje terug door de dokter gebeld dat mijn afsprqak voor sterilisatie niet doorgaat. Hij wil er niets van horen. Meh.
Wat een eikel die dokter.![]()
Had je al een afspraak staan dan? Raar dat ze dat opeens zo weer af mogen zeggen...
Heb je aan je dokter gevraagd of je de koters bij hem mag dumpen als je zonodig moet biggen van hem?
_San87_ schreef:Ik had gebeld voor een consult omdat ik het graag over sterilisatie wilde hebben. De assistente heeft de afspraak gemaakt, de dokter heeft een poosje terug gebeld dat het geen zin heeft om langs te komen omdat hij mij niet door gaat verwijzen. Ik was echt heel erg teleurgesteld...
Jennyj01 schreef:Ik zou gelijk een andere dokter zoeken. Iemand die dergelijke serieuze zaken met een telefoontje afbeld ipv er normaal met je over te praten zou ik niet meer als mijn dokter willen.
kiwi1990 schreef:Ah snot. Dan ga ik kijken of ik bij collega-dokter terecht kan en hopelijk is deze niet zo kortzichtig_San87_ schreef:Ik had gebeld voor een consult omdat ik het graag over sterilisatie wilde hebben. De assistente heeft de afspraak gemaakt, de dokter heeft een poosje terug gebeld dat het geen zin heeft om langs te komen omdat hij mij niet door gaat verwijzen. Ik was echt heel erg teleurgesteld...
Ah damn, tijd voor een andere huisarts als dat mogelijk is? Wat een zak zeg![]()
De naam van de gynaecoloog die ik heb doorgestuurd wil trouwens wel een doorverwijzing hebben.
Stybba schreef:Ik ben 30, dus ja.Dat is balen... Hopelijk wil die andere HA je wel doorverwijzen.
Als de 87 in jouw naam staat voor je geboortejaar hebben wij dezelfde leeftijd. Ik wil dit jaar bij de huisarts ook aangeven dat ik graag doorverwezen wil worden voor sterilisatie. Hopelijk wil die van mij wel meedenken. Maar na alle verhalen hier hoop ik gewoon op het beste, maar verwacht er niet veel van :/