Hoi allen,
Ik heb een beetje een apart ‘probleem’ en dat is dat mijn cup, als ik in bad zit of aan het zwemmen ben, zichzelf vult met water
Dus als ik uit bad kom en ‘m verwijder, zit er badwater in. Gek genoeg lek ik op andere momenten nooit door, dus hoe het erin komt?? Via die gaatjes vlak onder de rand?
Nou vind ik dat thuis niet zo’n issue, maar in een openbaar zwembad of sauna is het toch niet zo’n prettig idee, bovendien is m’n cup op die manier natuurlijk sneller vol, dus dan zou ik toch gaan doorlekken.
Ik heb wel gehoord dat dit vaker voorkomt (ook zonder cup, of met tampons). Maar nog geen oplossing gevonden.
Wel kwam ik de Hello Cup tegen, een wat stevigere cup, en dat merk sponsort een synchroon-zwemteam dus dan zou je denken dat het veilig is om hem in het water te gebruiken.
Ik wil er wel eentje bestellen maar ze komen uit New Zealand, dus qua duurzaamheid een beetje jammer om één cupje naar hier te laten overvliegen...
Misschien heeft er nog iemand interesse en kunnen we gezamenlijk bestellen? Weet niet of ik dat hier mag vragen?