Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Juudith schreef:Ik heb je ook toegevoegd op Strava Horsii

) 
En zelfs als 6e van de 95 dames geëindigd. Ik ben er nog steeds verbaasd over

Als ik achtereen loop is makkelijker, maar dat is ook logisch, want dan blijf je in je eigen tempo.
) en ben er erg blij mee!
Voelt goed he
Veel plezier ermee!
Dus ik liep steeds achteraan, met de trainer bij mij in de buurt. Ik zeg op een gegeven moment, je mag ook best bij hun aanhaken hoor, ik kom er wel. Nee zegt hij, ze gaan voor mij ook te hard
Hij fluit ze gewoon letterlijk terug als ze moeten keren of een tijdsblok voorbij is
Benen trilden op het einde, maar was wel leuk. Fabienne1 schreef:@Greetje: Ik probeer ook interval te doen, maar ga dan inderdaad ook veel te hard van start. Dan houd ik het niet vol. Jij bekijkt dat met je sporthorloge? Ik heb eind augustus een training met een hardloop trainster staan, dan hoop ik daar ook in te leren.

Toch te hard van stapel gelopen...letterlijk. Vakantie is heerlijk maar als je in een schitterende omgeving zit en je mag niet lopen is dat wel even balen. Wel 3x gewandeld maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. De rust heeft wel goed gedaan want het is bijna weg. Nu wil ik langzaam weer gaan beginnen. Morgen maar eens een duurloopje van 30/40 minuutjes doen. Kijken hoe het gaat. 
Zucchero schreef:Jeetje Daan_O! Wat onwijs goed gelopen! Ik vind sowieso dat iedereen echt heel goed bezig is! Ieder op zijn eigen manier blijven we onszelf verbeteren. En onze outfits ook natuurlijk!
Mijn kuit valt helaas toch nog steeds tegen. Als ik even niet bewogen heb en weer op moet starten, dan is ie erg gevoelig. Als ik eenmaal aan het wandelen ben gaat het goed en voel ik hem bijna niet meer.
Graag jullie advies! Morgen rustig hardlopen en vooral lange warming up en cooling down of alleen maar wandelen? Hmmm... ik denk dat ik vooral naar mijn lichaam moet luisteren, maar daar ben ik niet zo goed in want ik wil vooral HARD!