Phor, mijn bewegingspatroon kennende, wat vind jij 'gezonder': 1 rustdag en zes dagen flink aan het werk, of twee rustdagen en vb. op een balletdag ook KT? Gewoon, uit nieuwsgierigheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Tango: of je maakt andere keuzes. Maar het geeft mij wel stof tot nadenken. Het is niet voor niets dat ik na een heerlijk rustige, sportieve zomer nu plots weer eczeem, anti-immuunverschijnselen etc. krijg terwijl ik pas weer zes weken heel veel aan het sporten ben.
Phor, mijn bewegingspatroon kennende, wat vind jij 'gezonder': 1 rustdag en zes dagen flink aan het werk, of twee rustdagen en vb. op een balletdag ook KT? Gewoon, uit nieuwsgierigheid
Bhriseis schreef:Helaas geen tips hier Tango! Zelf pik ik wel veel Blogilates moves mee, of volg ik de Vaganova balletfilmpjes, maar dat zijn gewoon gefilmde lessen en is wellicht niet wat je zoekt
Klinkt erg leuk Trijnie! Van welke streek ben je? Ik ben van het Gentse.
Knap Lon!
Hier helaas geen tijd om naar de les te gaan vandaag, dus ik sport gewoon thuis vanavond.
Tango1979 schreef:Hihi gribaldi, dat had ik ook toen ik om half 1 op mijn werk kwam (mijn normale eettijd). Mwa eigenlijk niet zo'n honger
Ik vind dat zo knap Trijnie en Lon83, ik heb zo'n ontzettende pest aan hardlopen. Ik heb het drie keer geprobeerd, maar na een paar weken lopen met Evie geef ik er elke keer de brui aan. Ik vind het gewoon echt niet lekker. Jammer, want het is wel super voor de conditie en buiten sporten trekt me wel aan.