Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladyloe schreef:Staat je mooi!
savannah030x schreef:Ladyloe schreef:Staat je mooi!
Foto is niet meer gelukt, tong is heel erg gaan ontsteken dus heb nu mn allereerste staafje er in gedaan. Heb naast het gaatje aan de onderkant nu een wit bultje zitten die erg zeer doet. Dat had ik ook toen ik voor de eerste keer mn tongpiercing had gezet en toen moest ie eruit dus op hoop van zegen dat de pijn en het bultje weg willen trekken anders mag ik m voor de 3e keer laten zetten...
Ladyloe schreef:@Dawn1993 ik heb ook een neuspiercing. Die is toen de tijd bij de juwelier geschoten. Ook dat was maar een prikje. Wat wel op je ogen slaat en je tranen krijgt. Ik vond m'n tongpiercing vervelender. Zeker het staafje er in enzo. Ik heb nog steeds wondvocht uit m'n tongpiercing. Hij is Woensdag 2 weken geleden gezet.
@savannah030x nou sterkte er maar mee! Is wel vervelend. En ik snap heel goed dat je 'm niet nog een 3e keer wil laten zetten. Ik zou zelf denk ik niet eens voor een 2e keer gaan haha.
_Friemel schreef:Ik vind het erg onverantwoord dat een piercer zo'n klein ringetje gelijk in je septum doet, ik had echt een enorme neus. (dat schotje aan de onderkant) en heb de ring echt nodig gehad, maar ook al was t niet nodig dan is het nog enorm riskant.. stel dat...
Dawn1993 schreef:Ik heb nog nooit wondvocht gehad bij mijn tongpiercing.
Wel vraag ik me af of een neuspiercing meer pijn doet dan een tongpiercing, voelde bij m'n tongpiercing maar een heel klein prikje..