Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dat ging wel lekker. Op belangrijke momentjes lekker meegescoord.
Uiteindelijk 10-10 een minuut voor tijd, maar toen gooide zij er nog ineens 2 in. Dus uiteindelijk 12-10, een puntje was zo verdiend geweest. arjaaaaa schreef:Wat balen zeg dat ze in de laatste minuten beslissen! Geeft dan echt een vertekend beeld van de wedstrijd
Ja, heb reserve gezeten bij het 1e, niet ingevallen. Het 1e staat een na laatste en de tegenstanders laatste, dus ze moesten wel winnen, dat ging vrij eenvoudig..
En daarna mn eigen wedstrijd gewonnen! We speelden met 2 heren en 8 dames. Ik speelde als heer en heb er 3 gescoord! Laatste 10minuten viel 1 van de 2 heren uit, dus toen stonden we met 7 vrouwen en 1 man in het veld iets met gemengde sport..
16-11 gewonnen! en zij waren de eveneens ongeslagen nr2, maar nu dus niet meer ongeslagen..
We hadden eerst het vak met de twee spitsende dames, die normaal gesproken ieder in 1 vak staan. Als de andere dame schoot en mijn dame liep ergens in de buurt van de rebound dan ving ik steeds alle afvallende ballen mee achter de heren. Kreeg mn dame voor op haar flikker dat ze me bezig moest houden
Ze had zelf ook nog niet gescoord, zat elke keer echt 1cm van een blokje af als ze schoot, zo frustrend als je er dan net niet bij kan, maar het was denk ik net genoeg dat ze niet scoorde. Schoot er toen zelf wel 2 achter elkaar in waardoor het weer gelijk stond.
Snapte dan alleen de wissel van die ene dame niet die ik tussendoor even heel kort had
). Daar hebben we helaas bij 2 aan het kortste eind getrokken en het niet gered