[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:19

_lotteeee schreef:
Iemand die mij kan helpen aan een goede shop?

Lange wachttijd geen probleem.

[ [url=m/5XhcHA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iets in de vorm van dit, maar dan eigen versie.
Deze even ter voorbeeld.

Iemand die deze sierlijke tattoo toch mooi kan zetten.

Omgeving?

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:22

xxcleeoo schreef:
_lotteeee schreef:
Iemand die mij kan helpen aan een goede shop?

Lange wachttijd geen probleem.

[ [url=m/5XhcHA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iets in de vorm van dit, maar dan eigen versie.
Deze even ter voorbeeld.

Iemand die deze sierlijke tattoo toch mooi kan zetten.

Omgeving?

Ik zit zelf in Almelo,
Maar verder is eventueel geen probleem

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:26

Sailors and crooks kan dit wel :j zit in Almelo :D

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:18

Joolien schreef:
Sailors and crooks kan dit wel :j zit in Almelo :D
Goh....

_O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:20

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:30

Wat zeuren jullie nou, ze woont in Almelo, en S&C zit in Almelo. Wat een suffe reacties zeg. 8)7

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:34

Omdat je een beetje klinkt als een reclame spotje.. en daar moet ik om gniffelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:35

Tja dat is het toch ook? Ik ben tevreden met die shop, ze vraagt om tips, nou dan geef ik die shop. Vols mij doet iedereen dat hier toch?

Waarom verantwoord ik me ook nog, zucht.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:40

Niets van aantrekken Jolien.

Ik ken s&c niet maar heb de site eens goed bekeken en ze maken echt mooie tattoos.

Je zou ook een bij Art collective binnen kunnen lopen. Die zit aan het Schouwburg plein.

Andere zaken in Almelo heb ik geen klik mee :o

Gewoon sites goed bekijken, en kijken of je er een klik mee hebt.

In nijverdal zit ook een hele goede. Maar kan even niet op de naam komen....
Laatst bijgewerkt door kaatje77 op 25-01-16 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:42

Joh Jolien laat ze! :)

Lijkt me een logische reactie wanneer ze ook nog eens in Almelo woont.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 10:02

Goh die tattoos van Javi Wolf zijn wel erg mooi! Maar eienlijk wil ik graag een Nederlandse artiest... Wie kan dit ook? Moet een tattoo worden met strakke en losse lijnen en bloesem.

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 10:23

Javi Wolf ben ik ook fan van.
In Nederland heb ik my precious ink, shennaki en the ink society gevonden.
Deze week krijg ik het ontwerp door van de ink society en volgende week vrijdag heb ik een afspraak voor het zetten.
Het word mijn eerste en ik vind het echt mega spannend.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 11:01

Jildau schreef:
Joh Jolien laat ze! :)

Lijkt me een logische reactie wanneer ze ook nog eens in Almelo woont.
Dus dat. :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 11:31

Het is maar een grapje, rustig aan :')

Overigens vind ik Javi Wolf's werk ook erg mooi!
Idd wat horsier zegt, die shops doen watercolour! :)

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 11:32

Yasmine schreef:
_Lotte schreef:
Hoi allemaal,

Sorry dat ik hier 'zomaar' kom binnenvallen. Ik zit zelf eigenlijk nooit meer op bokt maar wist nog van vroeger dat er een tattoo topic is en heb eigenlijk een vraag waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb 2 tattoo's en zit al een tijdje te denken over een 3e, coordinaten van een bepaalde plaats. Nu vind ik de tattoo's van Chiara Ferragni (zoals hieronder) echt enorm mooi. Zo fijntjes, sierlijk en vrouwelijk. Ik heb een tijd terug een voorbeeldje laten zien aan de tattoo shop waar ik mijn vorige heb laten zetten en kreeg toen te horen dat dit niet mogelijk is en dat de lijntjes uitlopen.. Maar het moet toch wel mogelijk zijn als het bij haar ook kan? Zij heeft veel van haar tattoo's al jaren..
[ [url=m/Ni52nh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet iemand hier iets meer van? Of wellicht een tattoo shop die dit ook kan? Of zie ik iets over het hoofd?

De tattoos van Chiara Ferragni vervagen daarom ook enorm snel... Neem bijvoorbeeld die tattoo op haar pols van die wereldkaart. Zo ziet die er 2 jaar later uit:
[ Afbeelding ]

Een tattoo hoort na 2 jaar echt niet zó vervaagd te zijn. Dat het wel zo is, zegt genoeg over hoe het gezet is (lijnen niet dik genoeg, bijvoorbeeld).

Verder moet je vooral luisteren naar het advies van tattoo artists: zo'n dunne lijntjes zijn op lange termijn gewoon niet levensvatbaar als tattoo. Ze vervagen enorm snel en je moet er rekening mee houden dat een getattooëerde lijn altijd een paar millimeter uitloopt en dus dikker wordt. Die baby girl tattoo ziet er nu misschien leuk uit omdat hij nog maar net gezet is (zie je aan het rode rond de tattoo), maar ik kan je garanderen dat hij er over enkele maanden er helemaal niet meer mooi en strak uitziet. Geen enkele tattoo blijft zo fijn en strak.

Hier zie je ook hoe haar andere tattoos al ontzettend vervaagd zijn: http://www.glamour.com/images/sex-love- ... e-w724.jpg

Je moet dus onthouden dat zij altijd foto's maakt wanneer ze vers gezet, en dus ook nog fris en strak zijn. Maar reken er maar op dat ze niet voor altijd zo leuk blijven.

Ik wil toch nog even terugkomen op alle reacties die ik kreeg op mijn vraag. Gelukkig via PB een tip gekregen om contact op te nemen met Sailors and Crooks. Zojuist contact met hen gehad en zij geven aan dat dit totaal geen probleem is. Ze hebben een ander machientje waar ze mee werken en het is een fabel dat deze tattoos snel vervagen e.d. Misschien een leer voor jullie om niet te snel te roepen dat iets totaal niet mogelijk is..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 11:35

Ik zou eerst een paar jaar wachten voor je ons dingen wil gaan leren. ;)

Een ander machientje veranderd niets aan de processen van je lichaam. :(:) Dunne lijntjes zijn gewoon veel vatbaarder voor vervagen dan dikkere. De lijnen die mijn artiest gezet had bij mijn draak die als "hulp" dienden waren ook heel dun maar die waren ook nooit bedoelt om "op zichzelf" te blijven staan en maar goed want over een jaar zouden die nog amper zichtbaar geweest zijn. In deze geen ramp want; het waren lijnen die nog aangezet gingen worden maar als ze op zichzelf moeten blijven staan is het een heel ander verhaal. Die hulplijnen waren ongeveer van de dikte zoals de lijnen op jouw foto. Ik geloof er dus ook niks van dat dat mooi gaat blijven ongeacht welke plek. Die van mij zaten op mijn rug. Als er nu één plek is waar een tattoo weinig "slijt" heeft kwa wrijving enz..
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 26-01-16 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 11:37

Ik roep dit niet maar de tattooshop geeft dit aan naar aanleiding van eigen ervaringen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 11:37

Een tattoo shop wil verdienen. Ik vind het erg apart dat ze je dit durven garanderen.
Máár het is jouw geld. Alleen niet komen huilen dat je hier niet gewaarschuwd bent als het toch uit loopt/verbleekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:03

Tsja, de lijnen op mijn rug zijn ook erg fijn gezet. Niet zo fijn als de tattoos van theblondesalad, maar zeker wel een stuk fijner dan de rest die ik heb. En eerlijk? Ze lopen uit. Die op m'n rug staat er bijna 2 jaar en het is amper te zien, maar het is wel duidelijk dat de lijnen niet meer zo strak en helder zijn als eerder, en in vergelijking met de rest is dat proces veel sneller gegaan.

Je moet het altijd zelf weten, want jij bent degene die ermee rond gaat lopen. Maar hou er wel rekening mee dat plekken als polsen, enkels, binnenkant bovenarm e.d doorgaans uberhaupt sneller slijten dan plekken waar je weinig wrijvingscontact hebt van bijvoorbeeld kleding, en dat hij daardoor, in combinatie met de dunne lijntjes, sneller zal slijten.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:22

_Lotte schreef:
Ik roep dit niet maar de tattooshop geeft dit aan naar aanleiding van eigen ervaringen.

Ik zeg het ook uit eigen ervaring :) Ik heb een pijltje met dunne lijnen op mijn voet. Ik heb een woord met minder dunne lijnen op mijn ribben. Beiden zijn uitgelopen, maar dat is normaal. Het is gewoon een realiteit dat tattoo's uitlopen, en dat betekent helaas dat dunne lijnen minder dun worden.

En inderdaad, een shop wil gewoon verdienen. Je moet er altijd rekening mee houden dat een tattoo niet zo strak en dun blijft als wanneer ze pas gezet zijn.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:24

Zij vertelt dat het volgens Sailors en Crooks wel kan, niet een of andere thuisprikker. Prima om te lezen toch voor andere bokkers die misschien ook zoiets willen laten zetten. Dat het mogelijk vervaagt is eigen risico.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:33

Het toontje in haar bericht prikkelde iets bij mij inderdaad. :D Ik ken "thuisprikkers" die beter werk leveren dan veel tattoo-shops dus dat zegt me helemaal niks om eerlijk te zijn. :)
Als ze die tattoo heeft en over 2 jaar staat ie nog steeds netjes, dan kan ze degene die er aan twijfelen hier wat komen "leren" eerder niet. ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:43

Krijg door jou een beetje het idee dat je hier niet welkom bent en je smoel dicht moet houden als je niet je hele lijf vol hebt staan met 24 perfect gezette tattoo's. Jammer is dat..

Lotte: Ik vind het in ieder geval wel interessant om te lezen dat het volgens bepaalde shops (en in dit geval in mijn ogen niet de minste) wel mogelijk is! Maar goed ik heb maar één niet heel originele, vast heel slecht gezette, tattoo dus wie ben ik? ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:46

Dat idé krijg je door míj? _O-
Al bij al denk ik dat ik hier de minste tattoo's af kraak van allemaal als ik zie op welke manier sommige artiesten hier afgekraakt worden. _O-
Niet alle tattoo's zijn mijn smaak (maar daar valt niet over te twisten) maar over het zetten an sich maak ik niet vaak een opmerking. Onlangs pas idd over die wolf (en dat was niet zozeer over de kwalitiet maar over de verhoudingen en dat kan de bedoeling geweest zijn zo als iemand al opperde na mijn bericht dus dan val je terug op smaak.) maar verder valt dat wel mee volgens mij.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:50

Lotte mag het toch hier vermelden en als ze het wilt mag ze hem ook gewoon laten zetten, niemand hier die er verder last van zal hebben, mócht de tattoo uit gaan lopen. Ik denk dat ze nu wel weet wat de risico's zijn, dus dan kan ze zelf bepalen of ze dat risico wilt nemen. Vind het juist wel aardig dat ze laat weten wat S&C hier over zei, wellicht dat dit mogelijkheden biedt voor anderen ook!