Vandaag tot nu toe
O: 2 speltboterhammen met smeerkaas + magere kwark
T: Banaan + Yakult light
L: Haring met uitjes
En vanavond uurtje conditie training.
Ik ga binnenkort weer een vet meting doen op de sportschool. Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dame23 schreef:Bedankt voor de adviezen en ik ga er zeker wat mee doen. Ik doe inderdaad mee aan de "echte" crossfit schema's en dat is inderdaad erg zwaar.
Ik zal wat meer gaan eten en me cm heb ik al opgemeten en vetten ik mag over 2 weken het resultaat gaan bekijken bij hun op de weegschaal.
Sharon vanwaar die rare reactie mijn kant op? Ik ben niet hier om te vertellen dat ik het beter weet. Ik vertel mijn frustratie en eigenlijk waar het op neer komt is dat dit een wanhoops poging is gewicht te verliezen omdat het op andere manieren niet lijkt te lukken. En alle adviezen die ik hier krijg probeer ik zo goed mogelijk te verwerken en er iets mee te doen en lees actief mee. Dus ik vind dat ik het niet verdien dat jij zo raar uit de hoek komt richting mij.
Vandaag heb ik wat aanpassingen gemaakt in me menu, het zal niet perfect zijn, maar hopelijk al iets beter.
O: appel, peer
O: eiwitshake
T: 3 crackers met rijkelijk belegd rosbief
M: eiwitshake
T: een grote banaan door een bak volle kwark
A: pasta met veel groente (saus is aangemaakt met 1 eetlepel crème fresh)
T: vanavond neem ik 2 handjes ongezouten noten
Gedronken: 1 glas melk en verder water
Vandaag Lekker buiten crossfit gedaan en paard gereden
Dame23 schreef:Wat nou heb je het verhaal van liezel wel gelezen?, ga jij ff lekker bijdehand lopen doen ofzo. Hou je frustratie lekker voor je eigen als je me berichten goed lees zul je merken dat ik weldegelijk me best doe wat te veranderen aan me menu!! Ik ga me verder ook niet zitten verantwoorden tegen jou, wie denk je wel niet te zijn?
Het moet leuk blijven en iedereen probeert elkaar te helpen en ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren om op een goeie voet verder te gaan, probeer je frustratie gewoon een beetje voor je te houden als iemand niet direct alles verandert zoals de bedoeling is.
Bedankt Emma dat je het lijstje al netter vind en bedankt voor je advies over het ontbijten.