Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Simoonzel

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:04

Grrrr. Ik hoop dat je je geld en boek terugkrijgt.. En heel veel succes secricible! Lijkt me een lastige opgave (vooral als je met anderen eet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:09

succes secricible. Wat ga je dan allemaal eten? Hier thuis eten we standaard iedere avond aardappelen, vlees en groente. Zal moeilijk zijn om iets te veranderen. Als ik op mezelf gewoond had dan had ik al lang vanalles aangepast.

Ja ik hoop ook dat ik alles terug krijg. Met hollandsnieuwe is nu echt alles fout gegaan wat maar fout kan gaan. En dat boek wil ik ook graag terug ja. Is toch weer €30 wat ik daarvoor zou krijgen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:10

Aargh, ik heb eergisteren keihard mijn elleboog gestoten (er viel een zware plank tegenaan) en nu lukken mijn triceps oefeningen echt totaal niet meer, zo pijnlijk! En draaien van mijn elleboog geeft een "knak" in mijn bovenarm. Woensdag maar even een fysio op werk naar laten kijken, echt suf -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:13

Oei, nu maar hopen dat het niks ernstigs is!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 07:40

Jeetje wat een gedoe laura!

Ik eet ook altijd zo min mogelijk brood en aardappelen
eten vaak 3x per week verse groenten aardappelen en vlees
maar ik neem altijd extra veel groente en maar weinig aardappelen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 08:53

Wat een gedoe laura, hoop dat het snel klopt allemaal!

Brood eet ik toch al niet zoveel, dus dat zal geen hele spannende stap meer zijn. In de middag wil ik meer salades gaan eten, even zoeken wat ik nog meer kan eten als alternatief. Lekker omelet iig oid, en restjes avondeten.
En in de avond eet ik met mijn man en laat gewoon de aardappels of rijst weg en wil meer groente eten. Enige probleem wat ik voorzie is bij pasta. Dat vinden we allebei lekker, maar daar vind ik ook niet zo snel een alternatief voor. Ik weet die courgettepasta, maar dat leek mijn man niks. Misschien maak ik e volgende keer wel een beetje van beide om het eens uit te proberen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 08:59

yeahh... voedselvergiftiging |o

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 09:01

Uhoh :(

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 09:48

heerlijk je krijgt maar kwartier de tijd om je af te bellen... je kan bellen tussen 8.30/8.45 en wordt gewoon niet opgenomen |o soms haat ik mijn studie

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:33

Huh? Maar dan heb jij toch alles gedaan wat je kunt?
Beterschap!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:42

nou ja ze zijn heel simpel, niet goed afgemeld is "n.a.v.v." niet aan verplichting voldaan en kan ik dus dit vak niet afsluiten |o maarja heb idd alles gedaan.. voicemail ingesproken, email, 4x gebeld en iemand laten langsgaan _O- als ze nu nog zeiken

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:44

Beterschap Gianti!

Gisteren lekker wezen bp'en. Tijdens het sporten bedenk ik me altijd wat een zonde het is om te snaaien als je zo je best doet met sporten :=
O ik ben er achter dat wij ook 2 soorten stangen hebben. Ik gebruik de zwaardere. Ik weet alleen niet hoe zwaar dat ding is.

Ik moet zeggen als je zoveel sport en koolhydraten gaat schrappen....ik weet het niet hoor..
Ik reageer er niet goed op in ieder geval.
Misschien dat het voor jou wel werkt.. :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:53

Beterschap gianti!

Op een dag dat ik sport eet ik ook veel gezonder haha

ben cadeau voor mn lief aan t verzinnen maar wordt steeds moeilijker wat te verzinnen. Weet hoop leuks maar dat is ff te duur
zoals ballonvaart of skydiven maar wil dan samen gaan dus zit je zo op 300 of meer oeeeps dus dat wordt m ff niet

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:08

niet iets via vakantieveilingen of iets dergelijks?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:25

Was dat tegen mij Elmira? Want ik was niet van plan koolhydraten te schrappen, koolhydraten zitten in veel meer voeding dan alleen dit. Meer om eens gedeeltelijk richting paleo te gaan kijken, maar wil wel zuivel e.d. blijven gebruiken. Best of both worlds zeg maar.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:36

Ja maar niet als kritiek hoor :) ik vind het interessant. wil je af en toe laten weten hoe t gaat?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:45

Ja, zal ik doen :)
Ik merk nu gewoon dat mijn lijf niet lekker voelt en gisteren viel me op dat na een maaltijd waarin ik meer brood en bewerkte granen had gegeten ik echt doodmoe was. Uit onderzoek bij de HA kwam niks, dus dan ga ik toch eens zoeken in mijn voeding en dan is dit wel het eerste wat ik wil proberen.
Als het over 6 weken niks oplevert mogen ze gewoon weer terug en ga ik weer wat anders zoeken :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:57

Je hebt groot gelijk! Ik hoor het ook steeds vaker om me heen. Daar zijn ze naast het schrappen van brood enzo ook gestopt met suikers.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:08

Beterschap Gianti!
Ik ben benieuwd hoe het bevalt Secricible, ik eet ook altijd al weinig brood en aardappelen maar pasta vind ik te lekker :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:19

ja, pasta ga ik ook moeilijk vinden, wil die zoodles eens proberen, hoe dat me bevalt. Maar het zijn maar een paar weken, daarna zie ik wel weer verder :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 17:54

pffff is niet te geloven. Ik bel Hollandsnieuwe om te vragen waar mijn geld blijft. blijkt dat ze weer mijn abonnement geannuleerd hebben zonder mij hierover te informeren. ondertussen ben ik €40 euro kwijt en nog geen abonnement verlengt. willen ze me doorverbinden met sales duwen ze me weg. nog een keer gebeld. weer t zelfde. over5 minuten sluiten ze en hadden ze me weer weggeduwd. stelletje opichters!!!!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 17:59

dank jullie wel!! gaat nu in ieder geval stuk beter :)

jeetje wat poedersuiker laura!!

is iemand die zin heeft even extra paar ogen te spelen voor mij.. ben nieuwe fotografie website in elkaar aan zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:25

Ik wil best wel voor je kijken!

Net dus anderhalf uur aan de telefoon gehangen met HN. Wilde bellen waar mij geld bleef van de eerste keer dat ze mijn verlenging geannuleerd hebben. Afgelopen vrijdag vertelde ze mij dat het geld overgemaakt was. Ik heb daarna overnieuw verlengd en weer 20 euro betaald. Toen ik straks ging informeren bleek dat ik volgens hun systeem de 2e verlenging ook geannuleerd had. Hier weet ik zelf helemaal niks van en heb ik ook geen mail over gekregen. Volgens hun systeem had ik exact een half uur na de verlenging weer geannuleerd. Daar kwam ik dus ook tijdens het telefoongesprek achter. Uiteindelijk zou ze me doorverbinden met de afdeling Sales. Toen ze me wilde doorverbinden was in een keer de verbinding verbroken. Ik weer gelijk terug gebeld en kreeg weeeer iemand anders eraan. Verhaal verteld en gezegd dat ze me moesten doorverbinden met sales. Ook toen kreeg ik 3/4 piepjes en de verbinding was weg. Ondertussen was het al 10 voor 5. Ik weer terug gebeld en weer gevraagd voor door te verbinden. Uiteindelijk zij hij dat als ik snel was (was ondertussen 1 voor 5) ik rechtstreeks kon bellen en dan nog in de wacht zou komen. Dat is uiteindelijk gelukt en deze persoon zou alles noteren en heeft alles nagekeken voor mij. Nu gaat ze er dus voor zorgen dat ik die €40 terug krijg. Ze zij dat we nog maar even moeten wachten met overnieuw verlengen want anders gaat het vast weer fout.

Uiteindelijk per telefoontje 10 minuten in de wacht gestaan, nog geen verlenging of telefoon besteld, en €40 lichter. Binnen 5 werkdagen krijg ik iets te horen.

Dalijk maar even gaan uitleven tijdens kickfun.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:16

Nou Laura, dat gaat lekker dan :(

Ik heb echt gigantische spierpijn na de les van bodypump gisteren. Net na het werk toch naar de sportschool geweest en drie kwartier cardio gedaan. Net heet gedoucht en warmte gel op mn benen gesmeerd. Morgen een rust dagje en donderdag een lesje xco.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:22

Lekker dan laura! Soms

ik heb maandag ook echt hard getraind en heb niet eebs spierpijn voel wel dat ik wat heb gedaan maar had verwacht niet meer te kunnen lopen vandaag