Het zetten voelde ik niks van. Het ergste waren de ongemakken die je hebt als je tong daarna gezwollen is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anoukwendy schreef:iemand met een tongpiercing hier? misschien toch nog niet klaardeed het zeer met prikken?
doezel2 schreef:Kom ff binnen vallen haha
Wat gaaf al die piercings. Ik wil al een tijdje. Een helix maar durf niet. Bang dat het niet staat of flink gaat onsteken. Of mislukt gezet word:)
.
Bizzybijtje schreef:ja dat is waar:). nu nog een x de stap zetten hahadoezel2 schreef:Kom ff binnen vallen haha
Wat gaaf al die piercings. Ik wil al een tijdje. Een helix maar durf niet. Bang dat het niet staat of flink gaat onsteken. Of mislukt gezet word:)
.
Dat kan met alle piercing hèAl verklein je het risico flink als je naar een goede piercer gaat die je correct kan informeren. En als het niet staat kun je hem er altijd uit halen
anoukwendy schreef:iemand met een tongpiercing hier? misschien toch nog niet klaardeed het zeer met prikken?
LauraSaskia schreef:Heb ik een tijdje eerder ook gevraagd: er waren toen volgensmij geen mensen met een tongweb en als het goed is beschadigen je tanden er niet door, tenzij je staafje te lang is. Heb 'm zelf overigens ook nog niet laten zetten.
little_birdy schreef:Heb mijn Navelpiercing eruit gehaald . Blij toe. Het is een enorm harde plek geworden en helemaal lelijk samen geknepen . Hoop dat dat nog beter word lijkt wel litteken weefsel. Echt zonde van mijn mooie navel