Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deijs schreef:Waarom bestel je het eigenlijk uit Engeland?is dat goedkoper??
Dus daar vraag ik altijd om proefmonsters
zag hem al bij ICI Paris
Heb vandaag de kerst collectie van de Body Shop ook gezien. Moet je van houden van die geurtjes, niet mijn ding.
Ik had het kunnen weten Glossi 

hij is heel zoet, ik vind hem heerlijk maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen er fan van is.
en hij was maar 17 euro inclusief verzendkosten. Hoe ze het voor elkaar krijgen bij Koyudo.. Hij werkt super fijn voor blush maar ook om te shapen kan hij prima. Hij zou zelfs voor highlighter kunnen. Dan knijp je de bovenkant ietsje naar elkaar toe. Heerlijk zo'n kwast die voor meerdere dingen geschikt is.
je hebt leuke make-up gekocht. Ik vind het zo jammer dat KvD hier niet te krijgen is
ik ben ook hardstikke blut nu maar wil over een tijdje als het aanbod nog steeds geld ook graag iets van KvD via jou bestellen. Rebel is erg mooi, ik heb zelf een van Illamasqua die erg op Rebel lijkt. Hij is ook mooi als je hem minder dekkend op brengt door met je vingers hem deppend aan te brengen. 

Glossi schreef:Kwast![]()
[ Afbeelding ]
Mijn verwennerij die vandaag via de post kwam
Ici heeft trouwens 10 euro korting bij een besteding vanaf 50 euro. Maar dan moet je wel iets duurs kopen
soortgelijke deo.. Zoo fijn, ga echt huilen als die van mij op zijn
gelukkig had ik er nog iets van 4 gekocht voordat ik weg ging en doe je er heel lang mee
Suus___ schreef:Ik vind secret nog beter, gebruikte eerst lady speedstick idd
http://www.speedstick.nl/